Stomme schoonzus

10-07-2012 21:27 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
En wat is het probleem nu eigenlijk ?
Ik vind dat jij diegene bent die er drama om maakt, niet schoonzus in spe. (als reactie op "zij verziekt de sfeer")
Dat ik vind dat zij nu contact met mij op moet nemen. Maar dat is ze denk ik niet van plan!
Zou ik ook niet doen, wie ze date of niet zijn niet jouw zaken, al was het jouw eigen broer.
Huh?? Snap er niks van??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus jullie vinden dat wanneer ik er altijd voor haar geweest ben, en zij mij heeft laten vallen wanneer ik haar echt nodig had , dat ik dan de gene ben die moeilijk doet?
quote:liefdeswit schreef op 10 juli 2012 @ 21:30:

Dus jullie vinden dat wanneer ik er altijd voor haar geweest ben, en zij mij heeft laten vallen wanneer ik haar echt nodig had , dat ik dan de gene ben die moeilijk doet?Jij doet moeilijk door deze kwestie door te laten spelen in een familie ja. Je haalt er nu de familie en jouw zwager en wat nog allemaal bij terwijl dat jou eigenlijk niets aangaat met wie ze wel omgaat. Blijkbaar liggen jullie elkaar niet, dat is dan jammer, maar ga zelf geen drama schoppen want dan heb je pas echt de gebakken peren in de familie.
Dus jij bespreek met haar en met je zwager dat je vriend niet betrouwbaar is? Lijkt mij dat je dat met je vriend moet bespreken en niet met allerlei andere mensen die niet eens je vrienden zijn.
Snap ook niks van het verhaal. Nogal onsamenhangend en komt tamelijk onvolwassen over. Van jouw kant dan.
Ik snap het niet?
Groot gelijk dat zij zich niet in jouw problemen met je vriend wilde mengen. Onterecht dat jij van haar eist wanneer ze wel en niet voor je klaar moet staan.

Ik vind dat je aan het zeiken bent en jij bent degene die de sfeer aan het verzieken is.
too long didn't read versie:

Buurvrouw is haar kersverse schoonzus. Ze liggen elkaar niet en TO verwart vriendinnen met buurvrouw met schoonzus. Drama. ???. Profit.
quote:liefdeswit schreef op 10 juli 2012 @ 21:30:

Dus jullie vinden dat wanneer ik er altijd voor haar geweest ben, en zij mij heeft laten vallen wanneer ik haar echt nodig had , dat ik dan de gene ben die moeilijk doet?Je kunt haar toch gewoon dumpen als vriendin als je haar zo stom vindt? Je vond haar blijkbaar al stom voor ze je zwager ging daten. Overigens ook nogal vreemd dat je haar 'schoonzus' noemt. Ze scharrelt alleen maar met dat stuk familie van je, verder nog niets. En wat moet jij met die zwager? Ben je soms jaloers dat ie 'n vriendin heeft? Je hoeft toch niet met hem om te gaan, of kwam ie voorheen vaak bij jou over de vloer? Zet anders het contact op 'n lager pitje zolang ie die meid mee sleept op familiebezoek.
als je altijd voor iemand klaar staat, doe je dat niet om iets terug te krijgen. Als zij zich vervolgens niet in dingen wil mengen (terwijl jij wil dat ze jouw kant kiest) is dat haar goed recht. Misschien niet leuk voor jou, maar niet iets wat je haar kan verwijten lijkt me.

Verder snap ik niet zo heel erg veel van je post...
Heel verstandig van dat schoonzusje (noem je iemand al zo als ze pas aan het daten zijn?) om buiten een relatiekwestie te willen blijven.

En waarschijnlijk durft ze jou dat niet te zeggen, dus laat ze gewoon even niets weten ind e hoop dat het overwaait
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik durf te wedden dat er dadelijk nog een hele ontboezeming in dit topic komt waarom schoonzus zo stom is en wij haar ook stom moeten vinden.
moest je schoonfamilie je vriend op het matje gaan roepen ofzo, zodat jij ruggesteun kreeg?

hele stomme actie. heb je zin om in die familie te stoken?
wij slapen nooit.
Ik snap sowieso niet waarom je problemen die je met jouw vriend hebt met zijn familie wil bespreken en dan nog gaat verwachten dat diens aanhang! er nog iets mee doet en partij voor jou kiest. Maar misschien ben ik al te oud voor dit gedoe.
dat heb ik nou ook fru1t3lla, te oud en te moe.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 10 juli 2012 @ 21:41:

dat heb ik nou ook fru1t3lla, te oud en te moe.Kan ik je een kop koffie of iets sterkers aanbieden dan?
quote:fru1t3lla schreef op 10 juli 2012 @ 21:37:

Ik durf te wedden dat er dadelijk nog een hele ontboezeming in dit topic komt waarom schoonzus zo stom is en wij haar ook stom moeten vinden.
ik ben nu aan de koffie.

moet eigenlijk biologisch geteelde thee zijn op mijn leeftijd natuurlijk, maar t moet wel een beetje rocken blijven.
wij slapen nooit.
Hahaha, oh heerlijk! Kleine kinderen, kleine zorgen.... :-D

Waar je je wel niet druk om kan maken op je veertiende!
Thee met een scheutje whiskey, goed voor de beenderen! (zei mijn oma toch). Val je wel geheid in slaap van, dus misschien met de koffie iets proberen? Koffiebonen kauwen schijnt te helpen tegen vermoeidheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven