Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 20:49
quote:scallyie schreef op 11 juli 2012 @ 20:48:
Marels mail je zo. Forum mobiel nu ben zo thuis.
ECHT?!
*danst vreugderondje*
Maareh, als Rara eerder was... mijn zegen heb je om 'm aan haar te geven hoor.
*toomt enthousiasme in en is een beetje netjes en niet egoïstisch*
Marels mail je zo. Forum mobiel nu ben zo thuis.
ECHT?!
*danst vreugderondje*
Maareh, als Rara eerder was... mijn zegen heb je om 'm aan haar te geven hoor.
*toomt enthousiasme in en is een beetje netjes en niet egoïstisch*
668, the neighbour of the Beast
woensdag 11 juli 2012 om 20:54
Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.com
woensdag 11 juli 2012 om 20:56
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 20:54:
Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.comHier net uit de peuterdekbedden dus ik trek me terug. Moet nu een hele verzameling 1-persoonsdekbedhoezen gaan aanleggen natuurlijk
Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.comHier net uit de peuterdekbedden dus ik trek me terug. Moet nu een hele verzameling 1-persoonsdekbedhoezen gaan aanleggen natuurlijk
woensdag 11 juli 2012 om 20:56
woensdag 11 juli 2012 om 21:02
Hier in de aanbieding:
Een wipstoeltje
Voedingskussen met 1 hoes (heb mogelijk nog wel 2 extra hoezen maar die zijn in de enorme hoeveelheid babykleding verdwenen, staat op zolder en ga ik een andere keer opsnorren)
Boxkleed
Woezel en pip eetstoelverkleiner/kussen
Wie weet is het wat? Mail maar naar mamariaviaviva at gmail punt com, da's makkelijker. En die babykleding (voor meiden) komt er ook nog aan, maar da's nogal een hoeveelheid dus vergt wat uitzoekwerk.
Een wipstoeltje
Voedingskussen met 1 hoes (heb mogelijk nog wel 2 extra hoezen maar die zijn in de enorme hoeveelheid babykleding verdwenen, staat op zolder en ga ik een andere keer opsnorren)
Boxkleed
Woezel en pip eetstoelverkleiner/kussen
Wie weet is het wat? Mail maar naar mamariaviaviva at gmail punt com, da's makkelijker. En die babykleding (voor meiden) komt er ook nog aan, maar da's nogal een hoeveelheid dus vergt wat uitzoekwerk.
woensdag 11 juli 2012 om 21:03
quote:bird73 schreef op 11 juli 2012 @ 20:43:
[...]
Shenandoah,
Wanneer heb je het nodig? Hier heb ik nog een Nijntje-kamer (en dus ook wat spulletjes), maar gaan over een aantal maanden ermee aan de slag omdat zoon bijna 3 is.
Hoi,
Kleine komt in oktober, dus is dan misschien net te laat? Heb net reactie op mijn bod op marktplaats op wat spulletjes, dus heb inmiddels al aardig wat, maar bedankt voor het aanbod! Weet niet wat je precies hebt?
[...]
Shenandoah,
Wanneer heb je het nodig? Hier heb ik nog een Nijntje-kamer (en dus ook wat spulletjes), maar gaan over een aantal maanden ermee aan de slag omdat zoon bijna 3 is.
Hoi,
Kleine komt in oktober, dus is dan misschien net te laat? Heb net reactie op mijn bod op marktplaats op wat spulletjes, dus heb inmiddels al aardig wat, maar bedankt voor het aanbod! Weet niet wat je precies hebt?