Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:rozalia schreef op 10 juli 2012 @ 16:42:

Dat meen je niet Kat! Hetzelfde vakantieadres... Hahah. Heerlijk maar ook heel erg link. In ieder geval voor ieder op vakantie: heel veel plezier!ja Kat, je had het al eerder geschreven....wel spannend, je gaat dus veel aan je conditie doen deze vakantie (hardlopend de vakantiebossen door) nr 1 al ingelicht dat je aan het trainen bent voor de dam tot dam loop....hihihi
wat spannend itsmexx.

Ik zou ook bloednerveus zijn hoor.

Hoe hebben jullie elkaar ontmoet ?

pff zelfde vakantieadres, wat een uitdaging.

Ben erg benieuwd hoe het zal zijn daar..
@all: iedereen met leuke dates of vakanties in het verschiet: geniet!!

Uh tja... het is zeker een uitdaging en spannend.

Iddan: gelukkig was ik al sportief vóór de vakantie. Haha alleen nr1 wou ook opeens samen met mij sportief gaan doen. Ik loop hem er gewoon uit .

Helemaal zeker is het nog niet hoor, hangt een beetje van de rest van het gezin af. Als zij er genoeg van hebben gaan we verkassen naar een andere plek. We hebben niks geboekt en zijn echte zwervers.

Ik laat het tzt wel weten hoe het gegaan is
Voor iedereen die op vakantie is een fijne vakantie!

Gister even een klein half uurtje nr 2 gezien, ik kwam uit het werk en hij moest gaan werken. Was stikzenuwachtig hahaha was ook echt al weken geleden maar ow wat was het heerlijk :-) Willen allebei graag eens wat langer tijd doorbrengen maar is zo moeilijk te plannen
quote:katnisss68 schreef op 11 juli 2012 @ 10:00:

Haha alleen nr1 wou ook opeens samen met mij sportief gaan doen. Ik loop hem er gewoon uit .vluggertjes dus
quote:silver1977 schreef op 10 juli 2012 @ 20:02:

wat spannend itsmexx.

Ik zou ook bloednerveus zijn hoor.

Hoe hebben jullie elkaar ontmoet ?

pff zelfde vakantieadres, wat een uitdaging.

Ben erg benieuwd hoe het zal zijn daar..

Ik was ergggg gespannen en had dan ook slecht geslapen, kon moeilijk mn bedje uitkomen. De heen weg was echt verschrikkelijk en dacht ik wahah waarom doe ik dit mezelf aan ..

Daar aan gekomen stond ie op me te wachten...wat een heerlijke vent en wat hebben we gelachen en gekletst ja gekletst ;) ketsen komt later

Hebben nog niet gezoend maar dat gaat de volgende date zeker gebeuren..we plannen al snel iets..

Heb elkaar ontmoet via secret......

xxxitsmexxx
quote:xitsmexxitsmex schreef op 11 juli 2012 @ 14:20:

[...]

Ik was ergggg gespannen en had dan ook slecht geslapen, kon moeilijk mn bedje uitkomen. De heen weg was echt verschrikkelijk en dacht ik wahah waarom doe ik dit mezelf aan ..

Daar aan gekomen stond ie op me te wachten...wat een heerlijke vent en wat hebben we gelachen en gekletst ja gekletst ;) ketsen komt later

Hebben nog niet gezoend maar dat gaat de volgende date zeker gebeuren..we plannen al snel iets..

xxxitsmexxxHeerlijk! Leuk dat het zo leuk was :-)
quote:xitsmexxitsmex schreef op 11 juli 2012 @ 14:20:

[...]

xxxitsmexxx

wat een heerlijk verhaal, doet herinneringen op poppen, niet kunnen slapen, zo'n heenrit....heel herkenbaar....nog niet gezoend...hmm waarom niet? naja komt de volgende keer dan.

Jij hebt een open relatie toch? (dat meen ik me te herinneren) is dit je eerste minnaaravontuur ?
quote:iddan schreef op 11 juli 2012 @ 15:05:

[...]

wat een heerlijk verhaal, doet herinneringen op poppen, niet kunnen slapen, zo'n heenrit....heel herkenbaar....nog niet gezoend...hmm waarom niet? naja komt de volgende keer dan.

Jij hebt een open relatie toch? (dat meen ik me te herinneren) is dit je eerste minnaaravontuur ?

HAhah nou voordat we naar buiten gingen ( hij had afgerekend ...wilde mee betalen maar wilde ie niet, en hij nam een hand pepermuntjes mee ahahahah tja toen had ik bij de auto mn mond vol...hij zei, wil je zoenen haahhwahha tja euhhhh ;)

Maar nu is de spanning helemaal opgebouwd en hij vroeg of die me mocht verassen met een hotel de volgende keer ...euhhhh ik zei weet je veras me maar ...

Klopt wij hebben een open relatie...nee is niet de eerste maar is wel anders qua gevoel denk ik dus ik laat me helemaal meeslepen ..heerlijk dit!!

Ken jouw verhaal nog niet...ook een open relatie?

xxxxitsmeexxxxx
wat leuk itsmexxx, fijn dat het zo leuk was en dat hij ook zo leuk was.

whahaha je mond vol pepermunt !!

Dussss volgende keer hoteldate als ik het goed begrijp ?
Als je gedate hebt in een open relatie wat vertel je thuis dan aan nr 1? (voor iedereen die een open relatie heeft)
quote:xitsmexxitsmex schreef op 11 juli 2012 @ 15:57:

Ken jouw verhaal nog niet...ook een open relatie?

Neeeejjjj !! integendeel. zou misschien wel willen, maar nee ver van mijn bed show, met mijn man. Wel over gehad maar hij zegt mij niet te kunnen delen, het lukt hem niet in zijn hoofd. Ik begrijp het wel wat hij bedoeld, hij zei, als je vreemd gaat, vertel het me maar niet, dan mag het wel....ik denk dat hij ergens wel wist dat er 'iets' speelde.

Mijn minnaar relatie is nu over, ik heb het gestopt, ik vond het moeilijk het te stoppen, maar het moest, ik heb zoveel schuldgevoelens naar mijn man toe, nog steeds eigenlijk wel, dat is nog niet over, ik voel me nog steeds schuldig over wat ik gedaan heb. Het is ook nog niet zo lang geleden allemaal. Ik hoop dat het met de tijd minder wordt. Het hebben van een minnaar heeft wel wat in mij wakker gemaakt, (mijn lust weer terug). En ik vind het leuk hier te blijven komen en mee te lezen. Ik geniet er wel van om zo jouw verhaal, en dat van anderen, te lezen en de leuke kanten te herbeleven.
quote:silver1977 schreef op 11 juli 2012 @ 19:48:

wat leuk itsmexxx, fijn dat het zo leuk was en dat hij ook zo leuk was.

whahaha je mond vol pepermunt !!

Dussss volgende keer hoteldate als ik het goed begrijp ?

Goedemorgen allemaal ,

Ja hij komt met een datum en dat zal binnen anderhalve week zijn...sneelllllllll!!

Zelf stelde hij een massage voor en ja ik als stijve plank sla zoiets natuurlijk niet af....
quote:noa00 schreef op 11 juli 2012 @ 20:14:

Als je gedate hebt in een open relatie wat vertel je thuis dan aan nr 1? (voor iedereen die een open relatie heeft)

Wij vertellen elkaar eigenlijk wel veel, niet in details wat we precies gedaan hebben maar als de ander wil weten wat er ongeveer is gebeurt dan zal ik wel wat vertellen.

Ook vinden we beide dat je sommige dingen ook best voor jezelf mag houden omdat wij beide een reden hebben om aan een open relatie te beginnen. Soms is het natuurlijk best moeilijk om dingen te horen, als mijn man op date is geweest moet ik toch altijd even resetten en voor mezelf heb ik dat dan weer niet....
quote:iddan schreef op 11 juli 2012 @ 21:26:

[...]

Neeeejjjj !! integendeel. zou misschien wel willen, maar nee ver van mijn bed show, met mijn man. Wel over gehad maar hij zegt mij niet te kunnen delen, het lukt hem niet in zijn hoofd. Ik begrijp het wel wat hij bedoeld, hij zei, als je vreemd gaat, vertel het me maar niet, dan mag het wel....ik denk dat hij ergens wel wist dat er 'iets' speelde.

Mijn minnaar relatie is nu over, ik heb het gestopt, ik vond het moeilijk het te stoppen, maar het moest, ik heb zoveel schuldgevoelens naar mijn man toe, nog steeds eigenlijk wel, dat is nog niet over, ik voel me nog steeds schuldig over wat ik gedaan heb. Het is ook nog niet zo lang geleden allemaal. Ik hoop dat het met de tijd minder wordt. Het hebben van een minnaar heeft wel wat in mij wakker gemaakt, (mijn lust weer terug). En ik vind het leuk hier te blijven komen en mee te lezen. Ik geniet er wel van om zo jouw verhaal te lezen en de leuke kanten te herbeleven.

Begrijp je man ook hoor, het is ook niet altijd leuk om je man of vrouw te delen, en ja een date of een minnaar hoort in ons geval iets positiefs te brengen en niet of weinig negatieve gevoelens.

Mannen weten vaak meer dan we denken...ze voelen het op de een of ander manier toch. Aan mij kan je echt merken dat ik een berg energie heb na een date.

Waar voel je je precies schuldig over? Over het liegen of dingen achter houden?

xxitsmexxx
quote:xitsmexxitsmex schreef op 12 juli 2012 @ 07:58:

Waar voel je je precies schuldig over? Over het liegen of dingen achter houden?

Ja precies, over het liegen en de dingen die ik achter gehouden heb, maar ook het niet nagekomen zijn van mijn belofte trouw te zijn. En ook, ik weet natuurlijk dat hij het idee onprettig vindt, en nu heb ik het gedaan. Ik moet het een plek geven, het is vers de plek komt wel. (hoop ik) Mijn keuze om ermee te stoppen is in ieder geval heel erg goed geweest, daar voel ik me niet schuldig of vervelend over.

Ik ben niet vreemdgegaan, omdat ik 'iets' te kort kom op seksueel gebied thuis, ik ben vreemdgegaan omdat ik het spannend vond en omdat het 'mijn lust' weer aanwakkerde, welke ik echt wel een beetje kwijt was na zoveel jaren relatie. Ik rolde er zo'n beetje in, zoals hier vaak gezegd wordt: "het overkwam me" en ik ben er niet voor weggelopen. (terugkijkend had het me ook eerder kunnen overkomen, kansen genoeg, en deze keer ben ik er op in gegaan). Achteraf kan ik ook zeggen dat oorzaak en gevolg een veel meer omvattende reden had.

Ik las dat jij een reden hebt om een open relatie te beginnen, wat is jouw/jullie reden?

Ik begrijp dat je je moet resetten als jouw nr1 een date heeft gehad, moet hij dat ook als jij een date hebt gehad? Ik vind het knap een open relatie, het lijkt me ook dat er een hele weg aan vooraf is gegaan, jullie hebben het vast niet van de één op de andere dag besloten.

En wat maakt deze minnaar anders voor je dan je eerdere minnaar(s)?
quote:noa00 schreef op 11 juli 2012 @ 20:14:

Als je gedate hebt in een open relatie wat vertel je thuis dan aan nr 1? (voor iedereen die een open relatie heeft)Dat het leuk was. Soms wat specifieker, maar wij delen zeker niet alle details. Ik wil zelf best weten wat hij gedaan heeft, hij weet liever niet wat ik gedaan heb. Hij deelt makkelijker wat hij gedaan heeft en ik houd het liever voor me. Precies goed geregeld dus.
Dat is dus ook wel precies mijn vraag, wat deel je wel, wat deel je niet...

Zal even een update geven over mijn situatie, besproken met nr1 dat ik behoeften heb, hij gaat er mee akkoord, al is het niet dat ie staat te springen, maar begrijpt het wel. Heeft zelf niet deze behoeften en dus ook geen nr2. Ik wel, sinds kort, en geniet er met volle teugen van

Nr 1 geeft aan het niet te willen weten, maar ik wil niet liegen als hij vraagt waar ik geweest ben. Afspraak gemaakt dat het alleen gebeurt als hij er niet is, dus niet in "onze" tijd. Ik vind die modus vinden van wat wel en wat niet te vertellen nog lastig....

Dus ik heb ook het idee dat het niet echt een open relatie is, maar het gebeurt ook niet heel erg stiekem, vandaar dat ik deze vraag hier stel en niet op het open relaties forum...
anoniem_150933 wijzigde dit bericht op 12-07-2012 10:20
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Deepocean, dat is ook best lastig. Ik vind het zelf heel prettig om in mijn eentje naar een date toe te leven (het voelt ook echt als mijn feestje). Als ik het te lang van tevoren vertel, gaat mijn lief er zich nog meer mee bezig houden dan ik. Heel vervelend vind ik dat. Ik heb het ook wel eens een tijdje pas achteraf verteld. Maar ook dat vond ik lastig, want ik wilde geen smoesjes hoeven te verzinnen. Het blijft een beetje schipperen hier.
Al 1 week geen contact met minnaar ivm vakantie.

Ik mis hem gewoon. Weet dat we helemaal geen contact hebben, maar toch zit ik steeds mijn telefoon te checken.

We tellen af tot hij er weer is, nog 1,5 week.

Tegen die tijd dat hij terug is ben ik 5 kilo lichter, mijn eetbehoefte is 0,0..
@iddan dat gevoel heb ik ook hoor. Ik was ook niet opzoek maar het overkwam mij gewoon (natuurlijk had ik ook nee kunnen zeggen maar dat heb ik niet gedaan)

Ik voel mij ook schuldig naar manlief toe, maar ja dat is toch iets waar ik mee zou moeten leven.

Wat mij nog steeds dwars zit is dat het zo pats boem afgelopen is, dat moet ik nog even een plaatsje geven. Ik zou zo graag willen weten hoe hij zich voelt ....

Ook zie ik hem nog steeds kijken op whatsapp maar dat kan ook naar anderen zijn.. Ik zit daar ook maar mijn vriendinnen en kinderen sturen altijd berichtjes via whatsapp

Ik geniet wel heerlijk van leuke minnaar verhalen...
quote:iddan schreef op 12 juli 2012 @ 08:58:

[...]

Ik ben niet vreemdgegaan, omdat ik 'iets' te kort kom op seksueel gebied thuis, ik ben vreemdgegaan omdat ik het spannend vond en omdat het 'mijn lust' weer aanwakkerde, welke ik echt wel een beetje kwijt was na zoveel jaren relatie. Ik rolde er zo'n beetje in, zoals hier vaak gezegd wordt: "het overkwam me" en ik ben er niet voor weggelopen. (terugkijkend had het me ook eerder kunnen overkomen, kansen genoeg, en deze keer ben ik er op in gegaan). Achteraf kan ik ook zeggen dat oorzaak en gevolg een veel meer omvattende reden had.

Hier bij mij eigenlijk precies hetzelfde...

Dinsdag nr 2 gezien en wat me echt opvalt is dat ie dagen erna geen contact opneemt/zoekt... Vraag me af wat daar de reden van is, iemand een idee?
hier dus geen open relatie, heb het aangekaart maar mij man staat er niet voor open.

Ik zou dus ook niet weten wat ik wel en niet zou vertellen, kan er niks over zeggen.

Het lijkt me wel makkelijker, ik voel me constant een stiekemerd nu.

Waar ligt de grens van vreemdgaan ?

Voor mijn gevoel ben ik er nog niet overheen maar als ik het mijn man zou vragen overduidelijk wel...

wdjk pff wat afkicken zeg ..

wij hadden het er gister nog over...over hoe het aan te pakken in de vakantie.

Ik wil er dan 100% voor mijn gezin zijn maar het idee hem ruim 2 weken niet te spreken...
@ noa,

moet hij het dan niet even voor zichzelf op een rijtje zetten.

Ik was na de 1e date ook aardig van slag terwijl er niet erg veel gebeurt was.

Moest het toch een plaatsje geven.
quote:noa00 schreef op 12 juli 2012 @ 11:08:

Dinsdag nr 2 gezien en wat me echt opvalt is dat ie dagen erna geen contact opneemt/zoekt... Vraag me af wat daar de reden van is, iemand een idee?Bij mij was er altijd veel contact voorafgaand aan de date, spanning opbouwen, en na de date radio stilte van zijn kant, zo frustrerend vond ik dat ik wilde dan nog wel na appen, maar bij hem was er dan blijkbaar minder behoefte, ik liet dan nog wel van me horen, werd ook wel op me gereageerd, maar dan heel anders dan voorafgaand aan de date, eigenlijk heb ik het nooit besproken, nu was mijn minnaar ook geen prater, wel een keer aangegeven dat ik het niet zo leuk vond, niets meer te horen na een date, en dan beloofde hij beterschap, maar eigenlijk was het altijd een beetje stillig na een date, en dat maakte me soms best wel eens verdrietig. (lag een beetje aan hoe ik me dan zelf voelde, hoe zeker of onzeker ik zelf erin stond)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven