Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 16:25
quote:meina schreef op 12 juli 2012 @ 15:09:
ik ga ook eens even op de zolder kijken wat een leuk topic!!
luna30v; die draagzak van chicco heb je daar een foto van??
littleme2; prachtige bikini valt het broekje klein uit??
Hou me aanbevolen voor beide!Valt als een 38, achterkant is wel smal daar moet je net van houden.
ik ga ook eens even op de zolder kijken wat een leuk topic!!
luna30v; die draagzak van chicco heb je daar een foto van??
littleme2; prachtige bikini valt het broekje klein uit??
Hou me aanbevolen voor beide!Valt als een 38, achterkant is wel smal daar moet je net van houden.
donderdag 12 juli 2012 om 16:25
donderdag 12 juli 2012 om 16:45
donderdag 12 juli 2012 om 16:59
quote:meina schreef op 12 juli 2012 @ 16:37:
littleme2; waar woon je??
als ik hem niet pas kan ik er mijn schoonzusje miss blij mee maken zal het vanavond even vragen...Mail mij anders op Little_me_viva@hotmail.com
littleme2; waar woon je??
als ik hem niet pas kan ik er mijn schoonzusje miss blij mee maken zal het vanavond even vragen...Mail mij anders op Little_me_viva@hotmail.com
donderdag 12 juli 2012 om 17:14
quote:taartje81 schreef op 12 juli 2012 @ 17:02:
Ik zag net dat iemand sesamstraat, elmo en bob de bouwer dvd's had. Weet alleen niet meer wie. Als ze er nog zijn dan heb ik wel interesse voor mijn zoontjes! Je kan me mailen op taartje81 @ hotmail . com (zonder spaties;)Sorry, ze zijn al vergeven.
Ik zag net dat iemand sesamstraat, elmo en bob de bouwer dvd's had. Weet alleen niet meer wie. Als ze er nog zijn dan heb ik wel interesse voor mijn zoontjes! Je kan me mailen op taartje81 @ hotmail . com (zonder spaties;)Sorry, ze zijn al vergeven.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
donderdag 12 juli 2012 om 17:28
quote:mali30 schreef op 12 juli 2012 @ 16:27:
[afbeelding]
Word er iemand blij van een metalen hello kitty kalender?
Ja ik! Leuk voor in de klas. Kunnen de kinderen zelf de datum goed zetten .
vivaprulletje@hotmail.com
[afbeelding]
Word er iemand blij van een metalen hello kitty kalender?
Ja ik! Leuk voor in de klas. Kunnen de kinderen zelf de datum goed zetten .
vivaprulletje@hotmail.com
donderdag 12 juli 2012 om 17:33
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de dvd Sophie's Choice. Ik kan hem nergens kopen mét Nederlandse ondertiteling .
ikbenemma1@hotmail.nl
ikbenemma1@hotmail.nl
anoniem_147792 wijzigde dit bericht op 12-07-2012 18:52
Reden: eigen mailadres verkeerd
Reden: eigen mailadres verkeerd
% gewijzigd
donderdag 12 juli 2012 om 17:40
mrskrijgsman, 6 uur geledenquote:luna30v schreef op 12 juli 2012 @ 11:14:Hier nog Een maxicosi cabriofixEen babybjorn draagzakEen Chicco draagzak ( nieuw in doos)2 loreal haarverf 1 kastanje middenbruin, 1 intensief roodbruin.Ik heb wel interesse in de maxicosi cabriofix.
Ik heb wel intresse in allebij de pakjes haarverf
Ik heb wel intresse in allebij de pakjes haarverf