Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ach, 1x per maand je huis schoon, ook leuk.

Ik zit gewoon aan de stapels chocolade, lang zo effectief niet. Ohja, en wéér met hoofdpijn. Was ook niet echt prettig, op cursus, maarja, ik had oppas geregeld, dan is het ook zo raar om niet weg te gaan

Ik krijg ook totaal geen schoonmaakneigingen van jullie verhalen, terwijl ik van wat zon door de énorm smerige ruiten wel eens zoiets voel kriebelen van "zal ik nú.... " meestal doe ik dat dan niet. En dat terwijl ik het dan heb over één setje ramen, van schuifdeuren, waar ik gewoon zonder trapje nog bij kan en die, op de ouderwetse manier mét sopje, in minder dan 10 minuten binnen en buiten gedaan zijn... leuk idee voor volgende maand, wanneer ik moet blokken voor examen

Wel erg, zo'n avondje hier dat er bijna alleen gepost wordt over ramenzemen.. waar is die goede oude tijd gebleven, dat het alleen over wasvouwen ging

Ik heb vanavond (o.a.) geleerd dat bedrijven van cadeaubonnen veel geld verdienen, omdat de meeste ongebruikt ergens in de kast belanden. Hier, in mijn huis, verdienen de winkels er alleen geld aan, omdat ik altijd met bon naar een winkel ga en met ietsje meer producten, dan waarvoor de bon toereikend was, wegga. Morgen boekenbon dus. Ik heb een over fotograferen met mijn fototoestel op het oog, maar heb een Taijine gekregen en wil daar ook wel een boekje van/over. Gelukkig heb ik ook nog verjaardagsgeld. Ik heb braaf opgeschreven wat ik gekregen heb en wat ik al heb uitgegeven. De rest gaat dus morgen op, denk ik zo. Ik wil ook nog 'eventjes' 'een paar' potloden kopen

zo, ik duik m'n bed iin

truste!
Later is nu
Oh, we zijn weer lekker simultaan ongesteld hier. Gesjelligheid!
[quote]dreamer schreef op 08 april 2008 @ 22:55:

Wel erg, zo'n avondje hier dat er bijna alleen gepost wordt over ramenzemen.. waar is die goede oude tijd gebleven, dat het alleen over wasvouwen ging quote]

quote:Elyane schreef op 08 april 2008 @ 22:53:

Ik ben er bijna van af.

Zo vervelend, ik ben helemaal niet meer regelmatig ongesteld en als ik het dan ben, dan ben ik het gelijk anderhalve week

Kutzooi (zowel letterlijk als figuurlijk dus)

Ha, familietrekje!

Ik heb nooit last van huishoudelijke buien, laat staan dat ik geil word van schoonmaakspul. Heb tijdens mijn zwangerschapsverlof gewacht op nestdrang. Kwam niet. Na zwangerschap de eerste tijd geen tijd meer gehad voor huishoudelijke onzin. Ben na 7 maanden maar gewoon verhuisd

Bent, wat fijn van/voor humpie!! Zucht van verlichting, zeg! Super, super, super!!

Ik ben zo nerveuheus. Mijn chef is ziek en we hebben morgen en overmorgen weer zo'n audit (tussentijds onderzoek - heeft te maken met de certificeringen die we hebben en ze gaan dan onze processen controleren en checken of we nog wel voldoen aan alle eisen die gesteld worden). Nu begeleidt mijn chef zo'n auditor altijd en de vorige 3 keer (voor 3 verschillende certificaten/standaarden) heb ik er wel bij gezeten, maar meer voor de administratieve afhandelingen achteraf. Nu moet ik het zelf doen. Eng! Van de ene helft die besproken gaat worden, weet ik wel veel af en daarvan zal ik alle vragen wel kunnen beantwoorden. Maar die andere helft, hè.. Bovendien weet ik ook dat er een aantal zaken -ondanks mijn aandringen daarop- nog altijd niet geregeld is en ik dat (over)morgen 'fijn' mag gaan uitleggen.

Ik krijg er echt zo'n Nederlands mondeling examen gevoel van. En daar had ik een 4 voor.

Argh!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:Elyane schreef op 08 april 2008 @ 21:40:

Ik lap ook nooit de ramen, totdat ik in een week tijd, drie mensen superenthousiast hoorde vertellen over HARA.

En nu heb ik dus zo'n ding voor mijn verjaardag gevraagd

Het moet toch niet gekker worden...Ik zet m meteen op mijn lijstje!
Qua ongesteldheid ben ik weer helemaal van de leg opeens. Vorige week dacht ik even precies op schema ongesteld te worden. Maar dat zette niet door. Kreeg opeens het idee dat het dan een innestelingsbloeding was geweest en heb er ondertussen al twee testen tegenaan gegooid en Lil platgezeurd over de kans dat het welniet een innestelingsbloeding was en de mogelijkheid dat zo'n test welniet een verkeerd resultaat geeft. Het is nu een week later en nog steeds niks. Misschien door de AB kuur voor die blaasontsteking? Zit er nu echt op te wachten, want 19 april een heerlijke lange dag in de sauna gepland staan met leuk medemens en dan wil ik dus niet ongesteld zijn.

Schoonmaakdrang wordt alsnog onderdrukt door werkstress. Ik heb niet eens tijd voor mijn eigen verjaardag geloof ik. Eerst donderdagavond maar eens zien te halen.

Verder alles okay hier.

Ik geniet erg van de positieve dingen in de verhalen van jullie hier en bid en brand en heul voor de andere zaken!
quote:Elyane schreef op 08 april 2008 @ 22:54:

Dan ga ik over een paar weekjes, bij jou de ramen lappen,ter demonstratie

Nu ik begrijp dat ik op Pimpels schoonmaakwoede niet meer hoef te rekenen... kom je dat spul dan ook bij mij thuis demonstreren? En kun je er ook de vloer mee dweilen? En de tegeltjes in de badkamer? Laat zien dan?

Verhuizen, Alex, ik moet er niet aan denken. Al zou het wel lekker opruimen ja. Dat is er hier -naast schoonmaken- ook bést wel bij ingeschoten. Mijn nesteldrang had ik in het ziekenhuis en dat uitte zich in vaak van mijn bed naar de koelkast lopen en weer terug, om even een bekertje melk te pakken. De verpleegkundigen grapten na de derde keer of ze niet beter gewoon een emmertje sop voor me konden halen.
Toet, ik denk dat ik jouw menstruatie overgenomen heb, direct na de mijne. Sorry. Wil je 'm nog terug deze maand of zal ik 'm dan ook maar gewoon afmaken?
Oooh, nee, okay, dan snap ik het. Hou ik op met achterom in de pot kijken. Wat mij betreft hou je 'm lekker en mag je het wel vaker overnemen!

(da's wel lullig trouwens zeg, meteen weer. Bah//)
Ja, ik heb er wat voor over om aardig gevonden te worden.
Toet, volgens de Vriendendinges ben jij morgen jarig!

~gaat slingers ophangen~

Weet je wat ook écht een goed idee was van meneer Hans Raab? De vloerwisser! Heus, ik heb dat ding al 12 jaar en ben elke keer weer blij dat dweilen zo makkelijk is. Ik heb ook het ramenwisding en ben ook nog steeds blij, alleen maak ik bijna nooit de kozijnen schoon want daar ben ik dan te lui voor. Even huphup met die wisser in de weer: OK. Maar dan moet ik wel weer ehhhh forummen dus blijven mijn kozijnen vies.

Beetje uitputtende dag (geen zin om uit het Kasteel te copuleren en plakken maar denk je een dramatische scene in met Oudste Bloesje, dan snap je het wel)

Ben wel erg blij dat het met Humpie goed is!

~gaapt~
Jep, nog vijf minuten 37.....
quote:Toet schreef op 08 april 2008 @ 23:16:

[...]

Ik zet m meteen op mijn lijstje!

~Legt een folder op de bar~

Nog 3
Nog 2
Nog 2

Hmm, vivatijd en mijn computijd zijn niet synchroon....
gaap
Nog één!
nog 1.................................................
Psies!

Gezellig samen aftellen met Bloes

bijna oudjaarsgevoel
LANG ZAL IK LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeraaaaaa!

Geveeeeeliciteerd, lief Toetje!!!!! * smak smak smak*

Op een beter jaar met nog meer plezier en meer geluk!
Hihihi , lief komt omhoog met een kaarsje op een koekje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven