Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:quattro35 schreef op 16 juli 2012 @ 21:46:

[...]

. Estelle heeft 't ethisch besef van een dode rat.Zo, toe maar! Is het fijn dat je dat een beetje van je af hebt kunnen schrijven?
quote:missdory schreef op 15 juli 2012 @ 20:41:

Was net even bij de Chinees en daar heb ik dat artikel in de Telegraaf gelezen. Jeetje, ik schrok er wel van.

Mensen kennen de verhalen uit de Telegraaf altijd toevallig. Dat mensen vooral niet denken dat ze opzettelijk zo'n ordinaire krant lezen. Nee dat gebeurt alleen maar op momenten dat er sprake is van overmacht. Bij de Chinees of zo.

Net als de verhalen uit Story en de Privé die iedereen altijd kent van het bezoek aan de kapper, de supermarkt of de dokter. En het wordt er ook altijd expliciet bij vermeld.
quote:mrsstanleywalker schreef op 16 juli 2012 @ 23:24:

Straks pikt Badr je verhaal en legt het als verklaring af. zit er geen copyright op, op Vivaforum verzonnen verhalen?
quote:lottekeNL schreef op 16 juli 2012 @ 23:30:

[...]

zit er geen copyright op, op Vivaforum verzonnen verhalen?

Ik ben net gebeld door Johnny van de Heuvel, of ik mijn verhaal wil doen in de Telegraaf, want hij denkt'' dat ik er meer van weet" .

Als jullie dus een verhaal voorbij zien komen, anoniem verteld door ene Louisa, dan weten jullie hoe het zit.....
quote:louisavuitton schreef op 16 juli 2012 @ 23:35:

[...]

Ik ben net gebeld door Johnny van de Heuvel, of ik mijn verhaal wil doen in de Telegraaf, want hij denkt'' dat ik er meer van weet" .

Als jullie dus een verhaal voorbij zien komen, anoniem verteld door ene Louisa, dan weten jullie hoe het zit..... Ik lees het wel bij de Chinees
Oh en ik zal niet vergeten jullie allemaal hier te bedanken. Dankzij jullie allemaal heb ik de puzzelstukjes bij elkaar gezocht.
quote:lottekeNL schreef op 16 juli 2012 @ 23:37:

[...]

Ik lees het wel bij de Chinees IK bij de kapper
quote:galadriel schreef op 16 juli 2012 @ 23:39:

[...]

IK bij de kapperO daar ga ik ook nog heen! Heb ik even mazzel!
quote:louisavuitton schreef op 16 juli 2012 @ 23:38:

Oh en ik zal niet vergeten jullie allemaal hier te bedanken. Dankzij jullie allemaal heb ik de puzzelstukjes bij elkaar gezocht. Fijn, 't is Lotteke met dubbel t, en NL met hoofdletters.

[...]

Ik lees het wel bij de Chinees
quote:lottekeNL schreef op 16 juli 2012 @ 23:41:

[...]

Fijn, 't is Lotteke met dubbel t, en NL met hoofdletters.Genoteerd, en niet te vergeten Badr cop....of wil je liever met je echte naam genoemd worden?

[...]

Ik lees het wel bij de Chinees
Ja, en zet mijn nulzes er ook maar meteen bij, dan kan hij me makkelijker bereiken *zenuwachtig lachje*
Nee, gewoon badr cop, staat veel stoerder.

Ik heb trouwens gewoon de regen getrotseerd om de Telegraaf te kopen. Was niet per ongeluk, ik kom er gewoon voor uit dat ik die weleens lees. Stond nog een stuk van de Tokkies in. Hanna is heel veel afgevallen.

Onherkenbaar gewoon!

http://img.nujij.nl/Uploa ... 95618.resized.120x120.jpg
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:lottekeNL schreef op 16 juli 2012 @ 23:44:

Ja, en zet mijn nulzes er ook maar meteen bij, dan kan hij me makkelijker bereiken *zenuwachtig lachje*Zeg, het zijn wel mijn minutes of fame ja....je naam noemen lijkt mij wel genoeg eer. En verder niet lastig worden.....ik denk dat ik door dit verhaal goede vriendjes kan worden met Badr en zijn matties.....een gewaarschuwd mens telt voor twee....
Ik dacht, ik word je vriendin, kan ik gezellig met je mee naar de eerste hulp.. maar laat maar dan.
quote:lottekeNL schreef op 16 juli 2012 @ 23:53:

Ik dacht, ik word je vriendin, kan ik gezellig met je mee naar de eerste hulp.. maar laat maar dan.daar heb ik Stellie voor.....dat schijnt ze wel vaker te doen....zo'n goeie meid!
quote:mrsstanleywalker schreef op 16 juli 2012 @ 23:47:

Nee, gewoon badr cop, staat veel stoerder.

Ik heb trouwens gewoon de regen getrotseerd om de Telegraaf te kopen. Was niet per ongeluk, ik kom er gewoon voor uit dat ik die weleens lees. Stond nog een stuk van de Tokkies in. Hanna is heel veel afgevallen.

Onherkenbaar gewoon!

http://img.nujij.nl/Uploa ... 95618.resized.120x120.jpg

Ik heb een tijdje geleden de Tokkies gezien in het televisieprogramma 'hoe is het nu met....." van de EO. Misschien nog terug te zien op uitzendinggemist.

Vond het wel triest allemaal. Ze wonen nu in een rijtjeshuis in Almere en zitten diep in de schulden.
Feit is dat de politie kennelijk nog steeds geen bewijs heeft kunnen vinden dat aantoont dat Badr uberhaupt trappen/klappen heeft uitgedeeld. Terecht dat de advocaat aangifte doet tegen de krant. Het is wel heel erg eenrichtingsverkeer wb berichtgeving. Ik zou trouwens wel willen weten wie die zwarte man met die staart is. Waarom doet de krant daar geen onderzoek naar?

Mocht Badr het wel hebben gedaan, maar niemand zegt iets uit angst, dan is het natuurlijk wel ontzettende slappe hap van die zogenaamde vrienden van het slachtoffer die klaarblijkelijk wel een leuk feestje willen, maar liever de andere kant op kijken (letterlijk) dan een "goede" vriend in nood helpen. Ik vind dat zo ontzettend triest, dat er mensen zijn die niet hun maatschappelijke en vriendschappelijke plicht vervullen.

Waar hebben we het nu helemaal over? Een gozer die goed kan vechten. Betekent niet dat hij iedereen die niet aan zijn kant staat vermoord oid. Zelfde als toen die verhalen over Holleeder, hoe ontzettend gevaarlijk die gast moet zijn. Het is ook vooral de media die het graag zo willen laten zien: yeah! er gebeuren spannende dingen in durp Amsterdam!

Het is overigens niet zo moeilijk om een Holleeder of een Jort Kelder in het uitgaansleven in Amsterdam tegen te komen. Estelle en Jort vinden elkaar al heel lang niet leuk. En eerlijk is eerlijk, een champie drinken met H in een normale setting is gezelliger dan JK.

Maar goed, mbt Estelle: ik denk dat Badr best charmant kan zijn en hij heeft genoeg geld om leuke reisjes/kleding/tassen, etc te kunnen betalen. Voor de korte termijn misschien leuk, maar het zou voor mij niet werken, aangezien ik hem geen geschikte stiefvader vindt en hem dus nooit aan mijn kinderen zou willen voorstellen
Wie is die man met de paardestaart?
Soya werk jij bij de politie, dat je weet dat zij nog geen voldoende bewijs hebben gevonden?
Nog steeds geen dadr*?

*las ik op Fok
quote:frizzy schreef op 17 juli 2012 @ 08:23:

Soya werk jij bij de politie, dat je weet dat zij nog geen voldoende bewijs hebben gevonden?Bij zo'n zaak, met zoveel onrust/ophef en kennelijk ook nog eens zoveel letsel waar notabene ook nog eens tien rechercheurs zijn opgezet, mag je er wel vanuit gaan dat de politie tot aanhouding over gaat zodra er een redelijke verdenking is.
quote:fleur_ schreef op 17 juli 2012 @ 09:01:

Nog steeds geen dadr*?

*las ik op Fok
conversation = awareness
Astrape, en jij verwacht dan dat de politie Badr gaat ophalen van zijn vakantie adres? Of Interpol erop zet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven