Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:xitsmexxitsmex schreef op 17 juli 2012 @ 08:01:

Ahrrggg kreeg net een berichtje dat het niet doorgaat!! Pfff lekker dan...maar goed niks aan te doen , wel teleurgesteld dat wel :(Ah, ik snap je teleurstelling! Denk je dat het afstel is? Dat hij, nu het wel heel dichtbij komt, zich terugtrekt?
quote:boefjexxx schreef op 16 juli 2012 @ 23:46:

Hoi!

Ik schrijf hier toch even iets....zit met een dingetje die jullie misschien wel herkennen.

Ik heb een "bijna" minnaar....ik ben zo zenuwachtig door dit gevoel.

Ik heb echt een top relatie en toch gebeurt me dit.

Ik weet niet wat ik er mee moet....mijn nr1 is en blijft forever mijn nr1, niemand komt tussen ons!

Het is alleen om de "geiligheid" denk ik....HELLUP

Moet ik mijn gevoel wegstoppen en afsluiten of toch proberen?

Wie herkent dit?Lastig hoor. Ik zou zeggen: doen, lekker! Maar ik ben het wel met de anderen eens dat het meer impact heeft dan je op voorhand denkt en dat moet je wel aankunnen. Het is namelijk leuk, lekker, opwindend en spannend maar ook slopend, stressvol, onzekermakend enz.
Nadat mijn dagje met Nr2 gisteren niet door ging, hoop ik nu dat we elkaar morgenavond kunnen zien. Als dat niet gaat lukken, dan ga ik 'm 2 weken niet zien ivm mijn vakantie. Ik vertrek zaterdag.

O ja, mijn vrijgezelle Nr2 heeft donderdagavond een date. Resultaat van ons dipje vorige week, toen heeft ie de band met haar aangehaald.

Ik kan hem niets in de weg leggen, hij heeft ook recht op een eigen leven, eigen relatie. Maar toch voelt het behoorlijk klote.

Nog meer omdat ik zaterdag weg ga, buitenland...geen wifi o.i.d.

Ik moet dus maar afwachten hoe dat zich ontwikkelt tijdens mijn afwezigheid. Zelf zegt ie echter dat ik me niet zo druk moet maken en dat het zo'n vaart niet zal lopen...
quote:anna15 schreef op 17 juli 2012 @ 09:01:

[...]

Lastig hoor. Ik zou zeggen: doen, lekker! Maar ik ben het wel met de anderen eens dat het meer impact heeft dan je op voorhand denkt en dat moet je wel aankunnen. Het is namelijk leuk, lekker, opwindend en spannend maar ook slopend, stressvol, onzekermakend enz.

Dat is helemaal waar, dat kan ik ook bevestigen.

Had ik ook van te voren niet bedacht eigenlijk.
quote:Skypster schreef op 17 juli 2012 @ 09:06:

Nadat mijn dagje met Nr2 gisteren niet door ging, hoop ik nu dat we elkaar morgenavond kunnen zien. Als dat niet gaat lukken, dan ga ik 'm 2 weken niet zien ivm mijn vakantie. Ik vertrek zaterdag.

O ja, mijn vrijgezelle Nr2 heeft donderdagavond een date. Resultaat van ons dipje vorige week, toen heeft ie de band met haar aangehaald.

Ik kan hem niets in de weg leggen, hij heeft ook recht op een eigen leven, eigen relatie. Maar toch voelt het behoorlijk klote.

Nog meer omdat ik zaterdag weg ga, buitenland...geen wifi o.i.d.

Ik moet dus maar afwachten hoe dat zich ontwikkelt tijdens mijn afwezigheid. Zelf zegt ie echter dat ik me niet zo druk moet maken en dat het zo'n vaart niet zal lopen...

Nee zal me niet zo druk maken, weet je als het gebeurt dan gebeurt het toch wel. Oke klink niet te positief weet ik maar wel realistisch...was dat de reden dat de date niet door kon gaan?

@all

Mijn aller eerste minnaar smste net, jullie weten denk ik nog wel...de lunch ;) maar hij toen is er niet heel veel gebeurd, vrouw zwanger enz....maar nu is de kleine er...ene kant voelt het lullig, andere kan tja het is zijn keuze om mij wel weer te gaan zien...en aangezien mijn date niet doorgaat en ik onwijs zin heb!!

Ga ik weg en van hem genieten

Jammie!!!

Xitsmexxx
quote:xitsmexxitsmex schreef op 17 juli 2012 @ 08:01:

Ahrrggg kreeg net een berichtje dat het niet doorgaat!! Pfff lekker dan...maar goed niks aan te doen , wel teleurgesteld dat wel :(Vervelend, herken het zo goed. Ben al paar keer afgezegd (komt vaak door zijn werk) en dat vind ik toch echt wel minder. Kan je niks meer met dat opgebouwde gevoel pfff
Ook al ben ik heel gelukkig met Nr 1, ik mis inderdaad wel wat. Dat is niet veel, ik wil graag oud met hem worden, maar ik heb er ook voor gekozen om dat wat ik mis elders te halen. Nr 1 zou dat volgens mij zelf ook wel willen, het is alleen nog niet op zijn padje gekomen.
quote:Skypster schreef op 17 juli 2012 @ 08:57:

[...]

Wat ik me dan weer afvraag....als een relatie echt zo top is, dan sta je toch niet open voor een minnaar c.q. sex met een ander?

Ik dacht ook een toprelatie te hebben en dit met Nr2 overkwam me (ook omdat het onderwerp dominantie was wat mij met Nr1 ontbreekt) maar was wel een eyeopener voor me. Zonder dat ik het me besefte bleek ik namelijk wel open te staan voor een ander, terwijl ik er zelf van overtuigd was dat het helemaal super was met Nr1.

Die vraag kun je beter aan Boefje vragen, en niet aan mij

Ik weet dat ik nooit open gestaan zou hebben voor een nr2 als er niets aan de hand was met de relatie met nr1.. Zelfs al was die relatie niet helemaal top heeft het nog jaren geduurd voor ik er open voor stond.

Ik denk dat het naast je relatie, ook te maken heeft met hoe monogaam je bent in gesteld. Ik ben van nature monogaam (heb nu ook maar 1 sekspartner) Ben je dat van nature niet, dan kijk je al veel eerder, en meer om je heen..
quote:xitsmexxitsmex schreef op 17 juli 2012 @ 09:50:

[...]

Nee zal me niet zo druk maken, weet je als het gebeurt dan gebeurt het toch wel. Oke klink niet te positief weet ik maar wel realistisch...was dat de reden dat de date niet door kon gaan?

Nee, dat onze dag samen gisteren niet doorging is omdat hij niet onder een vaste afspraak met een vriend uit kon komen die hij normaal altijd op maandag heeft.

Als ie die zou afzeggen zou die vriend (die mij ook kent en weet dat ik getrouwd ben) waarschijnlijk vragen zijn gaan stellen waar Nr 2 geen antwoord op had. Dus leek ook wel veiliger om ons samenzijn af te blazen.

quote:

@all

Mijn aller eerste minnaar smste net, jullie weten denk ik nog wel...de lunch ;) maar hij toen is er niet heel veel gebeurd, vrouw zwanger enz....maar nu is de kleine er...ene kant voelt het lullig, andere kan tja het is zijn keuze om mij wel weer te gaan zien...en aangezien mijn date niet doorgaat en ik onwijs zin heb!!

Ga ik weg en van hem genieten

Jammie!!!

XitsmexxxOeh, beter! Enjoy!!!
quote:anna15 schreef op 17 juli 2012 @ 10:40:

Ook al ben ik heel gelukkig met Nr 1, ik mis inderdaad wel wat. Dat is niet veel, ik wil graag oud met hem worden, maar ik heb er ook voor gekozen om dat wat ik mis elders te halen. Nr 1 zou dat volgens mij zelf ook wel willen, het is alleen nog niet op zijn padje gekomen.

Tja, ik heb ook een prima relatie met Nr 1.

Ik mis daarin alleen wat dominantie. Maar wat er niet in zit, krijg je er ook niet uit. Je kunt aan iemand niet uitleggen hoe hij dominant moet zijn tijdens sex. Dat ben je of dat ben je niet.

Eigenlijk al pratend met Nr 2 kwam het op dit onderwerp. Niet doelbewust opgezocht, niet door hem en niet door mij. Maar hierin bleken we dus een match te hebben. Via woorden hadden we dit gevoel al,maar tijdens de daadwerkelijke sex was het wel duidelijk dat we hierin een match hadden.

Dus tja, relatie met Nr 1 niets mis mee, en toch....

@Sense, ik stelde de vraag ook eigenlijk in z'n algemeen.

Alleen n.a.v. jouw posting kwam die vraag bij me op. Vandaar de quote
quote:Sensual_D schreef op 17 juli 2012 @ 10:54:

[...]

Die vraag kun je beter aan Boefje vragen, en niet aan mij

Ik weet dat ik nooit open gestaan zou hebben voor een nr2 als er niets aan de hand was met de relatie met nr1.. Zelfs al was die relatie niet helemaal top heeft het nog jaren geduurd voor ik er open voor stond.

Ik denk dat het naast je relatie, ook te maken heeft met hoe monogaam je bent in gesteld. Ik ben van nature monogaam (heb nu ook maar 1 sekspartner) Ben je dat van nature niet, dan kijk je al veel eerder, en meer om je heen..

Ik denk eigenlijk dat niet zozeer het verlangen naar seks met een ander een teken is van een niet perfecte relatie, maar meer hoe je daar mee omgaat, of je dat kunt bespreken of niet.

Ik ben heel erg blij met mijn relatie, en mijn lief gelukkig ook met mij. Mijn seksleven is goed. En toch vind ik het ook leuk om seks met een ander te hebben. Omdat dat net iets rauwer is, omdat het ongestoorde me-time is, omdat, laten we eerlijk zijn, de ene piemel niet de andere is. Maar het gegeven of je dat thuis kunt bespreken of niet, of dat je het stiekem moet doen, dat is volgens mij meer een graadmeter hoe je goed je relatie is. My two cents..
Boefje, had jij niet een relatie out in the open met swingen enzo? Of ben ik in de bonen.. ik herinner me vaag zoiets.

Itsme, minnaar zegt af en nu dient vorige minnaar zich aan? Wat toevallig. Zit het er nog wel in met meneer 2 of weet je dat niet?

Skypster, dat is kut. Ik hoop dat je het van je af kan zetten tijdens je vakantie, ik snap precies hoe je je voelt. Delen is nog niet zo makkelijk.
Inez, inderdaad, rauwer, ander lijf, andere pik, andere seks. Ik had van het weekend een gesprek met een best-wel-braverik (die overigens aardig geinteresseerd was in mijn "lovelife") en toen kwam ik tot nog een minnaar-besef. Omdat je niks te verliezen hebt, geen beeld hoog hoeft te houden (wat in een relatie toch altijd wel ietsje speelt vind ik) is het makkelijker om je fantasieën en je wensen op tafel te leggen, makkelijker dan in een nr 1 relatie. Net wat Skyp ook schrijft, zij zou haar nr 1 wel wat dominanter willen zien, als je dat bespreekt loop je het risico dat 1 haar nooit meer aan durft te raken vanwege de angst dat hij het niet goed doet.

Ik vind het delen van geile wensen en fantasieën stukken makkelijker met een minnaar. Het ergste dan kan gebeuren is dat hij zijn wenkbrauw optrekt en naar de deur wijst.
quote:Rooss4 schreef op 17 juli 2012 @ 12:18:

Inez, inderdaad, rauwer, ander lijf, andere pik, andere seks. Ik had van het weekend een gesprek met een best-wel-braverik (die overigens aardig geinteresseerd was in mijn "lovelife") en toen kwam ik tot nog een minnaar-besef. Omdat je niks te verliezen hebt, geen beeld hoog hoeft te houden (wat in een relatie toch altijd wel ietsje speelt vind ik) is het makkelijker om je fantasieën en je wensen op tafel te leggen, makkelijker dan in een nr 1 relatie. Net wat Skyp ook schrijft, zij zou haar nr 1 wel wat dominanter willen zien, als je dat bespreekt loop je het risico dat 1 haar nooit meer aan durft te raken vanwege de angst dat hij het niet goed doet.

Ik vind het delen van geile wensen en fantasieën stukken makkelijker met een minnaar. Het ergste dan kan gebeuren is dat hij zijn wenkbrauw optrekt en naar de deur wijst.Nou en dit is wel den spijker op den kop....ik was het helemaal kwijt met mijn nr1 kon het ook niet meer terug pakken en terug vinden, en dat vond ik gek...want we hadden geweldige seks in de eerste jaren van onze relatie....en je vertrouwd elkaar door en door, en toch leek het wel alsof ik me meer en meer ging schamen voor mijn eigen lust.....na mijn minnaar is het weer terug....ook mijn lust met nr1 en dat is heel fijn en ik denk echt....waarom heb ik het zo laten versloffen....maar ik moet uitkijken.....want de sleur zit er zo weer in, ik voel het!
Heb je in een relatie een beeld hoog te houden? Ik denk dat ik binnen een relatie minder een beeld hoog houdt dan bij een sv eigenlijk. Maar ik snap wel wat je bedoelt, sommige dingen zijn lastiger bespreekbaar met je eigen partner dan met iemand meer op afstand. Al is dat hier weer niet zo'n probleem, wij kletsen over alles. Het is meer de uitvoering, net wat skype zegt inderdaad: wat er niet in zit, kan er ook niet uit komen. En dat geeft ook helemaal niet, je hoeft ook niet elke keer taart te eten.
Ja Ien, ik vind van wel. In de loop van de jaren leer je partner kennen en heb je je beeld gevormd. Als diezelfde partner na 15 jaar huwelijk ineens met (ik noem maar wat) zeer perverse seksuele wensen aankomt zou hij van zijn voetstuk kunnen donderen. Je wilt het beeld dat je partner van je heeft niet verstoren. Hoeveel mannen willen niet graag door een man genomen worden, gaan naar louche parkeerplaatsen om zich door onbekenden te laten uitwonen terwijl hun vrouwen van niks weten. Als een minnaar me verteld dat hij een pik in zijn kont wil voelen.. of een vuist.. of een dildo, dan denk ik eeeh oké.. wie weet. Hij wordt daar niet minder man van in mijn ogen. Bij de grote sterke vader van mijn kinderen ga ik toch iets anders naar hem kijken denk ik.

Mijn minnaar leert me kennen zoals ik nu ben, niet 15 jaar geleden, met alle perversiteit die daar eventueel bij zou kunnen horen.
Ah ok, op die manier.. Tja, daar kan ik me wat bij voorstellen. Maar dat is dan net hoe ruimdenkend je zelf bent (sprak ze uit ervaring), want waarom zou hem dat een mindere vader maken? Ik denk dat dat toch ook ligt aan wat voor relatie je thuis hebt en in hoeverre je je heimelijke wensen en fantasieën kunt bespreken. Maar als je dat niet kunt, dan is afstand tussen jou en een potentiële neukert inderdaad wel net zo fijn.
eerlijk gezegd werd ik braver met de jaren....en kan ik het nu weer terug pakken. maar eens, als ik nu met tepelklemmen aan zou komen, zou mijn nr1 wel opkijken.... ik heb wel aangegeven eens wat meer buiten de deur te willen kijken, en daar rilt hij van....een parenclub is ook niet bespreekbaar.....wat nu!? toch maar de rest van mijn leven accepteren dat dit mijn seksleven is, of toch (weer) buiten de deur zoeken? Ik blijf het lastig vinden.
We weten allemaal dat niemand een mindere vader of echtgenoot wordt van een pervers wensje. Het gaat om het verstoorde beeld. Ik vond het ook behoorlijk lastig om erachter te komen dat mijn echtgenoot subber dan sub was. Want ik wilde geen man die het leuk vond zich te laten gebruiken door vrouwen, ik vond het zwak, sneu, en onmannelijk. En dat is toch onzin? Hoezo wordt hij minder man door een voorkeur. En toch voelde het zo, toch verstoorde het mijn beeld van manpartner en "hoofd van het gezin".

Edit: aan andere dames merkte hij juist dat het hun triggerde. Ik heb wel eens gedacht, hoe zou je het vinden als hij niet je potentiële speeltje was maar je man? Is het dan nog zo leuk?

Dan is afstand lekkerder inderdaad. Het maakt mij niet uit hoe pervers of niet mijn minnaar is. Maar soms denk ik wel.. eeh blij dat je "mijn vent" niet bent. Waarschijnlijk ben ik minder openminded dan ik denk of hoop.

Iddan, lastig.

Dit onderwerp is al vaak besproken, het is altijd geven en nemen. Jij hebt verlangens waar hij van gruwelt maar die verlangens heb jij wel! In dit soort gevallen is het eigenlijk altijd de minst willende partij die "wint". En ik vind dat je het recht hebt dit tegen je 1 te zeggen. Hij zou kunnen proberen zich over zijn gruwel heen te zetten en gewoon eens te kijken. Want hoe kun je oordelen over een visje dat je nog nooit gegeten hebt?
Roos, maar wordt je wel blij van een sub als minnaar? Zit um dat dan niet in het sub zijn ipv het uitspreken van je wensen? Mijn lief heeft ook een ding waar ik totaal niks mee heb, maar dat is zijn ding. Net zoals ik ook vast wel mijn eigenaardigheden heb.

Iddan, dat is inderdaad lastig, als er geen beweging in te krijgen is in je relatie. Maar in plaats van aankomen met de tepelklemmen, valt er dan ook niet te praten in de 'weet je wat mij nou eens spannend zou lijken/waar ik wel eens over fantaseer/etc' sfeer?
Ien, het is niet in eerste instantie waar ik voor kies. Soms gebeurt het dat een minnaar in de loop van de tijd licht onderdanige trekjes blijkt te hebben en daar kan ik eigenlijk prima mee door een deur. En nee, het is niet alleen het sub zijn, het is ook het uitspreken van wensen. Inderdaad, iets waar ik totaal niks mee heb.. en het is zijn ding en prima.. maar ik ben hem toch anders gaan bekijken.
@inez...ja eens, dat gebeurd nu ook, we zijn elkaar weer aan het herontdekken, en komt tijd komt raad, ik ben door mijn minnaarverhaal een paar stappen verder, en hij is me aardig aan het inhalen, neemt niet weg, dat ik toch wel iets andere behoeftes heb dan hij, en dat zit um vooral in het monogame, niet eens zozeer in tepelklemmen of hele gekke fantasieën. hij vindt het echt een hele nare gedachte, de wetenschap dat ik het met een ander zou doen. en ik vind het een hele rare gedachte dat ik het de rest van mijn leven nog maar met één man mag doen.

En ik heb wel eens gelezen hier op viva, dat is wat je dan hebt afgesproken, maar 12 jaar geleden kon ik niet bedenken dat er een dag zou komen dat ik deze behoefte zou krijgen, ik ben op zich een voorstander van een monogame relatie, maar ik heb niet eerder zo'n lange relatie gehad, hoe kon ik weten dat ik daar behoefte aan zou krijgen.
Dat kan je van tevoren ook niet weten Iddan, wat dat betreft is huwelijkse trouw een gek ding. Het lijkt me veel beter en eerlijker als je met enige regelmaat met elkaar om tafel gaat zitten en peilt hoe de ander erin staat. Tussen zeb en mij is het regelmatig een onderwerp geweest, trouw.. seks met anderen, vreemdgaan...

Ik snap heel goed dat je partner je liever niet deelt, ik snap helemaal dat hij ziek wordt van het idee. Het totaal niet welwillend zijn om jouw verlangens ook maar iets tegemoet te komen vind ik lastiger. Er is vast wel iéts mogelijk.. maar dat begint wel bij het ombuigen van zijn onwil.
Oh Iddan, hoe herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Door een chatvriend was ik al reuzestappen verder dan mijn lief. Het heeft ook echt jaren gekost om te zijn waar we nu zijn. (en heel eerlijk: ik had er het geduld ook niet voor, dus ik heb ook eerder de 'vrijheid' genomen voordat ik hem kreeg).
quote:Rooss4 schreef op 17 juli 2012 @ 12:58:

Ik snap heel goed dat je partner je liever niet deelt, ik snap helemaal dat hij ziek wordt van het idee. Het totaal niet welwillend zijn om jouw verlangens ook maar iets tegemoet te komen vind ik lastiger. Er is vast wel iéts mogelijk.. maar dat begint wel bij het ombuigen van zijn onwil.We komen nu net uit een hele heftige periode die nog niet eens helemaal afgerond is, de eerste kooltjes zijn nu op het vuur gelegd....ik zal er af en toe een kooltje bijleggen en zien wat er gebeurd. gelukkig heb ik op dit moment de behoefte niet, dus dat scheelt, maar ik moet er wel iets mee dat voel ik wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven