Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moggel, nog niet teruggelezen. Ga proberen me zo nog een keer om te draaien want ben nog moe. Moest even opzoeken of mijn afspraak vanavond doorgaat (was onder voorbehoud) maar die gaat niet door. Althans niet nu.

t Kwam toch al niet super uit dus vind t ook wel lekker dat ik deze dag gewoon voor mezelf heb. Was maandag en gisteren zo moe van alles.

Ga wel even lezen hoe de avond van thee was
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Goeiemorgen!

Heerlijk Thee, dat je zo genoten hebt! En wat een lief idee om voor je te sparen als jij voor haar kookt, dan kunnen jullie zoiets vaker doen.

Ans, ik hou van dezelfde gore dingen als jij, qua eten. Heerlijk om af en toe eens een vette bek te halen, zoals we dat hier zeggen.

Ik kan idd ook wel eens bij Miss Etam kijken, spijkerbroeken kopen is altijd een drama. En de broeken die lekker zitten zijn niet te betalen. Dus dan is 12 euro een koopje!
Zo, broers gemaild wie er met me naar Ikea wil. Even spijkers met koppen slaan.

Sommige dingen wil ik al een half jaar, maar verder dan bedenken: Ja dan moet ik naar Ikea- komt het meestal niet.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hm, ben mijn toetsenbord gaan schoonmaken met de stofzuiger en een pantykousje. Hoop dat het gewerkt heeft, stofzuiger heeft wel twee pantykousjes opgegeten helaas.
Goeiemorgen!

Kleine update over mijn lappenmand, ik krijg nu 1x per dag thuiszorg 's ochtends. Best wel een dubbel gevoel want het betekent dat het goed maar de verpleegster die ik het liefste heb werkt 's avonds.
Zo het is geregeld, krijg een nieuwe adapter van Dell. Boel gedoe aan de telefoon maar ik krijg m en valt binnen de garantie.

Dan kan dat ding van de mediamarkt weer terug. En ik mijn 40 euro terug.

Ben even gevlucht voor mijn moeder. Ben gewoon zo moe en moet zo goed nadenken bij alles. Maar zij lult maar over moeilijke casussen van haar werk en bla bla bla. Ik kan me daar gewoon niet op concentreren, krijg hoofdpijn van dr.

Ik weet nog steeds niet hoe ik daar nou mee om moet gaan. Laatst ook na mijn kampweekend. Een ellenlang verhaal over iets met een collega dat ik ook al eerder had gehoord. Waar ze met niemand over kan praten behalve kennelijk hier thuis.

En ik zeg dan wel dat ik moe ben maar waaromm dat niet door dringt??
Mogge.

Da's idd een beetje dubbel gevoel Fruitje, maar ja, opknappen is ook fijn.

@diversen: zo'n leuke avond met lekker eten en leuk gezelschap heeft me idd goed gedaan. En ook nog eens wonderbaarlijk goed geslapen ipv liggen draaien vanaf een uur of 4. Werd pas half 10 wakker.

Ben aan het uitpuzzelen qua LUMC morgen. Pff wat een gedoe. Volgens de site is het al een flink stuk van ingang naar afdeling. Ik moet er 8.30 zijn en zo te zien wordt dat de bus van 7.10u. Maar ja, wat moet, dat moet.

Ik houd ook van de eerder genoemde 'vette happen', m.u.v. frikandellen, die heb ik nooit gelust. Hier trouwens ook kapsalon doner naast kapsalon shoarma. Lekker alternatief voor (dure) pizzeria pizza's vind ik de pizzabaguettes van dr. Oetker, en lekker handig nu die er ook in mini is, 8 stuks in een doosje.
Moon, ik snap je moeder-gevoel helemaal, al is het bij mij niet helemaal vergelijkbaar.

Fijn dat je nieuwe kabel krijgt.
Thanks Thee.Nog lekker aan het nagenietenvan gisteren?

Heb dieman ook maar gevraagdhoe ik toetsenbordkon schoonmaken want dit is niks

Fijn dat ze het snapt.Ze doet het trouwens bij broers envader ook hoor, niet alleen bijmij.

Vader uit zijnwerk en dan dezelfde klaagzang als iedere dag.Dat ik denk, laat die man eerst ff bijkomen.

Broer terug van 2 maanden buitenland voor zijn werk, en meteen gezeur over collega die en die vanmijn moeder.

Hoop dat ik later niet zo word
Wat gek, had heleen een e-card gestuurd, nog voor de bevalling en krijg nu melding dat kaart niet aankomt. Mailadres klopt toch echt.
middag maisjes

Thee, het klinkt alsof het een heel fijn avondje is geweest gisteren!

Fruitje, kun je het niet veranderen naar de avond?

Moon, hebben jullie wel eens geprobeerd om er met je moeder over te praten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja zeker aan het nagenieten. Ben best een solist maar zoiets is af en toe toch wel erg leuk.
t hoeft niet of het een of het ander te zijn toch Thee?

Ik kan na een hele week alleen het hardst genieten van een sociaal weekend.

En thuis weer blij dat al die mensen weer weg zijn.
-zwaai-

Zit even moed te verzamelen om zo weg te gaan. Ben nog even aan het vechten met verstandelijk weten dat ik moet gaan en tevens dat ik niet heen durf. Dus zit maar af te tellen tot ik echt moet.

Hopelijk spreek ik jullie vanavond weer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moet je voor controle Mleen? (heb dat geloof ik even gemist, sorry) Zoja, dan idd gewoon gaan! Thuis blijven is mss kop in het zand steken, en dat zou zonde zijn als je nu ziet van hoe ver je gekomen bent.
Moon, hier ook wel wat herkenbaar hoor. Is het iets wat haar hoog zit? Waarschijnlijk vind ze het fijn dat ze haar ei bij je kwijt kan.

(Herken het van mezelf namelijk ook wel wat, als iets me heel erg dwars zit kan ik daar uren, wat zeg ik, dagen, over doorzagen. Mijn moeder kan dat ook, ik heb het dus niet van een vreemde haha)
quote:thee schreef op 18 juli 2012 @ 12:00:

Wat gek, had heleen een e-card gestuurd, nog voor de bevalling en krijg nu melding dat kaart niet aankomt. Mailadres klopt toch echt.e-cards zijn x dagen beschikbaar, misschien heeft ze hem na x dagen nog niet gezien en krijg je daar een melding van?
quote:maroon5 schreef op 18 juli 2012 @ 13:36:

Moet je voor controle Mleen? (heb dat geloof ik even gemist, sorry) Zoja, dan idd gewoon gaan! Thuis blijven is mss kop in het zand steken, en dat zou zonde zijn als je nu ziet van hoe ver je gekomen bent.Nee de gewone controle is pas eind augustus. Er is waarschijnlijk iets met mijn linkernier dus moet weer alle onderzoeken vanmiddag ondergaan. Nou ja, even op mijn kiezen bijten.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juli 2012 @ 14:04:

[...]

Nee de gewone controle is pas eind augustus. Er is waarschijnlijk iets met mijn linkernier dus moet weer alle onderzoeken vanmiddag ondergaan. Nou ja, even op mijn kiezen bijten.Moet je weer naar de internist dan vanmiddag MV? Wel gaan natuurlijk.
Oeh, dan zeker wel gaan hoor Mleen! Al snap ik heel goed dat het spannend is.

Hoe was het bij de ouwetjes Ans?
Ha maroon. Was gezellig hoor . Een dametje van 89 is soort van pantoffels voor me aan het breien. Eentje piste in haar broek en eentje ging uit nijd zitten kotsen omdat ze geen chocolademouse lust. Roddelen doen ze ook over elkaar. Wat een spul bij elkaar
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 14:23:

[...]

Moet je weer naar de internist dan vanmiddag MV? Wel gaan natuurlijk.

Zo ik ga nu. Nee vanaf maandag probeer ik al een afspraak te maken bij mijn internist maar die zit vol tot eind augustus.

Mijn huisarts is op vakantie dus heb de afdeling gebeld waar ik heb gelegen en kon op die manier terecht bij de EHBO. Voor de zekerheid maar mijn tas ingepakt voor het geval ik moet blijven maar je snapt dat ik hoop vanavond weer thuis te zijn.

Fijne dag allemaal, groetjes.
Sterkte meis. Misschien valt het mee
Hahahaha, gezellige boel dus!

Wat doe je daar eigenlijk? Ben je een soort koffiedame? Lijkt me erg leuk om te doen!

Hoop na de zomervakantie vaste dagen te hebben qua oppassen, dan kan ik altijd hier eens informeren of ze op mijn vrije ochtend ook nog een vrijwilliger zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven