Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:italie_meisje schreef op 18 juli 2012 @ 13:44:

[...]

Ik heb dat gevoel nu ook een beetje.

Ik vroeg het eigenlijk alleen maar zo van: mocht iemand dat toevallig in de weg hebben liggen/kwijt willen en bij mijn vraag dan denken, he dat heb ik nog.

Ik heb dat ook als iemand hier wat vraagt, dan denk ik sneller na van goh, heb ik dat misschien.

Vind vragen ook niet gek hoor! Kan maar net zijn dat iemand denkt 'Oja, dat heb ik inderdaad nog wel ergens liggen'.

Denk dat het vooral niet zo wordt gewaardeerd als mensen een Samsung gaan vragen

Maar dat ene boek wat je maar niet kunt vinden of die kortingsbon die je helaas misliep... waarom zou je daar niet naar vragen?
quote:italie_meisje schreef op 18 juli 2012 @ 13:44:

[...]

Ik heb dat gevoel nu ook een beetje.

Ik vroeg het eigenlijk alleen maar zo van: mocht iemand dat toevallig in de weg hebben liggen/kwijt willen en bij mijn vraag dan denken, he dat heb ik nog.

Ik heb dat ook als iemand hier wat vraagt, dan denk ik sneller na van goh, heb ik dat misschien.Ach wel nee, het topic loopt toch best goed, waarom schuldig voelen. Ik zit ook aan mijn hoofd te krabben of ik iets kan weg doen. Als ik iets tegen kom waar ik van denk verrek, dat heb ik inderdaad liggen en doe er niets mee dan is dat toch reuze handig.
Ik heb een Nintendo game cube, voor Mi-jo ...een babybjorn draagzak voor Mali30 ...en een dvd box voor Marels ingepakt liggen. ( 4 vuilniszakken en een rol tape later) Nu nog aan de slag met de verzendlabels...
Ik sta echt te popelen om naar huis te gaan en lekker door de kasten heen te razen... maar dat is errug onpraktisch en dit weekend ben ik er toch weer. Zucht.
Nou ik voel me helemaal niet bezwaard om dingetjes te vragen. Ik zoek nog steeds kleding voor jongetje maat 86-92 *schreeuw*.

En ja, ik vind dat ik dat mag.
Ik kreeg trouwens een super mooie bos bloemen van de forummer die m'n maxicosi kwam ophalen, echt heel leuk.
quote:italie_meisje schreef op 14 juli 2012 @ 12:43:

Zo ik ben even de kelder in geweest om te kijken wat ik nog meer heb voor jullie:

- pot weightcare bosvruchten

- Kunstschaatsen maat 38: zit roest op maar ik denk dat het te slijpen valt.

- Titanic het bordspel: vanaf 7 jaar voor 2-8 spelers. ( wel wat beschadigd)

- Kruissom: spel soort van scrabble maar dan met cijfers.

- Kinderkapstok met drie beren.

- Kappotte wasmachine van het merk Candy: Hij pompt niet af en loopt dan vol en vervolgens loopt hij over.

Misschien iemand met een handige man die hem kan maken.

- Pluche koe spaarpot met geluid.

- Cdrek met een soort van Afrikaans poppetje erop.

- Foto clip houder met kralen.

- Cd cursus Italiaans ( 2x)

- Setje met drie messing kaarsen standaarden: moeten wel gepoetst worden.

- kleine kerstboom.

Boeken zet ik in een andere post, anders wordt het wel heel lang.

Voor foto's mag je mailen, dan maak ik die even.

Ophalen of verzenden ( de wasmachine niet verzenden natuurlijk haha ). Ik woon in de buurt van Enschede.

Heb nog wel wat meer spulletjes maar dat later een keer.

mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl ( zonder spaties)gooi m er weer in
quote:italie_meisje schreef op 14 juli 2012 @ 12:50:

De Boeken:

- Droomvriendinnen omnibus

- Montignac: Zij is slank want zij eet.

- Charles den Tex: Onmacht.

- Karin Schutt: Het complete babyboek.

- Tina topper 56 Cathy Hopkins: Alles komt goed.

- Tina topper 58 Cherry Whytock: Wat een zooitje.

- Kluitman thrilers:

A. Bates: Verdwenen.

Richie tankersley Cusick: De strandwacht.

Richie tankersley Cusick: Doodsbang

Richie tankersley Cusick: Ben ik de volgende?

R.L.Stine: De babysitter 2

R.L.Stine: De waarschuwing.

Carol Ellis: Wat moet hij van me?

Carol Ellis: Het raam.

Carol Ellid: Doodse stilte.

Niet alle boeken kunnen door de brievenbus helaas.

Ophalen mag natuurlijk ook.

Mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl ( zonder spaties)

Zo en deze ook nog maar een keer.

Ik ga er nu vandoor, ik mag gaan "speeddaten" bij het uwv.

Gezellig ahum.

Maar goed alles in de hoop op een baan.
quote:pliert schreef op 18 juli 2012 @ 13:31:

Nou moet eerlijk zeggen dat dat vragen mij wel triggerd om over dingen na te denken.. Sommige dingen liggen hier te verstoffen maar die ik in eerste instantie dan niet weg wil doen tenzij ik iemand er echt blij mee kan maken. Bij een vraag zou ik er dan wel over na denken.

Eens en zolang de wensen niet al te groot zijn heb ik er geen probleem mee.

Te geef voor iemand die er blij van wordt:

X-BOX inclusief 1 controller en 7 spellen.

-Rainbow Six 3

-Medal of Honor/ Frontline

-Rayman 3

-Ghost Recon/ Island Thunder

-Sims in the City/ De Urbz

-Rally Fusion

-Prince of Persia/ The Sands of Time

Ophalen regio 0348

Interesse? oekeboeroe@msn.com
Ik ga je mailen Jessie!
Ikke x box!!!!! Ikke, ikke!
quote:luna30v schreef op 18 juli 2012 @ 13:45:

Kiwibanaansap, welke regio woon je?Regio 055
Owneeeej weer te laat..
Ik heb nog een aantal boeken waar ik vanaf wil ...lees opnieuw plek maken in mijn boekenkast:

2 van Suzanne Vermeer;

De Mannenfluisteraar van Yvonne Kronenburg:

the secret;

Paar van Saskia Noort

paar van Esther Verhoef

Simone van der Vlugt een paar.

Ik woon in de Haarlemmermeer dus wie ze wil mag ze halen.
Ik heb een abonnement op de Flair, daar zat een paar weken geleden een kortingsbon op voor 10 euro shoptegoed bij Zalando. Geldig tm 15 oktober. Helaas kwam die bon slecht los en is hij niet leesbaar aan de achterzijde, wel de code maar niet de voorwaarden. Is er iemand die toevallig die bon ook nog heeft liggen en voor mij de voorwaarden kan plaatsen hier?
@Sunfl0wers: Ik heb er laatst 1 op marktplaats zien staan, die was ook van Flair dacht ik.. Volgens was de bon geldig bij besteding vanaf 50 euro.
quote:sunfl0wers schreef op 18 juli 2012 @ 14:01:

Ik heb een abonnement op de Flair, daar zat een paar weken geleden een kortingsbon op voor 10 euro shoptegoed bij Zalando. Geldig tm 15 oktober. Helaas kwam die bon slecht los en is hij niet leesbaar aan de achterzijde, wel de code maar niet de voorwaarden. Is er iemand die toevallig die bon ook nog heeft liggen en voor mij de voorwaarden kan plaatsen hier?

Op internet kwam ik tegen:

Niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen.

Geldig bij besteding vanaf 50 euro

Enkele merken kunnen uitgezonderd zijn van de korting.
Ik heb nog een dubbele afkolfset (geen kolf, alleen de "opvangset" zeg maar) van medela staan. Wel een week gebruikt, daarna was het schluss met de borstvoeding. Iemand?
anoniem_61753 wijzigde dit bericht op 18-07-2012 14:14
Reden: Verduidelijking
% gewijzigd
@Samzoen; leuke boeken!!! Heb je ze nog?? Je kunt me mailen op rara2701@gmail.com
@Soley, is het een elektrische? Zoja, dan ben ik geinteresseerd!
Ik maak vanavond even een foto van het horloge, voor wie er interesse in had, maar ik heb geen idee hoe ik de foto in dit topic krijg, iemand die mij dit kan uitleggen?
Verzoek namens zoon; heeft er iemand toevallig nerfs liggen en wil ze weg doen?
quote:Blondie5 schreef op 18 juli 2012 @ 14:08:

@Soley, is het een elektrische? Zoja, dan ben ik geinteresseerd!Het is zo'n setje alleen he, geen kolf. Wel voor elektrsche kolf idd. Ik geloof dat er twee van die opvangflesjes inzitten, dopjes e.d.
quote:samzoen schreef op 18 juli 2012 @ 13:59:

Ik heb nog een aantal boeken waar ik vanaf wil ...lees opnieuw plek maken in mijn boekenkast:

2 van Suzanne Vermeer;

De Mannenfluisteraar van Yvonne Kronenburg:

the secret;

Paar van Saskia Noort

paar van Esther Verhoef

Simone van der Vlugt een paar.

Ik woon in de Haarlemmermeer dus wie ze wil mag ze halen.Als je Nieuwe buren en De Eetclub toevallig hebt ben ik wel geïnteresseerd. Wil je ze niet versturen?
Oh oeps Soley sorry was even te snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven