Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:fru1t3lla schreef op 19 juli 2012 @ 19:23:

[...]

Sorry maar... ik lees dit toch echt wel op twee verschillende manieren die nog eens anders zijn dan wat je bedoelt

Joh fruit, ik ben bijna 100

Toch echt jouw dirty mind !
quote:andersnogiets schreef op 19 juli 2012 @ 19:25:

[...]

Joh fruit, ik ben bijna 100

Toch echt jouw dirty mind !A dirty mind is a joy forever .
Hahaha ja das waar
Die is ook leuk Ans, ik zag deze, die vond ik ook leuk
Hier is ie leuker
Leuk die poppen!
Echt wel leuk ja! Ziet eruit als veel werk ook
Die is zeker leuk Maroon. Soort Barbie's voor ouwe wijven

Ik moet eigenlijk een totaal andere inrichting als ik dat soort spul wil etaleren. Brocante, met veel wit, pastel bloemetjes behang. Antieke meubels. Liefst nog een ander huis. Klein oud huisje, met rood/witte luikjes voor de ramen. Ook in een andere woonplaats. Zaanse Schans, of Giethoorn.

Hij ziet me aankomen
Jo

Ha meisjes! Fijn dat Ieb en jij het zo gezellig hebben gehad
'avond.

Ik ben niet zo van het handwerken. Maar als iemand het leuk vindt om een lappendeken te maken heb ik nog wel een opdracht en een stapel lapjes (en geen haast, plan zit nog maar 8 jaar in mijn hoofd)

Mijn afspraak van vanavond gaat niet door, dus kan slaap inhalen. Nog wel een beetje tv kijken anders ben ik dadelijk om 3u wakker.
M vitrage met een strook kant, heerlijk! Zo'n huis wil ik ook wel, haha.
Oh, en Giethoorn, daar zou ik zo kunnen wonen! Prachtig! Mooi vrijstaand huisje, bruggetje, mooi stuk gras rond het huis. Bootje. Zou nooit meer op vakantie gaan dan haha
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 juli 2012 @ 18:40:

Haha eerlijk ans ook toen ik niet lijnde had ik niets met kapsalon. Soms haalde Patrick en ik dat als we bij mijn zus waren maar dan kocht ik vaak wat bij de AH. Geen idee waarom ik het niet lekker vind. Lust het vlees, patat heel graag, sla helemaal goed, gesmolten kaas jammie en knoflooksaus heerlijk. Maar kapsalon? Nee liever niet.

Ik ga zo ook even googlen denk idd. dat we nog niets gezien hebben van de mogelijkheden.Het is de combinatie. Ik ben de koning van de vette bek, ik lust alles, maar aan een kapsalon moet ik werkelijk niet dénken. Ik word al misselijk als ik er een plaatje van bekijk. Al die op zich lekkere ingrediënten in één bak geplakt en dan ook nog uit de oven. Gatveredamme.
Ik vind patatje oorlog er al onsmakelijk uitzien...
Ik heb het nog nooit gehad, binnenkort toch maar eens proberen
quote:maroon5 schreef op 19 juli 2012 @ 20:09:

Oh, en Giethoorn, daar zou ik zo kunnen wonen! Prachtig! Mooi vrijstaand huisje, bruggetje, mooi stuk gras rond het huis. Bootje. Zou nooit meer op vakantie gaan dan haha

Ja! Oud houten bankje voor het huis. Grindpaadje. Groene zeep. Boenwas. Wapperende was aan de lijn. Roodgeblokte theedoeken. Mutserigheid ten top.

Hier ga ik altijd voor het gemak.
quote:watervrouw2 schreef op 19 juli 2012 @ 20:06:

'avond.

Ik ben niet zo van het handwerken. Maar als iemand het leuk vindt om een lappendeken te maken heb ik nog wel een opdracht en een stapel lapjes (en geen haast, plan zit nog maar 8 jaar in mijn hoofd)

Mijn afspraak van vanavond gaat niet door, dus kan slaap inhalen. Nog wel een beetje tv kijken anders ben ik dadelijk om 3u wakker.Een quilt Water? Met de hand of wat?
Vind ik ook leuk Ans!

Zou zo naast je kunnen wonen hahaha
hoe moet dat er uit zien WV? Die lappendeken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
patatje oorlog heb ik ook nooit begrepen
maroon!

Patatje oorlog doet me niks. Kapsalon wel
WEEEEHHHH! Mijn lievelingstopic is weg!
vraag met pol Soep?
quote:rosanna08 schreef op 19 juli 2012 @ 20:43:

vraag met pol Soep?

Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven