Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 15:11
Flower, als degene die voor mij reageerde afhaakt, wil je mij dan een foto van de oranje rugzak mailen?
Ik heb misschien ook wel interesse in de laptoprugtas.
Wil je me mailen misschien?
marelsmarels@gmail.com
Oh, en de tondeuse voor Italië_meisje (toch??) is vandaag op de post gegaan.
Galajurk is ook vergeven, denk ik.
marelsmarels@gmail.com
Galajurk is ook vergeven, denk ik.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 20 juli 2012 om 15:12
Nog wat dingetjes
Een agenda voor 2012 (beetje laat misschien halverwege het jaar). Klassieke binnenkant:
Een zwarte deken/plaid:
3 DVD's:
Ik moet er wel even bijzeggen dat ik dus een totale nitwit ben wat betreft verzendkosten etc. Moet ik eerst even gaan uitzoeken allemaal, dus kan wat langer duren haha.
Een agenda voor 2012 (beetje laat misschien halverwege het jaar). Klassieke binnenkant:
Een zwarte deken/plaid:
3 DVD's:
Ik moet er wel even bijzeggen dat ik dus een totale nitwit ben wat betreft verzendkosten etc. Moet ik eerst even gaan uitzoeken allemaal, dus kan wat langer duren haha.
vrijdag 20 juli 2012 om 15:15
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 15:11:
Flower, als degene die voor mij reageerde afhaakt, wil je mij dan een foto van de oranje rugzak mailen?
marelsmarels@gmail.com
Galajurk is ook vergeven, denk ik.Zal ik doen.
marelsmarels@gmail.com
Galajurk is ook vergeven, denk ik.Zal ik doen.
vrijdag 20 juli 2012 om 15:15
Van vriend, voor een forummer die er iets mee kan;
Een gloednieuwe ongebruikte sketchpad, tekenpad of hoe zo'n kreng ook mag heten.
In elk geval, zo'n tablet wat je aan je pc kunt hangen en waarop je dan kunt tekenen en schrijven enzo. Voor de digital artists onder ons.
Nieuw dus en nog in de verpakking.
Vriend is van mening dat ie het niet doet. Ik ben van mening dat het ding perfect is maar dat ie niet compatibel is met vriend zn computer
In elk geval, hij geeft 'm weg.
marelsmarels@gmail.com of hier reageren dus
Een gloednieuwe ongebruikte sketchpad, tekenpad of hoe zo'n kreng ook mag heten.
In elk geval, zo'n tablet wat je aan je pc kunt hangen en waarop je dan kunt tekenen en schrijven enzo. Voor de digital artists onder ons.
Nieuw dus en nog in de verpakking.
Vriend is van mening dat ie het niet doet. Ik ben van mening dat het ding perfect is maar dat ie niet compatibel is met vriend zn computer
In elk geval, hij geeft 'm weg.
marelsmarels@gmail.com of hier reageren dus
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 20 juli 2012 om 15:17