Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 16:25
Hmm, weer niet gelukt dus...
Kan het komen omdat hij ook steeds bij deze site zegt:
Stack overflow at line: 1313 ofzo?
Dan maar linkjes, ik heb namelijk nog een leuke beschermhoes voor een Iphone 3 van Ed Hardy:
(bijna nieuw want niet lang nadat ik het hoesje had gekocht hield mijn telefoon ermee op haha)
Hoesje voorkant
Hoesje helemaal bovenkant
Hoesje binnenkant
Dan maar linkjes, ik heb namelijk nog een leuke beschermhoes voor een Iphone 3 van Ed Hardy:
(bijna nieuw want niet lang nadat ik het hoesje had gekocht hield mijn telefoon ermee op haha)
Hoesje voorkant
Hoesje binnenkant
vrijdag 20 juli 2012 om 16:27
quote:gaby030 schreef op 20 juli 2012 @ 16:25:
Hoesje voorkant
Hoesje binnenkantdat stackgedoe heb ik ook
Hoesje voorkant
Hoesje binnenkantdat stackgedoe heb ik ook
vrijdag 20 juli 2012 om 16:50
quote:rara70 schreef op 20 juli 2012 @ 15:33:
@Bird; maar als je 20 eurocent niet kan missen; waarom wel van alles willen hebben tegen verzendkosten. Dan is het wel goedkoop, maar als je het geld niet hebt....
En dat steekt bij me; op heul veel reageren (dus veel verzendkosten), en dan 20 eurocent terug vragen....
Wat een ondankbare h*nd
@Bird; maar als je 20 eurocent niet kan missen; waarom wel van alles willen hebben tegen verzendkosten. Dan is het wel goedkoop, maar als je het geld niet hebt....
En dat steekt bij me; op heul veel reageren (dus veel verzendkosten), en dan 20 eurocent terug vragen....
Wat een ondankbare h*nd
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
vrijdag 20 juli 2012 om 16:51
Ik zoek nog steeds games, consoles of game-gerelateerde goodies om weg te kunnen geven tijdens ons evenement. De opbrengsten gaan naar de stichting. Vorig jaar hebben we bijna 6000 euro opgehaald! Voor meer informatie over ons evenement mogen jullie mailen op familiespanjer @ hotmail . com (of googlen op mijn nickname )
vrijdag 20 juli 2012 om 16:51
Hai,
Misschien mag ik iets vragen: heeft er iemand nog meidenkleding in de maat 104 en 116 over ? Kan het altijd wel ruilen tegen iets leuks, een lekkere vlaai of een grote bos bloemen ?
(omgeving 010)
Ben zelf ook een lijstje aan het maken van spulletjes waar ik een ander een plezier mee kan doen. Zo heb ik al gevonden:
ledikantje
paar flessen wijn
hele doos kaarsen (verschillende kleuren en grootte)
en er komt nog meer aan !
Alvast bedankt
groetjes
big momma
Misschien mag ik iets vragen: heeft er iemand nog meidenkleding in de maat 104 en 116 over ? Kan het altijd wel ruilen tegen iets leuks, een lekkere vlaai of een grote bos bloemen ?
(omgeving 010)
Ben zelf ook een lijstje aan het maken van spulletjes waar ik een ander een plezier mee kan doen. Zo heb ik al gevonden:
ledikantje
paar flessen wijn
hele doos kaarsen (verschillende kleuren en grootte)
en er komt nog meer aan !
Alvast bedankt
groetjes
big momma
anoniem_123280 wijzigde dit bericht op 20-07-2012 16:56
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 20 juli 2012 om 16:53
quote:Biebeltje schreef op 20 juli 2012 @ 16:38:
Pieka, volgens mij is Flower wel geïnteresseerd in de babykamer.
Ah, net te laat...
Ik had inderdaad opzich interesse.
Maar volgens mij was het niet in de buurt. En man en ik hebben geen auto of rijbewijs en dus ook nauwelijks mogelijkheid om grote spullen op te halen helaas.
Pieka, volgens mij is Flower wel geïnteresseerd in de babykamer.
Ah, net te laat...
Ik had inderdaad opzich interesse.
Maar volgens mij was het niet in de buurt. En man en ik hebben geen auto of rijbewijs en dus ook nauwelijks mogelijkheid om grote spullen op te halen helaas.
vrijdag 20 juli 2012 om 16:55
Ik heb nog steeds 2 blikken nutramigen en een babyhangmat voor in de box.
Ook 3 boeken
De kattenvraagbaak
Raymond E Feist- Magier
Anne Rice- Heksenkind
(beiden zijn dik, passen niet door de brievenbus.)
te mailen op viva mali 30 at gmail punt com
Ook 3 boeken
De kattenvraagbaak
Raymond E Feist- Magier
Anne Rice- Heksenkind
(beiden zijn dik, passen niet door de brievenbus.)
te mailen op viva mali 30 at gmail punt com
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
vrijdag 20 juli 2012 om 16:55
quote:bigmomma schreef op 20 juli 2012 @ 16:51:
Hai,
(omgeving 010)
Alvast bedankt
groetjes
big momma
Mail me op ......
Heb nog meidenkleding liggen maat 110-116!
En het is een weggeef topic. Niemand hoeft hier iets voor terug. Behalve evt. verzendkosten.
Hai,
(omgeving 010)
Alvast bedankt
groetjes
big momma
Mail me op ......
Heb nog meidenkleding liggen maat 110-116!
En het is een weggeef topic. Niemand hoeft hier iets voor terug. Behalve evt. verzendkosten.