Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 17:44:

[...]

Ik wil ook wel wat duidelijkheid :-)Over mijn opmerking of over de situatie?
Even voor iedereen die wat van mij krijgt...

Sorry sorry sorry! Ik werd vanochtend wakker en ik heb in mijn slaap de hechtingen in mijn mond stuk gebeten.. (ik heb gisteren verteld dat ik naar de kaakchirurg was geweest) Heel vervelend dus, maar alles lag dus open.. Ik heb daarom de dag ook doorgebracht in het ziekenhuis en met ijs op de bank. Ik heb dus niet de pakketjes op de post kunnen doen, maar ik doe het morgen! Sorry voor het lange wachten, maar ik heb zo wel alles voor jullie in de was kunnen doen. Dus alles ruikt lekker fris en is heerlijk schoon!
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 17:38:

* popcorn en klapstoeltjes pakkend *Niet om weg te geven zeker
dubbel
dubbel
quote:Assie78 schreef op 20 juli 2012 @ 17:48:

[...]

Niet om weg te geven zeker
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 17:47:

[...]

Over mijn opmerking of over de situatie? situatie
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 17:47:

Sorry sorry sorry! Ik werd vanochtend wakker en ik heb in mijn slaap de hechtingen in mijn mond stuk gebeten.. (ik heb gisteren verteld dat ik naar de kaakchirurg was geweest) Heel vervelend dus, maar alles lag dus open.. Ik heb daarom de dag ook doorgebracht in het ziekenhuis en met ijs op de bank. Ik heb dus niet de pakketjes op de post kunnen doen, maar ik doe het morgen! Sorry voor het lange wachten, maar ik heb zo wel alles voor jullie in de was kunnen doen. Dus alles ruikt lekker fris en is heerlijk schoon!Ahhh
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 17:50:

[...]

situatieEven 2 tot 4 pagina's terug scrollen. Het gaat om 20 cent-gate
Gratis op te halen, rode fauteuil

ik heb het gelezen maar ik snap er geen drol meer van, snap ook niet meer over wie het gaat..

XL

L/XL Halter/open rug
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 17:47:

Sorry sorry sorry! Ik werd vanochtend wakker en ik heb in mijn slaap de hechtingen in mijn mond stuk gebeten.. (ik heb gisteren verteld dat ik naar de kaakchirurg was geweest) Heel vervelend dus, maar alles lag dus open.. Ik heb daarom de dag ook doorgebracht in het ziekenhuis en met ijs op de bank. Ik heb dus niet de pakketjes op de post kunnen doen, maar ik doe het morgen! Sorry voor het lange wachten, maar ik heb zo wel alles voor jullie in de was kunnen doen. Dus alles ruikt lekker fris en is heerlijk schoon!

Wat vervelend voor je!

quote:rara70 schreef op 20 juli 2012 @ 17:32:

@Pieka; niet wegdoen die kamer!!! misschien komt er nog een liefdesbaby van jou en PImkie

Je weet maar nooit

Maar aan deze kamer kleven voor mij nogal vervelende herinneringen... Dan kopen Pimkie en ik wel samen een mooie nieuwe voor onze liefdesbaby
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 17:52:

ik heb het gelezen maar ik snap er geen drol meer van, snap ook niet meer over wie het gaat..Schijnt dat een forummer 20 cent teveel had betaald aan iemand voor verzendkosten, en dat later terug vroeg aan degene die nogal veel spullen gratis heeft opgestuurd. En aangezien ik die persoon ineens hier zie posten, pak ik vast mijn popcorn en klapstoeltje erbij
quote:mayhem schreef op 20 juli 2012 @ 17:54:

[...]

Wat vervelend voor je!

Jij wou toch mijn pyamabroekje en rokje?

Zou je me nog je adres willen mailen?
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 17:59:

[...]

Schijnt dat een forummer 20 cent teveel had betaald aan iemand voor verzendkosten, en dat later terug vroeg aan degene die nogal veel spullen gratis heeft opgestuurd. En aangezien ik die persoon ineens hier zie posten, pak ik vast mijn popcorn en klapstoeltje erbij Oh gossie, die heeft ook wat van mij. Dan kan ik dit weekend straks ook mijn random readertje erbij pakken.
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 17:54:

[afbeelding]

XL

[afbeelding]

L/XL Halter/open rugik zou deze wel willen. Kan dat nog?
@ rougelove:

Volgens mij ben je in de war met iemand anders

Ik was degene van het slaapmaskertje met de tekst offline en de mooie sjaal.
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 17:59:

[...]

Jij wou toch mijn pyamabroekje en rokje?

Zou je me nog je adres willen mailen? Oh nee, dat is fashionvictim, maar wat wou jij ook alweer??
quote:mayhem schreef op 20 juli 2012 @ 18:01:

@ rougelove:

Volgens mij ben je in de war met iemand anders

Ik was degene van het slaapmaskertje met de tekst offline en de mooie sjaal.Klopt! Dat heb ik al gewassen en ingepakt!
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 18:03:

[...]

Klopt! Dat heb ik al gewassen en ingepakt!

Fijn, dank je wel!
Rougelove, wat vervelend voor je meid.

Heel veel beterschap.

Ik forum mobiel dus kan je nu geen bloemetje geven.

Kan iemand rougelove even een bloemmetj er doen namens mij?

Gratis natuurlijk.
van italie_meisje en van mij!
Waar waar waar boekenlegger0?? Echt een leuk ding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven