Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Met jouw link kan ik niks.
Ja, je moet zelf naar het artikel klikken. Die link wil nie plakken nie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Badr Hari haalt eerste slag binnen! Rijksrecherche doet nu onderzoek naar politielek

www.zijonline.nl

De al weer in ons land, na een vakantie, teruggekeerde kickbokser Bard hari heeft zijn eerste slag binnengehaald! De Rijksrecherche neemt het onderzoek naar publicaties over een mishandeling van miljonair Koen Everink in de Amsterdam Arena, waarbij Badr Hari betrokken zou zijn, over van de politie in Amsterdam.
Zal aan mij liggen, maar na pagina's doorklikken heb ik em nog steeds niet. Maar goed, over zaken niet kunnen vinden maak ik al ruzie op een ander topic.
http://www.zijonline.nl/2 ... er-van-politie-amsterdam/
Ah, danku. Hmmm.
Geeft niks, heb de tekst al geplakt en de link naar zijonline.
Maar waar is ie nu dan?
Hij is heust niet al hier hoor, want volgens mijn scenario wordt ie opgepakt bij de grens en dat is niet gebeurd. Dus.
Vond het al zo vreemd, alleen nujij.nl beweert dat hij terug is van vakantie. Maar dan had er toch allang een foto op de Telegraaf van hen gestaan. Ze zullen wel zwetsen.
Er ligt er heus eentje 24/7 met een telelens op Schiphol.
Ruud zit het boek van Rene v/d Gijp te lezen...
Ik ga maar op tijd slapen, morgen vast wel meer badr nieuws.
Bad news?
Badr news...
Ons Stel, gaat gevraagd worden voor Playboy, om de koopcijfers op te krikken.

Héél Nederland wil haar zien! volgens de nieuwe hoofdredacteur.

Wat een typische gedachtengang.

Ze was Mevr. Gullit, ze hadden geen belangsteling, nu ze het met Bad Boy doet, willen wij haar allemaal in haar blootje zien.

De playboy met A.Krabbé. was het slechtst verkochte nummer ooit.

Dat kan ik dan wel weer begrijpen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kunnen we er geen polletje tegenaan gooien, wie wil Estelle in haar blootje zien?
Ach, Playboy denkt nu: dat mens heeft geen grenzen meer, dan zegt ze tegen ons ook geen nee meer.
MIsschien kunnen ze er een mooie voor en na reportage van maken. Nu eentje, en straks als Badr er op los is gegaan?

Of ben ik nu te slechtdenkend?

(tis maar een grappie hoor, niet dat ik hoop dat Estelle d'r toet vertimmerd wordt)
Tweede aangifte tegen Hari door John van den Heuvel

AMSTERDAM - Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, heeft aangifte gedaan tegen Badr Hari.

In een zes uur durend verhoor heeft de clubeigenaar tegenover de politie verklaard dat hij vorig jaar in zijn eigen etablissement door Badr Hari volledig in elkaar is geslagen en getrapt. Sinds de mishandeling mist hij een aantal voortanden.

Met deze verklaring beschikt de Amsterdamse politie over een tweede officiële aangifte tegen Badr Hari.

Dus Koen Everink was de eerste met een officiële aangifte tegen Badr Hari?
Tweede aangifte tegen Badr Hari

AMSTERDAM - Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend.

Foto:  NU.nl/johnny rinsma

Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.

Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.

Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen. Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie.

Niet lekker

Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.

De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen.

Foto

De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.

Bron Nu.nl (achterklap)
quote:charade schreef op 23 juli 2012 @ 07:36:

Tweede aangifte tegen Badr Hari

AMSTERDAM - Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend.

Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte.

Bron Nu.nl (achterklap)Dus toch officieel! Wist ik niet.
Ik hoop dat zich nog meer slachtoffers melden die uit angst voor BH dit tot nu toe niet durfden.
Wow, badr news!
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... ft-nog-veel-zwaktes.dhtml

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven