Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb geen 24Kitchen dus dat gaat allemaal aan mij voorbij.
Gaat helaas ook aan mij voorbij.

Haaai Jo!
quote:Jonari schreef op 21 juli 2012 @ 02:00:

Ik heb geen 24Kitchen dus dat gaat allemaal aan mij voorbij.

Ik heb het ook maar net. Ik was al aan het kijken naar een andere profider want ik heb al bijna geen kanalen bij Digitenne (geen probleem) maar dan wil ik wel het kookkanaal. Eindelijk zijn ze overstag gegaan. Bijna heel NL kon het al zien.

Welke profider heb jij dan Jo?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haaai Thee!

Dat jij geen olijven lust verbaast mij. Ik vind ze heerlijk.
quote:Jonari schreef op 21 juli 2012 @ 02:03:

Haaai Thee!

Dat jij geen olijven lust verbaast mij. Ik vind ze heerlijk.

Oja, waar had jij die lekkere gevulde vandaan? Zulke lekkere heb ik nog nooit gehad.

Blauwe kaas mmmmmmm, geitenkaas met honing mmmmmmmm
Ik gruwel er zelfs van Jo. Heb ze wel een keer op in een gerecht waar ze heel fijngehakt waren en waar veel meer smaken in zaten, dat was wel ok. Maar verder? Nee, dan laat ik de schaal graag aan me voorbij gaan.
Ik wilde eigenlijk net al naar bed gaan maar de darmen van m'n hondje zijn een beetje van streek

Eerst even de rotzooi opgeruimd. Arme Saar...
quote:thee schreef op 21 juli 2012 @ 02:06:

Ik gruwel er zelfs van Jo. Heb ze wel een keer op in een gerecht waar ze heel fijngehakt waren en waar veel meer smaken in zaten, dat was wel ok. Maar verder? Nee, dan laat ik de schaal graag aan me voorbij gaan.Ik lust ze niet allemaal maar goeie of verse of gevulde zijn lekker. Zwarte ben ik niet zo van.
quote:Jonari schreef op 21 juli 2012 @ 02:07:

Ik wilde eigenlijk net al naar bed gaan maar de darmen van m'n hondje zijn een beetje van streek

Eerst even de rotzooi opgeruimd. Arme Saar...Ahhhhh, was hij van de week nou ook al niet zo lekker? Wat zielig zeg.
Ik vind groene en zwarte lekker.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 juli 2012 @ 02:08:

[...]

Ahhhhh, was hij van de week nou ook al niet zo lekker? Wat zielig zeg.Nee, toen was ze van de trap gevallen
Ze ligt nu lekker naast me te slapen, vind ik het ook weer zo zielig om weg te gaan.
quote:Jonari schreef op 21 juli 2012 @ 02:09:

[...]

Nee, toen was ze van de trap gevallen Arm hommeltje, geef haar maar een van mij.
Zit net de update te lezen over de schietpartij bij de filmpremiere. Net zo'n enorme klootzak als hier bij het winkelcentrum toen, alleen in dit geval helaas nog meer slachtoffers. Wat zou ik zo iemand graag aan z'n ballen ophangen.Of klink ik dan erg fout?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 juli 2012 @ 02:11:

[...]

Arm hommeltje, geef haar maar een van mij.Ze zegt: dank je wel
quote:thee schreef op 21 juli 2012 @ 02:11:

Zit net de update te lezen over de schietpartij bij de filmpremiere. Net zo'n enorme klootzak als hier bij het winkelcentrum toen, alleen in dit geval helaas nog meer slachtoffers. Wat zou ik zo iemand graag aan z'n ballen ophangen.Of klink ik dan erg fout?Erg he. Wel met het verschil dat hij niet de hand aan zichzelf heeft geslagen. Zag vanavond een prog. erover, wat een drama om dat mee te maken.
quote:thee schreef op 21 juli 2012 @ 02:11:

Zit net de update te lezen over de schietpartij bij de filmpremiere. Net zo'n enorme klootzak als hier bij het winkelcentrum toen, alleen in dit geval helaas nog meer slachtoffers. Wat zou ik zo iemand graag aan z'n ballen ophangen.Of klink ik dan erg fout?

Beetje maar

Maar wat een idioot he.
Ja Jo, er lopen idd helaas meer idioten rond dan er vast zitten
quote:Jonari schreef op 21 juli 2012 @ 02:13:

[...]

Beetje maar

Maar wat een idioot he.Ik vraag me altijd af hoe iemand zo kan doorslaan. Ook bij gezinsdramas waar ze zelfs hun eigen kinderen doden. Gaat het licht dan tijdelijk uit daar boven? Kan me niet voorstellen hoe je dat kan doen. Zo uit het niets.
Ik snap daar ook helemaal niets van.

Ga nu toch maar een keer naar bed. Hoop dat de darmen van hondje nu leeg zijn

Trusten maisjes!
Ik ga ook proberen te slapen, moet weer vroeg op.

Slaap lekker Jo en Thee.
Slaap lekker Jo & hondje!
Ik ga zo ook een 2e slaappoging doen en dan hopen dat ie net zo goed lukt als de 1e

Slaap lekker MV voor nu of straks.
Oh en helemaal vergeten, Roos wat een ontzettend gave foto's weer van je moestuintje. Echt leuk om te lezen en te zien!
Mogge

Zie net dat woensdag de 94e verjaardag van Nelson Mandela was, vandaar dat Paul Simon & co er (extra) bij stil stond.

Nog even Gekkerd op schoot hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven