Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zaterdag 21 juli 2012 om 11:23
zaterdag 21 juli 2012 om 11:33
Deze spulletjes heb ik nog:
- Potje zwarte minikraaltjes
- Potje zilververf GERESERVEERD
- DVD Link op links - backhandtechnieken (voor hockey)
- Bon van Healthcity voor gratis deelname aan een groepsles naar keuze samen met een vriend of vriendin
- 1 brillenhoesje met brilpoetsdoekjes. Donkerblauw.
- Fles HG Brandvertrager (ongebruikt)
- 2 flessen Kruidvat rozenwater (200 ml. en 500 ml.)
- Klein spraybusje (die wij als miniplantensproeiertje hebben gebruikt.) Het busje is ongeveer 20 cm. hoog.
- 2 Bbqschalen met van die vakjes waar je saus of vlees in kunt doen. De ene is van glas en de ander is van grijs stenen materiaal gemaakt. Bij interesse maak ik een foto.
Oorbellen
2 ringetjes maat S (bruine en roze, hier en daar is er wel al wat verf af)
Een haarspeldje met bloem GERESERVEERD
Kettinghanger in de vorm van een blad
Bij de witte oorbellen mist het haakje, maar mocht het zo zijn dat er wel interesse in de witte oorbellen en niet in de andere dan kan ik bij de anderen er een haakje afhalen voor de witte.
Bij interesse mag je mailen naar mir 1988 at hotmail punt com
- Potje zwarte minikraaltjes
- Potje zilververf GERESERVEERD
- DVD Link op links - backhandtechnieken (voor hockey)
- Bon van Healthcity voor gratis deelname aan een groepsles naar keuze samen met een vriend of vriendin
- 1 brillenhoesje met brilpoetsdoekjes. Donkerblauw.
- Fles HG Brandvertrager (ongebruikt)
- 2 flessen Kruidvat rozenwater (200 ml. en 500 ml.)
- Klein spraybusje (die wij als miniplantensproeiertje hebben gebruikt.) Het busje is ongeveer 20 cm. hoog.
- 2 Bbqschalen met van die vakjes waar je saus of vlees in kunt doen. De ene is van glas en de ander is van grijs stenen materiaal gemaakt. Bij interesse maak ik een foto.
Oorbellen
2 ringetjes maat S (bruine en roze, hier en daar is er wel al wat verf af)
Een haarspeldje met bloem GERESERVEERD
Kettinghanger in de vorm van een blad
Bij de witte oorbellen mist het haakje, maar mocht het zo zijn dat er wel interesse in de witte oorbellen en niet in de andere dan kan ik bij de anderen er een haakje afhalen voor de witte.
Bij interesse mag je mailen naar mir 1988 at hotmail punt com
zaterdag 21 juli 2012 om 11:35
quote:Blondie5 schreef op 21 juli 2012 @ 11:24:
@Liedjepiedje, de mail komt terug. Is het .com of .nl achter hotmail?
Assie, heb nog steeds interesse in de boeken die over zijn. Bridget Jones 2x heb ik al. Had gisteravond al terug gepost, maar deze is niet geplaatst zie ik nu...Het is .nl
Ik had haar gister eerst ook op .com gemailt, maar die mail kreeg ik terug... Bij .nl ging het wel goed.
@Liedjepiedje, de mail komt terug. Is het .com of .nl achter hotmail?
Assie, heb nog steeds interesse in de boeken die over zijn. Bridget Jones 2x heb ik al. Had gisteravond al terug gepost, maar deze is niet geplaatst zie ik nu...Het is .nl
zaterdag 21 juli 2012 om 11:46
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 11:29:
Ja Jessie, ik kom er nog op terug
Ik wil ze dus sowieso niet allebei weg doen, wil wel iets zelf houden
Ok, ik hoor het wel
Gisteren vertelde ik iemand over dit topic en zij vindt het zo'n leuk initiatief dat ze ook iets wil aanbieden.
- DVD-BOX De Sissi Trilogie
* Sissi
* Sissi De jonge keizerin
* Sissi De woelige jaren
Het boek van Brooke Shields, In de schaduw van mijn geluk, heb ik ook nog te geef. Gloedjenieuw!
Ja Jessie, ik kom er nog op terug
Ik wil ze dus sowieso niet allebei weg doen, wil wel iets zelf houden
Ok, ik hoor het wel
Gisteren vertelde ik iemand over dit topic en zij vindt het zo'n leuk initiatief dat ze ook iets wil aanbieden.
- DVD-BOX De Sissi Trilogie
* Sissi
* Sissi De jonge keizerin
* Sissi De woelige jaren
Het boek van Brooke Shields, In de schaduw van mijn geluk, heb ik ook nog te geef. Gloedjenieuw!
zaterdag 21 juli 2012 om 12:02
zaterdag 21 juli 2012 om 12:04
quote:chocolover schreef op 20 juli 2012 @ 23:19:
2e topic al, geweldig!
Ik heb nog in de aanbieding:
-glazen schaakspel met shotglaasjes
-(franse) kaasjes messenset
-peper en zout molentjes doorzichtig roze
-tafellampje rood hart met zilveren poot
-verschillende waxine lichtjes
Regio 020, chocolover_viva @ hotmail . comIk ben eventueel wel geïnteresseerd in je kaasjesset.
2e topic al, geweldig!
Ik heb nog in de aanbieding:
-glazen schaakspel met shotglaasjes
-(franse) kaasjes messenset
-peper en zout molentjes doorzichtig roze
-tafellampje rood hart met zilveren poot
-verschillende waxine lichtjes
Regio 020, chocolover_viva @ hotmail . comIk ben eventueel wel geïnteresseerd in je kaasjesset.
zaterdag 21 juli 2012 om 12:04
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 10:51:
@Flower, ik was net bezig om je te mailen
De oranje backpacktas laat ik aan mij voorbij gaan. Ik wil 'm wel, maar kans bestaat dat ie hier in de kast gaat liggen verstoffen en dat gaat zonde zijn.
Mag ik zo bot zijn om een foto te vragen van de binnen- en/of zijkant van de laptoptas?
Kan niet goed zien of ie voor mijn doeleinden bruikbaar gaat zijn
Oke. Ik zal de foto's dalijk maken.
Kan wel zijn dat ik ze je pas vanavond mail.
Ga zo eerst winkelen voor zwangerschapskleding. (knoopje van mijn broek wil 's avonds niet meer dicht)
@Flower, ik was net bezig om je te mailen
De oranje backpacktas laat ik aan mij voorbij gaan. Ik wil 'm wel, maar kans bestaat dat ie hier in de kast gaat liggen verstoffen en dat gaat zonde zijn.
Mag ik zo bot zijn om een foto te vragen van de binnen- en/of zijkant van de laptoptas?
Kan niet goed zien of ie voor mijn doeleinden bruikbaar gaat zijn
Oke. Ik zal de foto's dalijk maken.
Kan wel zijn dat ik ze je pas vanavond mail.
Ga zo eerst winkelen voor zwangerschapskleding. (knoopje van mijn broek wil 's avonds niet meer dicht)