Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Mooie foto's Marels en Snjokorn!

Ik ben de jongste hier met m'n 22 (bijna 23) jaar. Maar ik ben altijd en overal de uk, veel van mijn vrienden zijn ook minstens 5 jaar ouder dan ik. Vroeger dacht ik altijd dat ik op mijn 23ste supervolwassen zou zijn met een eigen huis, man, kind en vaste baan, maar dat is toch niet helemaal uitgekomen . Maar goed, ik heb een gedeeld huurhuis en een pop, dus ik ben op de goede weg.

Ik heb na lang nadenken besloten toch voor iets simpels te gaan: ze heet Poppy. Engels voor klaproos, en een naam die me terug doet denken aan een mooie tijd. Toen ik vorig jaar in Engeland was zag ik overal mensen met papieren klaprozen op hun jas en mensen die ze verkochten en ik kwam er na een tijdje achter dat het staat voor het herdenken van de slachtoffers van de Eerste Wereldoorlog. Werkelijk iedereen draagt die dingen, van zakenmensen tot punkers, en ik al snel ook. Mijn exemplaar hangt nu op mijn prikbord en doet me elke keer weer denken aan de geweldige tijd die ik daar heb gehad. Daarnaast is Poppy in het Nederlands natuurlijk ook een melige naam voor een pop, en daarom bevalt ze me wel.

Poppy it is!! Leuk, zeker met de uitleg erbij!

Snjókorn falla, á allt og alla
Hoiiiii!

Ik heb speeltjes voor bij mijn camera gekocht.

Had maar één lensdop dus ik heb er één bij gekocht, ik wilde er wel een op allebei mijn lenzen.

Verder heb ik geheugenkaarten gekocht en een UV-filter.

Als het goed is ben ik er nu, 75 euro lichter, klaar voor
Jij bent er helemaal klaar voor Marels. Laat maar veel mooie resultaten zien hier!

(ik zoek me steeds helemaal de t*fus naar de juiste smiley!)
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Poppy is leuk Liquorice. Hoe vordert haar jasje?
Ik zal mijn best doen Akakia

Ik ga je nog terugmailen hoor trouwens, maar ik ben even druk met mijn speeltje enzo
Dankzij man hangt de lamp! En ik ben er errug blij mee!

Doe maar rustig aan Marels, ga maar eerst fijn spelen met je toestel!

Ben vanaf morgen trouwens 2 weken niet online, dus ga ook niet (kunnen) antwoorden enzo...
Oh, en nog één gouwe ouwe (en dan ben ik er wel zo'n beetje doorheen), de streepjescode die bij mijn jongste op de kamer hangt:

-verwijder ik morgen ook i.v.m. herkenbaarheid-

*poef*
Pop poppy is echt zo stoer! Super leuk!

Marels mooie foto! Veel plezier met je nieuwe speelgoed ;)

Akakia leuk je lamp en streepjescode! Wat een leuk idee!

Snjo, irritant zoveel vertraging! Maar wel beter dat je nog thuis bent dan. Goeie reis iig!

Voor wie het vroeg..ik ben 25 ;)

Woensdag m'n haren geknipt! Een stuk korter nu. Had echt een lange staart, en nu tot op m'n schouders, en dus draag ik het los. Erg leuk maar wel wennen! Heb al zoveel complimenten gehad, echt grappig!

Morgen hier op de markt kijken of ze nog goedkope stofjes hebben ;)
Die lamp is leuk geworden!!!!! en ook de streepjescode vind ik leuk.

Veel plezier op de markt morgen Lautjej.

Ik heb morgen een mini forummeet
Ik heb vandaag een tekening uitgeprikt met een prikpen op een prikblok.

Mag ik nou ook meedoen?

quote:poppeding schreef op 20 juli 2012 @ 20:39:

Mag ik nou ook meedoen?

Alleen als je een foto plaatst
Echt leuk geworden die lamp Akakia :-) En grappig, die streepjescode!

EN leuke naam voor Poppy ... je hebt ook een leuke humor Liquorice

Ik wilde wat foto's van mezelf plaatsen, maar blijkt dat ik ze op flickr heb beschermd tegen kopieren

Ik zal weer eens een paar op mijnalbum of photobucket zetten.
Later is nu
En Poppeding.. je bent bezig, toch?
Later is nu
Goedemorgen (en de zon schijnt eindelijk!).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:poppeding schreef op 20 juli 2012 @ 20:39:

Mag ik nou ook meedoen?

Natuurlijk!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goedemorgen! Hier is het anders flink bewolkt! Stuur je een beetje zon deze kant op?
Leuke naam!!! "Poppy" Past er goed bij. (Kwam ik nog best dichtbij met mijn voorstel om haar "Pop" te noemen.. )

Akakia: Super; die lamp!

@Poppeding; welkom hoor! Enne..; foto's van je prikwerkjes of andere crea-dingen zijn wel leuk!

Zoooooo veel geschreven weer; sorrie dat ik niet reageer op iedereen.

Gisteren was ik klaar met 2 vermaakte stukken sprei. Ik wil dus -nog steeds- 'wild-breien' voor een buurt-boompje, maar EN ik kan niet breien, EN ik ben niet "wild"...

Dus heb ik een oude uit elkaar vallende sprei van (door iemand anders gehaakte) lapjes uit elkaar gehaald en hier 2 (ongeveer) rechthoekige lapjes van gemaakt, met bovenin een elastiek.

Toen het klaar was heb ik eerst een tijdje gewacht tot het donker werd (voelde me helemaal een 'crimineel' ) voordat ik m'n boom zou benaderen met een keukentrapje.

Maar toen was het eindelijk schemerig/donker genoeg naar mijn zin, en begon het keihard te regenen.

Tja

Trapje maar weer weggezet, wat te drinken ingeschonken voor mezelf...Morgen weer een dag hoor...

(*Hier is duidelijk een Top-crimineel-aan-het-woord..* )
Snjokorn wat een leuke foto van die schat.

Jemig je gaat echt al snel hierheen. (van welk forum hebt jij een meet? Koudland?

Liq, Poppy is een coole en mooie naam.

Akakia, wat een mooie lamp zeg. Echt goed gemaakt.

Ibi, ik zie het al voor me. Jij in crimigewaad, wil je gaan wildbreien regent het. Echt crimi ben je dus niet.

Poppeding, prikken is hartstikke knutelwaardig.

Ik lag er gisteren uit, daarom zo'n late reactie op alles. We hebben vandaag maar een nieuwe router gekocht. Gisteren wel wat gebreid/punnikt.
IBI, whahahahahaha crimineel in wording! Misschien regenjas knutselen van een vuilniszak?

Vanavond poging 2 dus?

Grrrrr, hoe irritant! Ik heb een zwemshort besteld op internet (zodat ik die maandag aan zou kunnen op m'n werk..) staat er bij de track en tracé van gister dat er niemand thuis was (klopte ook) maar geen briefje.... En nu vandaag hele dag thuis, kijk ik net weer op internet, staat er weer niemand thuis! Grgrgrgrgr... Ik naar brievenbus, weer niks! Hoe irritant! En het is een pakketje wat gewoon door de brievenbus kan! (2weken terug daar ook iets besteld en toen af het in de bus, dus neem aan dat deze op dezelfde manier gaat..)

Ik woon in een nieuwbouw flat, dus hij zal t wel niet hebben kunnen vinden ofzo... Maarja, nu komt ie dus weer maandag of dinsdag en dan is er weer niemand thuis, zullen ze m dan gewoon terugsturen? ...zucht.....

Goed...moest ik even delen...*klaagmodus weer uit*

Vandaag lekker aan t rommelen, zo komt een vriendin die blijft eten en slapen, dus dat wordt weer is gezellig!
Lekker om af en toe lekker te kunnen klagen toch, Lautje..? Vooral lekker doen hoor. Lucht op.

Vanavond idd 2de poging tot boom-besluiping....

(*alvast druk in de weer met plakband en vuilniszakken, want ziet er bewolkt uit*)
Lautje, af en toe je hart hier komen luchten, lucht ook op.Veel plezier vanavond met het etentje.

IBI, veel crimineel plezier vanavond met mooi weer.

Morgen wel een foto eventjes aub.
Hooooiii

Is ook irritant Lautje.

Ik het had andersom, een aangetekende zending die bij de buren afgeleverd was. Eh, oké? Op het briefje stond wel gewoon dat het bij mij afgeleverd was.

Buurman had er voor moeten tekenen. Sure.

Ik knutsel wel, maar momenteel even meer met mijn nieuwe camera. Ben druk bezig de instellingen uit te zoeken enzo!!

Heb dus lenskap, UV-filter en kaartjes ervoor gekocht, heb nu ook een card-reader want mij geheugenkaart die ik nu heb past niet in de laptop.

Nu ben ik er klaar voor geloof ik
quote:steph schreef op 21 juli 2012 @ 17:15:

IBI, veel crimineel plezier vanavond met mooi weer.

Morgen wel een foto eventjes aub.(*stopt fotocamera bij het waterdichte ninja-pak en de bollen wol in haar tas*)

Marels; jij hebt er zo te lezen verstand van; interesse om mee het criminele pad op te gaan vanavond......? Mag je de ladder vasthouden en foto's maken!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven