Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Kun je nagaan Ibenik, ze willen onze buurt opknappen voor een paar miljoen (ik dacht we zitten in een recessie schijnbaar dus niet).

Ik doe het voor een paar honderd euro veul fleuriger én goedkoper. Garen bij Zeeman/Wibra kopen, wil ook geld erop verdienen, maar man uren zijn onbetaalbaar.
Het ziet er geweldig uit Ikbenik! En wat een geweldig verslag .

Ik ben druk aan het breien voor Poppy, foto's volgen nog. Breien in de volle zon, in een tuinstoel, zorgt trouwens voor de nodige melige opmerkingen van mensen die me bezig zien, maar ik ben hardcore verslaafd op het moment. Heerlijk rustgevend. Mijn moeder begrijpt het als enige, zij was vroeger ook een fanatiek knutselaar die rustig een oversized jaren '80 trui breide in een week tijd. Dus ik heb het niet van een vreemde.

Morgen neem ik trouwens een time out: ik ga naar het strand!

Herkenbaar, Steph! Hier zijn ze ook flink in de wijk aan het verbouwen. Vandaag dan net weer even niet ivm de bouwvakvakantie, maar normaal is het hier een bedrijvigheid...!

Overal hekken, bergen zand en buldozers in de weer.

Het ziet er maar troosteloos uit; er stond hier een prachtige bloesemboom in de straat, echt zo'n oude dikke die elk jaar betoverend mooi in bloei stond. Hebben ze binnen 1 middag weggehaald, met wortel en al. Alles met de grond gelijk.

Ik begrijp dat ze proberen om het 'mooier' te maken, maar het kost wrs handenvol geld, en de vooruitgang zie ik (nog) niet.

Mss moeten we idd eens met onze punnik-en-brei-brigade aan de slag gaan...! Even langs de Zeeman idd; wat bolletjes inslaan, en dan 'los' in de wijk...!

Waar is die petitie...?

Ik stem "VOOR!"
Leuk, Liquorice, jouw Poppy! Ineens zag ik iets 'bekends' voorbij komen toen ik langs het topic scrolde. Ik ben ook met eentje begonnen en ben nu met het tweede oog bezig, maar moet er even weer voor gaan zitten. Mijn moeder heeft haar eerste pop allang af, maar die breit al 28163 jaar en ik niet. Ik haak veel meer.

De kleurenkeuze was hier niet zo groot, dus de mijne wordt rood-wit-blauw, als het voorbeeld in het boek.

Het kerstballenboek heb ik ook inmiddels.

Mooi, IBI! Hangt het er nog?
Hahaha! Liq! Ik zie je al zitten; in de zon met je breiwerkje...!!! Nodigt natuurlijk uit om commentaar op te geven!

Ideale stranddag uitgekozen...!
Het hangt er nog!
Wat een gave zandschep-smiley.

Niet aan het rondKArren vandaag, wel zo dadelijk rondfietsen. Of gewoon fietsen. Even naar het durp over de markt slenteren, kijken naar de wildgebreide items op het gemeenteplein, misschien een ijsje eten en wat boodschapjes doen. Relaxt..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoi allemaal!

Kom eigenlijk alleen iedereen even een fijne dag wensen. Niet geknutseld de afgelopen dagen helaas.

Groetjes,

Meerminder
Jij ook een fijne dag, Meerminder! (*leuk onderschrift heb je trouwens!*)

Veul plezier op de mert, Ev!

Was net aan het speksteen-vijlen in de zon; puf! Heet! ff pauze...
Wel nog wat glasgesneden vandaag, voor het motherhood-project. Lekker in mijn koele garage-atelier.

Op de markt was live-muziek. Gezellig hoor.

En EM heeft een 2ehands fiets gekocht en zijn heule oude ingeruild. Hij is helemaal blij. Ik ga vanavond naar de kapper, dus als ik daarvan terugkom, ben ik ook helemaal blij.

Waar is iedereen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik ben hier

Wat een leuk avontuur, ikbenik! Ik zag het al helemaal voor me

Druk met logés, dochter enz. Nu iedereen vakantie heeft, zit ik vol met playdates voor mijn dochter. Kan ik eindelijk met vriendinnen lekker bijkletsen Lekker ontspannen druk.

Qua knutselen ben ik begonnen met een mega-varken van zpagetti. Ik ga volgende week op vakantie en ik denk niet dat het lukt om hem voor mijn vakantie af te hebben. Ik ben vanmiddag begonnen met het lijfje, en ben nu op de helft.

In de beschrijving stond dat je best een stuk ruimte in de kinderkamer kunt reserveren voor dat beest. Ik dacht nog: valt vast wel wat mee. Maar niet dus. Hij wordt echt mega!!! Op de plaatjes ziet hij er wel übercute uit. Ik hoop dat hij in het echt ook zo leuk wordt
Sitka; foto-foto-foto!!!

(*kan me er niks bij voorstellen hoe dat er uit ziet*)

Ja, rustig hier hè, EV...? Fliesieteerd met EM fiets!
Ik vond dit plaatje; lijkt het hier op...? (Is gaaaaf!)
Ja hier ben ik. Al twee dagen wakker geworden met mega koppijn, dus pas laat actief. Gisteren foto-album afgemaakt. Was echt net op het nippertje met de korting. Niet gelogen om 23.59 vulde ik de code in. Zat m te stressen toen het album er zo lang over deed om te uploaden. Maar de 30% korting dus net niet misgelopen.

Toen ik vanmiddag weer wat bijgekomen was van de hoofdpijn (en de bizarre droom waarin mijn broer was gestorven) heb ik geknutseld! Jaaaaaa! Ben hele leuke potjes aan het maken. Kom ze showen als ze af zijn.

Wat leuk dat je kunstwerk er nog hangt IBI, ik hoop dat het voor lang is. Ik zou wel blij zijn met zo'n boom in de buurt. (en met een hele serie 'kunst'-bomen nog meer, wat een leuk idee )

Leuke naam Poppy. (de boeken van Poppy zijn ook leuk -al moet je dr van houden)

Ik wil jou popje als t af is ook graag zien noppies!

En jammer dat we zo lang moeten wachten op dat varken. Die wordt vast supertof.

Heb je veel ruimte in je garage EV? Ik heb wel een hobbykamertje sinds een jaar, maar das eigenlijk te klein. Zou graag een atelier hebben! Mag ik vragen hoeveel zo'n klein hartje kost (of heb ik dat al gedaan?), zou er graag 1tje willen.

Google eens op ..., dan vindt je mijn (verouderde, ahum) site. Maar jullie krijgen korting hoor ;)

En nu ga ik nog even buiten lezen, of nee, verder met mijn potjes. Tot later!
anoniem_149694 wijzigde dit bericht op 26-07-2012 22:39
Reden: naam website weggehaald
% gewijzigd
Not my circus. Not my monkeys.
Nee, een ander varken:

Ik ben hier.

Most gewoon werken vandaag.

Waar is Houston trouwens gebleven? Doe je een leuk aanbod, zijn ze gevlogen

Ik heb gister een paddestoel voor Harrie gemaakt, niks postwaardigs dus.
En het varken is leuk!
Leuk Sitka!

Tuurlijk wel postwaardig Marels! We willen allemaal dat gelukkige smoeltje van Harrie zien bij zijn nieuwe paddestoel
Not my circus. Not my monkeys.
Liq, veel plezier op het strand.

EV, super dat EM een fiets heeft. En wildbreien dingen op de markt, lijkt me zo leuk.

Sitka, leuk bigvarken.

Marels, veel te mooi weer om binnen te zitten. En te warm hier in de tuin,dus toch binnenzitten.

Hier is vandaag de nieuwe deurkozijn erin gezet. Vriend en oom hebben hem erin gezet.

Ik heb gesport, in de huiskamer, en daarna nog huishuidelijke dingen gedaan. Ook nog gepunnikt.
Sitka, wat een leuk varken! Wat zijn de afmetingen waar ik aan moet denken? Want mega klinkt zoooo...tja, mega!
Na de posting van EV over die fiets van EM, afgewisseld met de stukjes over het wildbreien, krijg ik ineens helemaal zin om mijn ouwe brikkie van een fiets te gaan be-wild-breien...!

Goh, leuk; doe nog inspiratie hier op...! Heb ik niet eens zoveel wol voor nodig vlgs mij, en ik heb hier nog een halve sprei liggen, dus dat moet geen probleem zijn... (*Kan alleen moeilijk ontkennen dat ik die boom gedaan heb als ik in de buurt rondfiets, hihi!*)

Mooi Sitka!!!Wel veel werk vlgs mij...Niet...?

Mooie site heb je Minas!!! Ziet er prachtig uit!
Oh Sitka, wat een gaaf varken. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt.
Uit het boekje Helemaal hoooked, uit de bieb.
quote:kanon schreef op 23 juli 2012 @ 20:11:

Sitka, wat een leuk varken! Wat zijn de afmetingen waar ik aan moet denken? Want mega klinkt zoooo...tja, mega!Ik zal hem opmeten als hij klaar is
quote:minas-tirith schreef op 23 juli 2012 @ 19:13:

Ik wil jou popje als t af is ook graag zien noppies!

Het duurt nog wel hoor! Als het lukt zal ik morgen een foto maken van tot-nu-toe..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven