Samsung Galaxy Ace 2

17-07-2012 18:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op het moment bezig met het uitzoeken van een nieuwe telefoon. Nu lijkt deze me wel wat, mede doordat er een abonnement bij zit wat me aanspreekt.

Hoe denken jullie over deze telefoon? Fijn in het gebruik? Of misschien juist niet?

Zie een beetje door de bomen het bos niet meer, dus heb er nu maar gewoon eentje uitgeprikt...

Tips en ideeën zijn heel erg welkom!
Ik vind de telefoons van Samsung altijd erg prettig en makkelijk in gebruik.

De galaxy ace ken ik verder niet, dus kan ik je ook geen tips over geven..
Ik heb een galaxy ace, nu 7 maand oud. Op zich een fijne telefoon, maar die batterij. Wat een drama! Heb hem vanochtend tot half 11 in de oplader gehad en de batterij is nu alweer op...

(runkeeper aangehad met wandeling en een paar keer internet gecheckt, niets bijzonders.)
quote:Missprincesa schreef op 17 juli 2012 @ 19:27:

Ik heb een galaxy ace, nu 7 maand oud. Op zich een fijne telefoon, maar die batterij. Wat een drama! Heb hem vanochtend tot half 11 in de oplader gehad en de batterij is nu alweer op...

(runkeeper aangehad met wandeling en een paar keer internet gecheckt, niets bijzonders.)Dat van die batterij heb ik vaker gehoord, maar is dat met andere telefoons niet ook zo?
Ja ik geloof wel dat het met al die batterijen drama is, maar het is bij mijn telefoon wel heel erg. Manlief heeft een Iphone en die laadt z'n telefoon ook wel elke nacht op, maar hij gebruikt hem een stuk intensiever dan ik (spelletjes) en hij houdt het een volledige dag vol. Die van mij maar een uurtje of 8.

Maar goed, ik kan net pech hebben natuurlijk.
Heb zelf ook een Ace en ik laad hem ook soms 2x per dag op. Gebruik hem wel intensief maar ook nog nooit een telefoon gehad die zo snel leeg was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven