Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
@ matels petaque is dat hetzelfde als sjeu de boules?

Schrijf je vast niet zo he haha.
maar eventjes in het algemeen over de verzendkosten. Ik ga ook niet miepen over 50 cent, maar als ik iedereen die ik wat zend, geen verzendkosten vraag, zou het me nu al meer dan 20 euro kosten. (ik reken niets voor de enveloppe ofzo) Dus tja, ik zit soms met schaamrood op mijn kaken te typen 'wil je 50 cent overmaken'.

vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die dat doet......o shit
Geeft toch niet Bikorimana!!

Zoals al 300 keer gezegd is het de intentie die telt enzo
668, the neighbour of the Beast
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 19:18:

@Mi-jo; wauw.......je weet echt niet wanneer je beter je mond kan houden.

Ik geef je 1 gratis tip..........stttttt........hou gewoon verder je mond.

Ik vind het wel van lef getuigen dat ze hier nog steeds durft te posten. Maar inderdaad, ik dacht hetzelfde als jij.

Mi-jo, heb je moeite met sociale regels? Al zit je nog zo krap bij kas, 20 cent terugvragen is not done. Dan eet je maar een boterham minder.
@bikorimana

Ik zou trouwens wel interesse hebben in die ns kaarten, mijn mail is merlyntje@zeelandnet.nl
quote:italie_meisje schreef op 22 juli 2012 @ 19:27:

@ matels petaque is dat hetzelfde als sjeu de boules?

Schrijf je vast niet zo he haha.Die jah.
Oh vraagje in het kader ik ben op zoek:

Western boekjes Bv Hollister, colt.45, Bronson. Wie o wie heeft ze?
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 19:28:

maar eventjes in het algemeen over de verzendkosten. Ik ga ook niet miepen over 50 cent, maar als ik iedereen die ik wat zend, geen verzendkosten vraag, zou het me nu al meer dan 20 euro kosten. (ik reken niets voor de enveloppe ofzo) Dus tja, ik zit soms met schaamrood op mijn kaken te typen 'wil je 50 cent overmaken'.

vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die dat doet......o shit

Zolang ik het kan betalen vraag ik niet om 50 cent, maar er zijn zat mensen die dat wel doen, en da's je goed recht.

Zit nu ook op een punt dat ik de brieven van 1 en 2 euro echt terug moet vragen, so be it. En er is niemand die er mee zit om de prijs van een postzegel over te maken hoor, echt niet.

De 20-cent gate ging echt over het terugvragen van 20 cent op verzendkosten van 6,75 en een 10 kilo doos boeken

Dat is iets heel anders. Het is normaal dat een ander de verzendkosten betaalt.

Speaking of which, ik moet er ook nog over maken. Ga ik zo doen.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 19:28:

Geeft toch niet Bikorimana!!

Zoals al 300 keer gezegd is het de intentie die telt enzo

Ja, daar heb je gelijk in. maar dan nog zie ik alles wat hier word weggegeven; televisie's, playstation, xbox, stofzuigers.

Ik ga volgende week nog even zoeken, en dan hoop ik dat ik nog andere dingen tegenkom waar ik ook iemand blij mee kan maken:)
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 19:28:

vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die dat doet......o shit Dat vind ik heel wat anders dan 20 cent terugvragen omdat je dat teveel hebt overgemaakt... Ik vind het ook gek voelen om zulke kleine bedragen te vragen, maar alles voor niks doen is geen doen. Sowieso ben jij in dit geval degene die iets weggeeft, maar Mi-jo was de ontvanger. Ook dat is een wezenlijk verschil vind ik.
quote:pliert schreef op 22 juli 2012 @ 18:44:

[...]

030 maar kan 'm evt ook wel versturen hoor

Dat zou super zijn!!

Op welk e-mailadres kan ik je bereiken?
Ik geef Mi-Jo hierbij een goede tip; Je poste net dat je aan het twijfelen was of je hier nog wel wat dingen wou weg geven, waarbij een dure jas zou zitten, meid zet die lekker op MP! Dan hoef je je de komende tijd niet meer druk te maken over wat centen.

@Joda nee tuurlijk heb je recht om die 50 of 20 of wat dan ook terug te vragen! Dat geldt ook voor Mi-jo. Het gaat volgens mij om de en-en verhalen.

En nu hou ik op! Hoop ik Gelukkig moet ik gaan werken
En willen jullie me om acht uur wegsturen van dit topic? Vanavond MOET echt mijn huis netjes.
quote:boekenlegger0 schreef op 22 juli 2012 @ 19:34:

[...]

Dat zou super zijn!!

Op welk e-mailadres kan ik je bereiken?ga alleen vandaag denk ik niet meer reageren, zie vorige post :-)
Nee Schaduwding, mooi blijven hangen.

Wat moest ik jou ook alweer opsturen? Sjaal en kookboek?

Ligt in elk geval ingepakt klaar. Er ligt hier een stapel in huis waar je niet goed van wordt
@ joda, ik heb toevallig nog maar 1x gehad dat iets 50 cent kosye en dat heb ik laten zitten. Hoger dan dat vraag ik wel terug.

Kijk als ik veel 50 cent dingen heb dan zou ik dat ook terug vragen, simpelweg omdat geld nu eenmaal niet op mijn rug groeit of aan bomen.

En bovendien moet iedereen zelf weten wat hij/zij vtaagt voor de verzendkosten maar het stak mij een beetje dat ik.haar al wel vaker wat voor niks gestuurd heb terwijl ik ook krap zit en zij nu loopt te miepen over 20 cent.

Wat ik mij ook afvraag hoe komt dat eigenlijk 20 cent? Verzendkosten.zijn toch een vast bedrag?

Oh en iemand heeft bij mij ook wel 5 euro overgemaakt ipv 4,95 zag iknet, wil je doe 5 cent terug? :D ( sorry flauw).
@Biebeltje; wil je me nog even mailen voor het boekje i always get my sin. op mijnbolhoedje @ hotmail.com
Iemand enig idee hoe ik toch mijn foto's hier kan plaatsen?
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 19:38:

Nee Schaduwding, mooi blijven hangen.

Wat moest ik jou ook alweer opsturen? Sjaal en kookboek?

Ligt in elk geval ingepakt klaar. Er ligt hier een stapel in huis waar je niet goed van wordt

Jep, sjaal en kookboek! Ik moet de verzendkosten nog overmaken, ik ben een beetje traag. Zal dat zo even doen.

En nee, ik mag echt niet blijven hangen. Het is hier een zwijnenstal en morgen na de kaakchirurg wil ik gewoon languit op de bank zonder die bende om me heen!
quote:elastiekje_ schreef op 22 juli 2012 @ 16:39:

[...]

Ik heb nog niet alles bijgelezen maar ik heb SATC de film deel 2 voor je als je interesse hebt

Mailen kan naar stiek at live punt nlJe bent een geweldige schat! Ik ga je mailen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
bedankt lady's voor alle antwoorden/commentaren. Ik werd even heul bang dat ik bestempeld zou worden als 'joda-die-de-verzendkosten-terug-vraagt. Ach, soms heb je gewoon even die bevestiging nodig

en we gaan weer door.

Voor de 20:00 mensen...........NOG 15 MINUTEN!
Ha, Mali is in het land der levenden!

Was je je pruik aan het touperen schat, dat je de hele middag weg was?

Je hebt een mailtje of zes van me
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 19:46:

bedankt lady's voor alle antwoorden/commentaren. Ik werd even heul bang dat ik bestempeld zou worden als 'joda-die-de-verzendkosten-terug-vraagt. Ach, soms heb je gewoon even die bevestiging nodig

en we gaan weer door.

Voor de 20:00 mensen...........NOG 15 MINUTEN!Kniepert
Ik moet ook schandalig genoeg zeggen dat ik een beetje selectief ben...

Forummers die ik goed ken / lief vind / die ook heel veel spul weggeven laat ik al eens sneller de verzendkosten voor brievenbuspost zitten dan bij forummers die ik totaal niet ken of waar ik geen goed gevoel bij heb.

Eigenlijk ben ik gewoon zo partijdig als de ziekte. Maar hey, ik kom er tenminste voor uit
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 juli 2012 @ 19:44:

Iemand enig idee hoe ik toch mijn foto's hier kan plaatsen?

Kijk even op mijnalbum.nl daar kan je de foto's plaatsen en dan de links van de foto's of het album hier plaatsen.

Kom je er niet uit, laat het me maar even weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven