Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
En de HELE huge afwas moet af zijn voor ik mijn gezicht weer mag laten zien! Voor een kwartier. Want daarna moet de rest. Dus, dan weten jullie dat.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 19:48:

Ik moet ook schandalig genoeg zeggen dat ik een beetje selectief ben...

Forummers die ik goed ken / lief vind / die ook heel veel spul weggeven laat ik al eens sneller de verzendkosten voor brievenbuspost zitten dan bij forummers die ik totaal niet ken of waar ik geen goed gevoel bij heb.

Eigenlijk ben ik gewoon zo partijdig als de ziekte. Maar hey, ik kom er tenminste voor uit Hetzelfde hier hoor, maar dat gaat dan om niet meer dan 50 cent of een euro, want ik zit zelf ook krap bij kas.
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 19:40:

@Biebeltje; wil je me nog even mailen voor het boekje i always get my sin. op mijnbolhoedje @ hotmail.com

Ik heb je gemaild!

Ga dan gelijk de rest ook maar even mailen zolang dreumes niet probeert de iPad in beslag te nemen.
Heb nog wat boekjes gevonden, zal dadelijk mijn aanbod updaten
Wat een leuk topic! Zit zo mee te lezen en te bedenken wat ik nog heb liggen. Wordt vervolgd.

Maar ik zie dat er NS kaarten uit t boekje aangeboden worden, die heb ik ook nog. @Mevrouwr, heb je daar ook interesse in? Of iemand anders?
Haha marels! Ik vind je zo leuk, altijd gezellig als jij er bent. ( en nee dit zeg ik niet om gratis verzendkosten te schooieren haha)

Hebben jullie dat trouwens ook? Ik zit op de bank en kijk steeds rond met een blik van: zo ff checken wat nog meer weg kan.

Wel jammer hoor dat jullie allemaal zo ver van mij vandaan wonen. Snik.
alles is weg (of gereserveerd)
quote:schaduwlicht schreef op 22 juli 2012 @ 19:50:

[...]

Hetzelfde hier hoor, maar dat gaat dan om niet meer dan 50 cent of een euro, want ik zit zelf ook krap bij kas.

Hier gaat dat eigenlijk op voor brievenbuspost. 6,75 vind ik te gortig om maar zelf te dokken.

Brievenbuspost ligt er dus aan wie het is en wat het kost.

Ga morgen een hele lading kettinkjes op de bus doen, so be it, die kosten kan ik wel lijen, vermoed ik. Weet nog niet wat het kost hoor, maar ik twijfel of ik die terug ga vragen. Pakketjes is een ander verhaal....

En brievenbuspost van 2,50 of 3 euro ook wel hoor.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb thuis ook nog vanalles om weg te geven. Ben nu op vakantie maar blijf jullie volgen. Omgeving 035. Mag ik ook op de kaart?
mi-jo, ik heb de 50 cent nog steeds niet binnen.

Kan je het even controleren?

Doorgaans vraag ik bij 50 cent ook geen geld hoor, maar bij sommige doe je dat wel...gevoelsmatig iets denk ik!
quote:newnick schreef op 22 juli 2012 @ 19:49:

[...]

Kijk even op mijnalbum.nl daar kan je de foto's plaatsen en dan de links van de foto's of het album hier plaatsen.

Kom je er niet uit, laat het me maar even weten!Die zeggen dat mijn foto's minstens 400 bij 400 pixels moeten zijn of zo. Ik heb alleen mijn telefoon waar ik foto's mee kan maken. En mijn wizzkid husband is 3 maanden pleite.
Oh vierkeervier, die tent en rugtas kan ik misschien wel wat mee, ik ga het eens navragen
Die jurk

Als niemand reageert, wil ik die heel graag 4keer4! Die pas ik volgend jaar zomer dan (Extra stimulatie voor mezelf!)

Pff ff uitbuiken hoor.. Zij zijn nog bezig.. Mannen en vlees he..
quote:newnick schreef op 22 juli 2012 @ 19:54:

mi-jo, ik heb de 50 cent nog steeds niet binnen.

Kan je het even controleren?

Doorgaans vraag ik bij 50 cent ook geen geld hoor, maar bij sommige doe je dat wel...gevoelsmatig iets denk ik!
Die jurk is leuk! En mijn maat! Ik twijfel, heb al zoveel aangenomen en verzendkosten lopen aardig op zo. En weet niet of het me wel zal staan.
Die jurk is super inderdaad!
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 juli 2012 @ 19:55:

[...]

Die zeggen dat mijn foto's minstens 400 bij 400 pixels moeten zijn of zo. Ik heb alleen mijn telefoon waar ik foto's mee kan maken. En mijn wizzkid husband is 3 maanden pleite.

Mail ze mij anders even, dan stuur ik je links terug zodat je ze direct in je tekstvak kan kopieren! newnickviva @ gmail .com

Zonder spaties!
Maareh, 023 is Haarlem kom ik net achter.

Da's dus schijtver.

En een tent ga je niet pakketposten, dus laat maar doen, maak er maar iemand anders blij mee!
(De abn bank heeft giga storing he! Althans bij mij.. Volgens alle berichten is het verholpen maar hier niet )
Als het me niet staat, kan ik het aan Choco geven zie ik, haha! En ik hoop dat 'ie mij spoedig te groot wordt, en dan kan ik 'm ook aan Choco geven! Ik denk nog even na.
@choco Als ik me niet heel erg vergis, zou ze het donderdag al over hebben gemaakt! Dat duurt dan wel erg lang!
Kutjepik... Ik zit zonder stroom.

*rent als een idioot naar de stekker*
He maar schaduw, tis 8 uur! Hup hup aan de huishoud dame! Morgen heb je genoeg tijd omdat je dan toch op de bank ligt
Hmm ja newnick das waar. Ze komt vast reageren straks
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:00:

Kutjepik... Ik zit zonder stroom.

*rent als een idioot naar de stekker*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven