Duidelijk zo ?

24-07-2012 21:44 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ouders/voogden/grootouders,

Best leuk hoor dat jullie een (klein)kind hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen kinderen te nemen . Hou jullie prutzel dan ook in toom en laat zo'n gedrochtje ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons gedrochtje mormel toch eens leuk bezig zijn".

Ga anders naar een kinderdiaree verblijf waar ze dat van elkaar vreten.
quote:iris1969 schreef op 24 juli 2012 @ 22:48:

[...]

Dan nog.Gelukkig mag ik mijn eigen mening hebben.
Ik begrijp na je laatste post dat het om je eigen tuin gaat, waar je je lastig gevallen voelt. Aiiii..

Boze buurvrouw uit gaan hangen, werkt helaas vaak averechts. Probeer met de buurt tot een oplossing te komen. Het is inderdaad wel zo, wanneer je aan een veldje woont, dat daar nou eenmaal kinderen wonen en dat die kinderen het heerlijk vinden met een bal te spelen.

Als er schade aan je tuin is, en dat is vaker zo en het is duur, zou je ook de ouders hierop kunnen aanspreken. Maar denk erom, het is beter vliegen vangen met honing dan met azijn. Als je gelijk tegen kinderen en/of ouders kwaad uitvalt, dan wordt het al een stuk moeilijker om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Succes.
Later is nu
Als kinderen door je tuin denderen, dan kun je er toch wat van zeggen, het zijn geen hamsters hoor. Ze snappen dat heus wel.

Anders een keertje mopperen oke, maar jij bent wel erg frustie.
Ja en?
quote:Yvonne77 schreef op 24 juli 2012 @ 22:48:

[...]

Gelukkig mag ik mijn eigen mening hebben.Zeker en ik ook .
quote:

citronella schreef op 24 juli 2012 @ 22:47:

[...]

Dat is nou weer een onnodige kutopmerking..Dat is de OP ook.
Geweldig topic!
Nee, niet duidelijk. Maar laat maar.
@ citronella

Nee hoor ik vind het geen kut opmerking.

Weet je wat ik kut vind?

Kinderen gedrochten noemen. Alleen werken die gedrochten straks wel in bejaardentehuizen enzovoorts. Wedden dat de hulp van zo een gedrocht dan wel fijn is?
quote:missy_acy schreef op 24 juli 2012 @ 22:49:

[...]

Dat is de OP ook.TO zeurt een beetje, misschien terecht, misschien onterecht, maar er is echt een heel verschil tussen een beetje zeuren en bewust een kutopmerking plaatsen
wat heb jij op?
quote:lionlily schreef op 24 juli 2012 @ 22:51:

Nee, niet duidelijk. Maar laat maar.Samenvatting: TO is een kindervrije zuurpruim die lastig is gevallen door kinderengedrochten in haar eigen tuin.
quote:scarmon schreef op 24 juli 2012 @ 22:37:

[...]

O ja joh ? Dus ons gewoon lastig vallen en ons leuke tuintje verruïneren met hun stomme balspelletjes. Gaat toch héne , het liefst zonder dat wat rijmt op héne. Dan zeg je daar toch iets van of spreek je de ouders aan? Of ben ik nou gek. Pak je de bal af en zeg je papa of mama mag de bal ophalen. Kan je meteen je zegje doen tegen de mensen die het probleem kunnen oplossen.
quote:Gentow schreef op 24 juli 2012 @ 22:51:

@ citronella

Weet je wat ik kut vind?

Kinderen gedrochten noemen. Alleen werken die gedrochten straks wel in bejaardentehuizen enzovoorts. Wedden dat de hulp van zo een gedrocht dan wel fijn is?

Wow die bejaardenhuizen komen straks vast vol te zitten met verplegers, want werkelijk ieder kind schijnt daar te gaan werken .

(gedrochten noemen gaat me overigens ook veel te ver)
Joh mijn voreger buurman stak gewoon die bal kapot. hij was dan wel oud en seniel maar misschien kun je dat eens proberen?

Of anders tegen de kinderen zeggen dat ze moeten opletten met hun bal.

Of misschien kun je ergens een hutje op de hei kopen?
WTF???
quote:Gentow schreef op 24 juli 2012 @ 22:51:

@ citronella

Weet je wat ik kut vind?

Kinderen gedrochten noemen. Alleen werken die gedrochten straks wel in bejaardentehuizen enzovoorts. Wedden dat de hulp van zo een gedrocht dan wel fijn is?Ik vind het wel een kutopmerking, en niet vergelijkbaar met wat TO zegt
quote:citronella, 23 seconden geleden

TO zeurt een beetje, misschien terecht, misschien onterecht, maar er is echt een heel verschil tussen een beetje zeuren en bewust een kutopmerking plaatsenMensen(, kinderen zijn mensen) gedrochten noemen is een kut opmerking.
Mijn onderschrift is in deze voldoende
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 juli 2012 @ 22:50:

Geweldig topic! Zou dit de dinsdagavondrelplek zijn? Dan zitten wij vast eerste rang .
goed goed, dat is ook een kutopmerking, maar ik vind het persoonlijk wel ver gaan om dan te zeggen dat het jammer is dat de ouders van TO kinderen hebben gekregen
quote:scarmon schreef op 24 juli 2012 @ 22:55:

[...]

IDD dan hangen ze beter Nee meid, nu ga je te ver. Dit is echt niet meer grappig te noemen naar mijn mening.

[...]

IDD dan hangen ze beter

[...]

IDD dan hangen ze beter

Smakeloos!
en gestafd

[...]

IDD dan hangen ze beter Zeg Scar(e)mon(ster), het is nu wel klaar toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven