Duidelijk zo ?

24-07-2012 21:44 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ouders/voogden/grootouders,

Best leuk hoor dat jullie een (klein)kind hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen kinderen te nemen . Hou jullie prutzel dan ook in toom en laat zo'n gedrochtje ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons gedrochtje mormel toch eens leuk bezig zijn".

Ga anders naar een kinderdiaree verblijf waar ze dat van elkaar vreten.
TO, ga even rustig liggen en neem een pilletje. Ik heb de witte meneren al voor je gebeld.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2012 @ 23:08:

[...]

[afbeelding]

OMG, dus dáárom! Dan is het enigszins begrijpelijk.
quote:iris1969 schreef op 24 juli 2012 @ 23:10:

[...]

Je hebt zuur en extra zuur hè .

Daarom, jij bent zuur-light*, To is Zuur-xxl.

* *
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 23:11:

TO, ga even rustig liggen en neem een pilletje. Ik heb de witte meneren al voor je gebeld.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 24 juli 2012 @ 23:11:

[...]

Daarom, jij bent zuur-light*, To is Zuur-xxl.

* *Yep, al spreek ik zelf liever van zoetzuur .
Scarmon, zal me niks verbazen als jullie hondjes hebben die jullie als jullie kindjes beschouwen en die ondertussen ook de stoep onderschijten en mensen lastig vallen met hun gekwijl en geblaf. Of heb ik het mis? Wel triest als je je frustratie alleen op een forum kan uiten. What ever happend to: gewoon de ouders even aanspreken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iets zegt me dat er niet te communiceren valt met dit soort 'haters.' Ongeacht of het hierbij nou gaat om kinderen, huisdieren, geluidmakende hobby's...
Landje is toch echt vol, krijg je dat he, dat je over alles gaat irriteren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2012 @ 23:14:

[afbeelding]
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 24 juli 2012 @ 23:07:

Beste bewustkinderloze-zure-tante's inc wrat en haar erop.

Mijn kinderen zijn over het algemeen best te doen. Soms zijn ze wat druk, ook in de tuin. Maar hey, het zijn Kin-de-ren. Vroeger waren wij ook wel eens druk. En wij werden vroeger gecorrigeerd, en heel *hou je vast he, komt ie... * héééél bizar, die van mij krijgen ook wel eens op hun sodemieter. Of worden op zijn minst bij te luidruchtig gedrag even gecorrigeerd.

Ze spreken mensen netjes met U aan, en als er iets fout gaat , bijvoorbeeld een bal in een tuin, dan bieden ze netjes hun excuus aan. En gaan ze een eindje verder op spelen. Eventueel wordt de schade vergoed. Geen punt. Bij ons. Want ongelukjes gebeuren nou eenmaal.

Echter, de zure gezichten van de bewust kindervrije* staan mij zo tegen dat ik wil vragen of jullie voortaan een zak over je hoofd willen doen. ( Mag papier zijn hoor, ik ben de rotste niet. Teken er gelijk een blij gezichtje op ! Winwin ) Zodat ik niet steeds geconfronteerd hoef te worden met oude verzuurde mensen die vergeten zijn dat ze zelf ook ooit een kind waren.

Bedankt he

*Ik scheer jullie allemaal over 1 kam, i know Maar dat komt zo even uit als ik puur op TO wil reageren. *

Heeejz, eindelijk een normale reactie, jou en je kinderen wil ik als buuv graag naast mij willen laten wonen. Ik weet zeker dat wij het heel goed kunnen vinden met elkaar

Tuurlijk zijn kinderen speels en dat weet ik ook als geen ander . de meeste hier lezen alleen datgene wat ze willen lezen . Trieste figuren
Ik weet nog wel dat ik als kind volwassenen soms heel dom een irritant vond. Ik dacht ook wel eens: ja, hoor, daar heb je weer zo'n volwassen mongool, ze deden ook altijd zo ingewikkeld weet ik wel, of ze probeerden je met allerlei trucs om de tuin te leiden, alsof je dat niet door had. Ik heb ook vaak gehoopt dat ik nooit volwassen zou worden.

Terecht, zo blijkt.

Noch iemand een lolly?
Ik ben normaal gesproken niet zo van het loepen, maar nu even wel.

TO, jouw negatieve toon in vrijwel elk bericht dat jij opent en elk onderwerp waarop jij reageert, is opvallend. Is er wellicht iets aan de hand? Iets waarover je wil praten? Dat kan hier allemaal..... val alleen geen andere mensen (kinderen) aan met dat toontje....
quote:scarmon schreef op 24 juli 2012 @ 23:16:

[...]

Heeejz, eindelijk een normale reactie, jou en je kinderen wil ik als buuv graag naast mij willen wonen. Ik weet zeker dat wij het heel goed kunnen vinden met elkaar Oh, je wilde normále reacties, zeg dat dan!
Zeg Scaremom, is dit nu wat je gehoopt had met dit topic en voel je je nu beter?

Met een gewone OP had je gewone reacties gekregen, dus als je die wilt moet je zelf ook normaal doen.

[...]

Heeejz, eindelijk een normale reactie, jou en je kinderen wil ik als buuv graag naast mij willen wonen. Ik weet zeker dat wij het heel goed kunnen vinden met elkaar

Je verwacht een normale reactie op deze OP?

bijzonder.

[...]

Heeejz, eindelijk een normale reactie, jou en je kinderen wil ik als buuv graag naast mij willen laten wonen. Ik weet zeker dat wij het heel goed kunnen vinden met elkaar

Tuurlijk zijn kinderen speels en dat weet ik ook als geen ander . de meeste hier lezen alleen datgene wat ze willen lezen . Trieste figuren Wat we willen lezen? Ga jij even een cursus effectieve communicatie volgen. Zal je zeker baat bij hebben.
Shit, ik moest normaal reageren!

*gaat dwangbuis uittrekken en pillen innemen*

het ideale kind!

[...]

Tuurlijk zijn kinderen speels en dat weet ik ook als geen ander . de meeste hier lezen alleen datgene wat ze willen lezen . Trieste figuren Jeetje, al die fuzz omdat jij zonodig je ideale buuf moest zoeken? Gossamme, begin dan gewoon een tresjprogramma op RTL 27 of zo.
quote:iris1969 schreef op 24 juli 2012 @ 23:19:

Zeg Scaremom, is dit nu wat je gehoopt had met dit topic en voel je je nu beter?

Met een gewone OP had je gewone reacties gekregen, dus als je die wilt moet je zelf ook normaal doen.Woont zeker en vast in een Tokkiewijk

deze dus
quote:olyfor schreef op 24 juli 2012 @ 23:22:

[...]

Wat we willen lezen? Ga jij even een cursus effectieve communicatie volgen. Zal je zeker baat bij hebben.Woont zeker en vast in een Tokkiewijk
Pff. Ik zou googlen naar hutje op de hei of naar cursus communiceren met fatsoen of communiceren met kinderen ,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven