Cheers!
donderdag 10 april 2008 om 16:31
Wat een lieve en wijze woorden weer van iedereeen hier. Super!
Heb er ook even weinig aan toe te voegen. Dus: Wat Ely zegt!
Bammerdebam toch. Neem je het stokje qua "op" zijn van me over? Hier gaat het nl stukken beter.
Meave, duik morgen AK in. Zoen op je voorhoofd!
Nu eerst puinruimen hier in huis, en dan straks lekker met Lief uit eten. Is heel lang geleden dat we dat deden.
En iedereen SUPER bedankt voor het duimen. Jullie hebben vast heel hard je best gedaan want het ging hasske goed! Een tevreden klant die uit zichzelf vertelde dat ze zo blij was met ons en dat ze ons ging aanbevelen in d'r netwerk. Hiephoi! (hopen dat ze zo tevreden blijft want er moet nog heel wat werk verzet worden voor volgende week, maar goed, dit is binnen. En eerst mag ik feest vieren!).
Heb er ook even weinig aan toe te voegen. Dus: Wat Ely zegt!
Bammerdebam toch. Neem je het stokje qua "op" zijn van me over? Hier gaat het nl stukken beter.
Meave, duik morgen AK in. Zoen op je voorhoofd!
Nu eerst puinruimen hier in huis, en dan straks lekker met Lief uit eten. Is heel lang geleden dat we dat deden.
En iedereen SUPER bedankt voor het duimen. Jullie hebben vast heel hard je best gedaan want het ging hasske goed! Een tevreden klant die uit zichzelf vertelde dat ze zo blij was met ons en dat ze ons ging aanbevelen in d'r netwerk. Hiephoi! (hopen dat ze zo tevreden blijft want er moet nog heel wat werk verzet worden voor volgende week, maar goed, dit is binnen. En eerst mag ik feest vieren!).
donderdag 10 april 2008 om 17:03
Halloo dames
Dreamer zat helegaar niet door een telelens te gluren, Dreamer was aan 't werk () ()
Zit nu op een nieuwe plek, waar ik niet alleen ver en veel moet lopen om met collega's in contact te blijven (want die blijven wel waar ze zitten) maar waar ook iedereen op m'n beeldscherm kan kijken, dus forummen zat er even niet in. Maar dank voor de complimentjes voor de koe Zelf gemaakt, idd!
En Pimpel een pluim zeg, zo hard aan 't werk op de avond in de horeca! Dat is zéker zwaar.. heb het ook fulltime gedaan (wel achter de schermen, maar dan loop je netzoveel, kun je alleen beter je eigen pauzes kiezen, qua boel de boel laten)
En Toet ook een pluim.. goed man!
Bloes, over oudste, je hebt naar beste weten gehandeld, en ik kan me zo voorstellen dat veel irritaties over niet luisteren enzo, ondanks meer begrip, toch ook wel op zullen blijven borrelen, nu je weet hoe e.e.a. zit. Iets 10x moeten herhalen is gewoon irritant.
Ik herken in de beschrijving trouwens ook veel van LE. Qua impulsiviteit, niet luisteren, het altijd bewegen (zelfs aan tafel), maar hij is echt supergoed in rekenen. Ik heb me wel eens afgevraagd of hij beter gedijt zou hebben bij een niet werkende moeder maar 1: dat was geen optie, en 2: als thuisblijfmoeder was er helemaal geen structuur geweest.
Elvis is weer thuis
toedels
Later is nu
donderdag 10 april 2008 om 18:54
het blijkt me ontzettend moeilijk om altijd maar vreselijk gestructureer te moeten leven en dat terwijl er hier behoorlijk wat structuur is. Bloes, ik zeg alleen nog maar dat je het het goed doet, want je doet het naar je beste kunnen. Verder is alles al gezegd.
Meave, ik snap voor jou dat het ook niet meeviel? Ik ga hopelijk zo nog even naar de AK, anders vannacht. Ik ben echter zo moet (waarom slaap ik zo kort?!?!) dat ik ga slapen zodra de situatie (lees de kinderen) dit toelaat.
Meave, ik snap voor jou dat het ook niet meeviel? Ik ga hopelijk zo nog even naar de AK, anders vannacht. Ik ben echter zo moet (waarom slaap ik zo kort?!?!) dat ik ga slapen zodra de situatie (lees de kinderen) dit toelaat.
donderdag 10 april 2008 om 22:24
donderdag 10 april 2008 om 23:10
Meave, ik ben wel heel benieuwd naar hoe het gesprek gegaan is.
Wil je het me mailen, als je tijd/zin/behoefte hebt?
In ieder geval een dikke zoen, want volgens mij viel het niet mee.
Waar is Kjong eigenlijk? Druk met werk?
Pim, goed man, lekker hard gewerkt.
En zakcentjes zijn altijd prettig!
Zo en nu ga ik slapen, ben moehoehoe
Wil je het me mailen, als je tijd/zin/behoefte hebt?
In ieder geval een dikke zoen, want volgens mij viel het niet mee.
Waar is Kjong eigenlijk? Druk met werk?
Pim, goed man, lekker hard gewerkt.
En zakcentjes zijn altijd prettig!
Zo en nu ga ik slapen, ben moehoehoe
vrijdag 11 april 2008 om 08:35
vrijdag 11 april 2008 om 09:18
Heee.... ongezellig!
Bam en voor allen die het nodig hebben... HUGS en sterkte! (Fijn Toet, dat het weer wat beter gaat!!)
Bloes, volgens mij doe jij het toch hartstikke goed! Kan het niet onder woorden brengen, maar ik vind dat echt altijd blijken uit je postings. Jij denkt zoooo goed om je kids en hun gevoelens enzo! Daarbij vergeleken ben ik een stoomwals. Dus jouw meissie had zich geen betere moeder kunnen wensen om haar te begeleiden!
Hmmm... weinig nieuws hier. Oh ja, LIl! Dit weekend heb ik tijd om te telebankieren (jeee... dat klinkt alsof je rijk bent....Neuhhh... ); ik zal mijn schuld dus zo spoedig mogelijk inlossen!!
Bam en voor allen die het nodig hebben... HUGS en sterkte! (Fijn Toet, dat het weer wat beter gaat!!)
Bloes, volgens mij doe jij het toch hartstikke goed! Kan het niet onder woorden brengen, maar ik vind dat echt altijd blijken uit je postings. Jij denkt zoooo goed om je kids en hun gevoelens enzo! Daarbij vergeleken ben ik een stoomwals. Dus jouw meissie had zich geen betere moeder kunnen wensen om haar te begeleiden!
Hmmm... weinig nieuws hier. Oh ja, LIl! Dit weekend heb ik tijd om te telebankieren (jeee... dat klinkt alsof je rijk bent....Neuhhh... ); ik zal mijn schuld dus zo spoedig mogelijk inlossen!!
vrijdag 11 april 2008 om 09:19
quote:Toet schreef op 11 april 2008 @ 08:41:
Zat ik gisteravond heerlijk te eten in onze favo eettent in Toettown moest ik opeens heel erg aan Bloes denken; aan de wand hing een bordje met de tekst: Elke avond bezopen is ook een regelmatig leven
Toet jij ontzettende bikkel, begijp ik nuo goed dat je die totaal ondoenlijke werkklus tóch geklaard hebt?
En alle kussen voor Meave ook. Jij supermoeder. Goede instincten hier, meiden, nik dan lof (en nee, een supermoeder doet niet alles altijd in x perfect, maar heeft gevoel en hart en band met haar kindjes en handelt daarnaar, en dat doen jullie)
Dot zit op schoot, tikt heel onhandig
Ze vindt de vivamevrouw van deze week heel mooi
Zat ik gisteravond heerlijk te eten in onze favo eettent in Toettown moest ik opeens heel erg aan Bloes denken; aan de wand hing een bordje met de tekst: Elke avond bezopen is ook een regelmatig leven
Toet jij ontzettende bikkel, begijp ik nuo goed dat je die totaal ondoenlijke werkklus tóch geklaard hebt?
En alle kussen voor Meave ook. Jij supermoeder. Goede instincten hier, meiden, nik dan lof (en nee, een supermoeder doet niet alles altijd in x perfect, maar heeft gevoel en hart en band met haar kindjes en handelt daarnaar, en dat doen jullie)
Dot zit op schoot, tikt heel onhandig
Ze vindt de vivamevrouw van deze week heel mooi
vrijdag 11 april 2008 om 09:38
Die viva-mevrouw van deze week vind ik sinds afgelopen dinsdag ook mooi. Maar dat komt eigenlijk omdat ik (voor in de trein) de Viva had gekocht. En daarin stond dus dat deze meid op jonge leeftijd kanker had overleefd en daar een boek over geschreven had. Vond het wel bijzonder hoe ze nu in het leven stond en bekijk haar nu opeens met andere ogen.....
vrijdag 11 april 2008 om 10:11
quote:dreamer schreef op 11 april 2008 @ 09:01:
Dat je maar even weet waaraan men denkt, als men aan Bloes denkt....
Ja ehm, HALLO!
Kwam dus door het woord regelmaat dat ik aan Bloesem moest denken he. Niet dat ze nu elke dag bezopen is. Maar moest dus grinniken om het idee dat je op allerlei manieren invulling kunt geven aan Regelmaat.
Voordat ik straks een boze Bloes hebt die denkt dat ik haar beschuldig van alcoholisme!
Dat je maar even weet waaraan men denkt, als men aan Bloes denkt....
Ja ehm, HALLO!
Kwam dus door het woord regelmaat dat ik aan Bloesem moest denken he. Niet dat ze nu elke dag bezopen is. Maar moest dus grinniken om het idee dat je op allerlei manieren invulling kunt geven aan Regelmaat.
Voordat ik straks een boze Bloes hebt die denkt dat ik haar beschuldig van alcoholisme!
vrijdag 11 april 2008 om 10:13
quote:lilian02 schreef op 11 april 2008 @ 09:19:
[...]
In ieder geval voor de helft; de resultaten zijn gepresenteerd.
Nu nog wel veel rapportage, maar dat komt vast ook wel goed (sprak zij hoopvol.)
[...]
In ieder geval voor de helft; de resultaten zijn gepresenteerd.
Nu nog wel veel rapportage, maar dat komt vast ook wel goed (sprak zij hoopvol.)
vrijdag 11 april 2008 om 10:38
Ohja, nu je het zegt Xop, dat is dat meisje met die 7 pruiken! Ze had iets bekends maar kwam er niet op.
Helleu en goedemorgen enzo.
Vandaag gaat alweer stukje beter, zal wel komen omdat ik kan werken vandaag en kinders worden opgevangen. Even beetje ademruimte. Bambi-man zit hele weekend in buitenland voor een bruiloft dus ben benieuwd hoe ik de komende dagen ga overleven met 3 herten. In elk geval leuke plannen gemaakt met ze (morgen naar kindermusical, leuk!) en zondag naar strand met vriendin dus komtgoed, komtgoed.
Ga weer fluks aan de arbeid, zo'n dag vliegt voorbij.
Latex!
Helleu en goedemorgen enzo.
Vandaag gaat alweer stukje beter, zal wel komen omdat ik kan werken vandaag en kinders worden opgevangen. Even beetje ademruimte. Bambi-man zit hele weekend in buitenland voor een bruiloft dus ben benieuwd hoe ik de komende dagen ga overleven met 3 herten. In elk geval leuke plannen gemaakt met ze (morgen naar kindermusical, leuk!) en zondag naar strand met vriendin dus komtgoed, komtgoed.
Ga weer fluks aan de arbeid, zo'n dag vliegt voorbij.
Latex!
vrijdag 11 april 2008 om 16:05