Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
O mosterd, dat schreef Abraham zelf al.. sorry.
Dan blijf ik nog meer bij mijn standpunt..

Zeker als er een gemis aan seks is... is het niet vanzelfsprekend..

JUIST dan besef je toch hoe het niet vanzelfsprekend is...

Abraham... tipje.. volgende keer dat je 'beschuldigd' lees je dan even in...

Je hebt een behoorlijk harde opmerking hier neergezet.. Juist in dit topic is veroordelen iets wat niet gedaan wordt. Als je bedoeld dat 'men in het algemeen' veroordelend is.. ja dan heb je gelijk. Maar het hangt er wel even van af hoe je het verwoord.
Sense, Abraham schrijft "voor mij zelf sprekend".

Met andere woorden: seks wordt voor hem belangrijker naarmate het gemis groter is maar dan spreekt hij voor zichzelf.

Snap je?

Bram (ik hou van afkortingen) ben het wel met Sense eens over inlezen, je wilt iets van ons (advies) het minste wat je dan kan doen is de tendens van dit topic even onderzoeken voor je je eerste post plaatst, dat komt nét even vriendelijker over. Je "velen van jullie oordelen over gehuwde mannen" komt niet vriendelijk over en is ook absoluut niet waar.
Rooss

Jij hebt me helemaal begrepen. Jammer dat je me geen nuttige suggestie hebt om de impasse te doorbreken. Ik weet dat ik een slechte leuigenaar ben.

Sensual,

jammer dat je mijn oorspronkelijke mail niet goed leest. Ik heb het woord vanzelfsprekend nooit gebruikt. Ik bedoelde inderdaad dat vrouwen ¨over het algemeen¨ veroordelend zijn. Zal mijn woorden zorgvuldiger kiezen.
Bram, door je binnenkomer gaf je de indruk in dit topic te lezen dat wij oordelen over vreemdgaande mannen.

Afijn, ik denk dat daar genoeg over gezegd is.

De enige manier om de impasse te doorbreken is praten en dat kan op vele manieren. Sowieso is het goed om haar te vertellen wat je mist en te inventariseren of zij ook dingen mist. Als dat zo is is het mooi want dan kan je samen brainstormen over de oplossing. Als zij bij haar starre "niet willen praten en geen oplossing willen bedenken" houding blijft (als die er al is) zou je het op de spits kunnen drijven. Met risico dat je haar verliest of haar er in elk geval heel erg ongelukkig mee maakt. Ik ben het met je eens dat het niet heel eerlijk is dat de minst willende partij altijd "wint".

Vreemdgaan is altijd kwetsend. Natuurlijk komt vreemdgaan vaak niet uit maar dan nog.. jij weet dat je het doet en jij weet hoe je vrouw zal reageren als het uitkomt. Jij weet dat je niet eerlijk bent en jij weet dat je niet constructief bezig bent.

Meer smaakjes zijn er niet. Meer tips heb ik dus ook niet. Ik kan alleen maar zeggen, blijf met je vrouw praten, blijf hameren op het belang hiervan voor jou. Blijf haar vertellen dat je een ondervoed mannenlijf hebt.

Heb je (al) een minnares?

En kan je me vertellen wat er zo heel goed is aan je huwelijk?
excuse moi, ik heb echt de zin tig keer over moeten lezen voor ik het door had..

Ik heb hem de eerste keer zeer aandachtig gelezen, maar ik vrees dat de toon mij de werkelijkheid ontnam..
Rooss

Erg bedankt voor je inlevingsvermogen en je actieve meedenken. Ik geloof overigens bij nader inzien dat ik mijn probleem ietwat gebanaliseerd heb: behalve een (dierlijk) gemis aan sexualiteit is ook sprake van behoefte aan spanning en genegenheid.

Na 25 jaar monogamie overheerst een goed gevoel. We delen heel veel warme herinneringen, delen onze kinderen, hebben een prettig gezamenlijk sociaal netwerk en last but not least delen onze humor. Tegelijkertijd zit er ¨sleet¨ op. Op zich helemaal niet vreemd misschien. Anders dan voor mijzelf fantaseer ik over ruimte om het gemis aan spanning, genegenheid en sex in te vullen. Voor mijn vrouw volstrekt onbestaanbaar helaas.... Neen ik heb het vooralsnog niet aangedurfd concrete stappen te zetten; angst voor consequenties.....
Abraham, voor mijn gevoel start je hier iets off topic. Als het niet off topic is, heb ik je punt in relatie tot ons onderwerp nog niet begrepen.

Deze week met waardeloze wifi meegelezen. Nu thuis weer betere verbinding, gelukkig. Ik heb een heerlijk geile vakantie gehad met nr 1 en onverwachts kwamen er nog wat fantasietjes uit.

Dankzij jullie gesprekken hier leer ik meer na te denken over wat ik wil met nr 2. Er staat een derde date met hem op stapel, voor mijn gevoel een cruciale stoppen of doorgaan date. Kennen jullie dat gevoel? Hoe gaan jullie daar nou mee om?
Sense

Bram, dat snap ik heel goed hoor. Het lijkt soms alleen om seks te gaan maar het is eigenlijk nooit helemaal alleen maar seks. Een stuk genegenheid en aandacht (vlak die niet uit!) hoort erbij.

Oké, jij staat helemaal links van de lijn, jij wil spanning, geilheid, genegenheid, seks, je vrouw staat helemaal rechts. Monogaam tot in haar nieren, niet op zoek naar spanning, seks enz..

Is er een manier om zo ongeveer in het midden te komen? Kunnen jij en zij water bij de wijn doen? Zou een stuk spanning voor jou al bevredigd kunnen worden als jullie bv speeltjes zouden gebruiken? Of iets vaker zouden seksen op andere plekken? Of als zij lingerie voor je zou dragen?

Je zegt dat eea compleet onbespreekbaar is, op welke manier heb je dat geprobeerd? En hoe lang is dat geleden?
Anna, wat is hier off topic aan? Als iemand in de vooravond staat van evt vreemdgaan is hij welkom toch?

Ja, ik ken het wel een beetje. De eerste keer is helemaal nieuw en spannend. De 2e keer ga je kijken of het ook iets vertrouwder en spannend kan zijn en de derde keer kan zo`n breekpuntje zijn. Hoe ik daarmee omga? Als ik hem leuk genoeg vind ga ik ervoor. Wat zou je tegen houden?
Bram, om heel eerlijk te zijn..

Wij zijn hier niet om minnaars, minnaressen aan te prijzen, of om je vooral over te halen om er een te nemen.. Wij zijn allen door schade en schande wijzer geworden, en gaan daar op onze eigen manier mee om.

Jij vraagt advies, maar wat voor advies kunnen wij je geven?
Goezo Roos, neem jij Bram ffies over, jij lijkt hem te snappen.. mij was hij bij bericht 1 al kwijt.. gaat nie meer goed komen nie..
Tja, Sense, ik heb er 3 groot gebracht, deze Bram neem ik er ook nog wel effe bij hoor!
Ik denk dat ik bij bericht een bram ook al kwijt ben geraakt. Fijn dat jij hem wel begrijpt Roos, lees ik weer gewoon lekker mee ;)
niet opgeven sensual! Ik ben nie gauw uit het veld geslaan nie.

Ik ben benieuwd waarom en hoe jullie de stap genomen hebben naar een minnaar op zoek te gaan; Of is het jullie domweg overkomen?

P.S. als dit inderdaad off-topic is, aarzel dan niet deze chat af te breken en over te gaan tot jullie orde van de dag
Vrij vlak nadat ik er open voor ging staan, kwam de eerste minnaar ook op mijn pad. Maar toen wist ik al wel dat mijn relatie met nr 1 er niet direct op stuk zou lopen. Inmiddels wordt onze relatie steeds opener en komt er van alles op ons pad. We zijn allebei nog wel zoekende en leren veel over onszelf en elkaar, tot nu toe vooral als verrijking. Ik hoop dat dat zo blijft.
kijk.. je kan het wel.. zeggen wat je wil zeggen..

Dat communiceert een stuk makkelijker..

Ik heb nooit gezocht naar een minnaar, hij was er 'ineens' Overkomen zullen we hier naar lang discuzeuren niet snel meer zeggen, want de daadwerkelijke stap is een bewuste keuze..

We hebben 2 weken naar de eerste date toegeleefd, nooit uitgesproken dat die er daadwerkelijk ook zou komen, maar gesproken over fantasieen die we hadden, en over wat we misten in onze nrs1 relatie
Bram, dat was jouw issue niet in eerste instantie volgens mij.. kijk dat is dan weer voor mij het moment om af te haken. Ik probeer je probleem in kaart te brengen, stel (volgens mij) redelijk zinnige vragen maar daar doe je niks mee, in elk geval neem je niet de moeite daar antwoord op te geven. Prima maar dan weet ik niet waarom je eea vraagt.

Waarom ik aan minnaars begonnen ben heb ik al heel vaak uitgelegd, heb geen zin dat weer tentoon te spreiden, leest en u zult vinden.

Ik dacht dat je een oplossing zocht voor de issues met je vrouw en je relatie. Heb ik me zo vergist?
*mompelt iets over met alle winden mee waaien..
Mompelt iets over goed verpakt hengelen...
je zag het kadopapiertje gewoon zitten joh!.. roze strik d'r om heen..
Roze?? Eh, is toch echt het verkeerde forum dan!
Draaide net zijn hengel weer naar binnen en keek treurig naar t afgekloven aas....
Rofl
*smak, smikkel, smek*

Thnx voor het lekkere hapje JJ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven