Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ik hoop dat jullie ook zo aan het genieten zijn!!

Hier is het nu zelfs een beetje fris..goed om te slapen en morgen weer een mooie dag!
Mogguh maisjes?
Goedemorgen vanuit een zonnig en warm Texel
Lekker hoor Coetje
Klinkt erg gezellig Coe.

Sam heeft in het badje gezeten (eindelijk) en geschaterd van het lachen om alle spetters die hij maakte.

Straks een foto.

Ben benieuwd wat Coetje heeft beleefd.

Gold genieten nu van het zwembad.

Het is heerlijk nu buiten.
Wij zitten lekker onder de luifel,het is hier nog heerlijk weer.

Vanmiddag bij de Action een hoop leuke solarlampjes gekocht,volgende week grasmatten en wat leuke planten,goed toeven hier!
Nog geen onweer gehad meissies?

Hier niks nada nakkus. Leek me wel mooi om te zien als ik in de veranda zit.

Tis wel lekker afgekoeld.
Krijg zowaar zin om meteen de boot baar Texel te pakken.
Mogguh maisjes

Nope, ook hier geen onweer. Wel een flinke regenbui maar dat is ook alles.

Er is nu (nog) geen zon... Viel meteen weer tegen toen ik net het raam open deed.
Ja hoor, de zon is er weer!

En ik ben een MEGA berg was aan het wegwerken. Leuk .
Ben weer thuis. Nou ja, ik wou dat ik een slak was, dan trok ik met mijn huisje op mijn rug de wereld rond.

Dat vakantietempo aanhouden, dat lukt wel hoor, Gelfje. Al moet ik volgende week dus op gesprek over werk.

Goldie, ik snap dat echt niet, dat je nu pas voor het eerst in dat bad bent gesprongen. Zelf waterrat zijnde

Snel posten voordat mijn computer uitfloept (de batterij is laag).
Vandaag naar het strand geweest en de Texel air show gezien,en bij thuiskomst de bbq aangestoken.

Mamz,jammer dat het voorbij is..Succes met sollicitatie!
Mamz succes met de sollicitatie.

Coe leuk en fijn dat je zo geniet van de vakantie. Ga zo door.

Gold ook aan het genieten dus.

Gelfje kunt bijna gaan aftellen tot de vakantie.

Ik ben straks weg voor mijn allerlaatste officiële taak bij Scouting.
Oei Zoebje, daar zullen waarschijnlijk wel weer een paar traantjes vloeien

Mamzie vertel eens wat meer over dat werk?

Zijn jullie het alweer 'gewend' thuis?

En hoe is het afgelopen met het krantenbaantje van je oudste?

Coetje, hoe is het weer en de sfeer op Texel?

Hier is het vandaag ook weer lekker. De ergste hitte is weg, het is enorm aangenaam nu.

Alle was hangt weer buiten en de wasmachine draait nog.

Net met Troela nog even wat schoolspullen ingeslagen bij Action en wat boodschappen gedaan.

Gisterenavond hadden we een bbq bij collega's van Goldman. Bij thuiskomst meteen te bedde gegaan en het klokje rond geslapen. Lekker hoor.

Vanavond ga ik naar het vrijwilligerswerk van mijn Oudste kijken. Ze zit bij het bestuur van de speelweek bij ons hier in de stad en vanavond is de opening met een musical waarin Oudste meespeelt.

Troela gaat mee de spelletjes begeleiden dus Goldman en ik hebben het rijk de hele week nog bijna voor ons tweeën .
Nog even afwachten hoe dat werk gaat lopen. Geen idee dus.

Oudste heeft zijn baantje nog wel. Het is wel veeeel werk. Ben benieuwd hoe hij het deze week gaat doen. Hij wil het liefste alleen geld verdienen, hoewel er een team op hem staat te wachten tegen een kleine vergoeding.
Wij genieten volop hoor!Vandaag was er een braderie dus daar ben ik met Oudste naar toe geweest.

Het weer is heerlijk,vannacht heeft het wel geregend,maar zolang de regen s'nachts valt hoor je mij niet klagen
Alle was is weggewerkt!

Misschien was het deze keer ook meer werk omdat het de eerste keer was Mamzie. Volgende keer weet ie waar alle brievenbussen zitten en zo?

Leuk te lezen dat jullie het zo leuk hebben Coetje.

Geniet er maar van he?

De musical van de speelweek was leuk en mijn meiden hadden het beiden duidelijk naar hun zin. Zie facebook.

Fijn .
Goedemorgen meisjes! Heerlijk, vol maar gezellig weekend gehad. Ga deze (werk)week nodig hebben om een beetje bij te komen denk ik Zit nu met een heeeel duf hoofd weer achter mn computertje.

Bij ons was er gisteren trouwens wel onweer, niet zo heel heftig maar wel echt onweer.

Zoeb, hoe was je laatste 'officiele' scouting optreden? Hoop dat het leuk geweest is.

Mamz, wat klinkt dat goed, als een slak met je huis op je rug de wereld rond. Dat lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd naar je sollicitatie.. spannend wel..

Coe, volgens mij hebben jullie het wel naar je zin daar! Het klinkt allemaal heel gezellig. Is er nog nieuws van schoonvader?

Moet ff snel verder
Mogguh maisjes...
Oei Coetje, op buienradar te zien hebben jullie nu wel even slecht weer!

Edit:

Een troost: Het is zo weer over hoor

Zoebje, hoe was het gisteren bij Scouting?
Ja het was noodweer vannacht om 5 uur,een heuse wolkbreuk

Voortent lekt op een paar kleine plekjes maar verder zitten we droog.

En zometeen komt de zon weer!
Gelukkig lekt alleen de voortent Coe. En niet de caravan, is het op te lossen.

Het was een mooie opening gisteren.

Onze burgemeester had zijn speech goed voorbereid.

Hij sprak iedere groep in de eigen taal toe. Frans, Engels, Duits/Oostenrijks. En ja hoor, zelfs in het Deens en Israëlisch. Als laatste in het Nederlands natuurlijk. Maar hij zei wel dat hij blij was dat de Ghanezen pas maandag kwamen, want dat had hij wel een probleem gevonden. Hij kreeg een daverend applaus.

Dan de vlag gehesen met de oud voorzitter van de Stichting, de Burgemeester zelf en ik dus.

Toen de groepen het openingsspel moesten doen. Een soort stormbaan met een luchtkussen waar ze overheen moesten klimmen zonder schoenen, hadden wij opeens het idee om alle schoenen aan elkaar te binden. Helaas moesten we ermee stoppen van de organisatie. Jammer want zelfs de buitenlandse groepen vonden het een goede stunt. Moesten wij dus al die schoenen weer uit de knoop gaan halen.

Niks emotioneels dus, wel een goede grap die op niets uit liep.
Wat flauw dat het niet mocht van de organisatie Zoeb. Het klonk wel grappig

Gelukkig dat het alleen de voortent is Coetje!

Goldman hebben net samen wat gebezemd en zitten nu aan een bakkie koffie.

Bewolkt en winderig weer hier trouwens.
Heb ik me toch nog even nuttig gemaakt vanavond.

Komend weekend krijgen we een vriendin te logeren en aangezien we met het opruimen van de slaapkamers alle spullen die naar de rommelmarkt kunnen op de logeerkamer hebben neer geplempt moest dat echt opgeruimd.

Alles is nu geprijsd en zit in dozen.

Morgen alleen nog het bed opnieuw opmaken, stoffen en stofzuigen.
Moggu..

Vandaag rijden we even naar huis,vriend moet mri laten maken.Kan ik even de was doen en dan wweer vlug terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven