Nee, totaal niet blij met mijn figuur. Angst om alleen maar dikker te worden met mijn medicatie (hartslagvertragend, ook tijdens sporten/inspanning en dus weinig verbranding)
Het was mij eigenlijk niet opgevallen dat jij ook op ren minder christelijk uur actief was. Moeite met slapen? Ik heb een paar dagen aan de andere kant van de oceaan gespendeerd en had wat moeite met slapen Komt goed. Over een paar dagen naar +7, dan zal ik vast weer op een raar tijdstip forummen
Ik ga voor het eerst niet stemmen. Vind het allemaal crap. Stem je op een bepaalde partij omdat je achter een punt staat dat zij hebben gepresenteerd, schrappen ze het omdat ze het 'daarop niet willen laten stuiten' Wat dat betreft is dit een schijn-democratie.
Ik laat de vraag staan voor iemand die wellicht wel gaat stemmen.
Anoniem_108401
zaterdag 28 juli 2012 om 21:46
weet ik nog niet. Ik ben ernstig in verwarring, in politiek opzicht dan.
Zal ik de vraag dan maar nog een keer laten staan? (tot er iemand komt die gewoon zegt, CDA, ofzo).
Anoniem_55368
zaterdag 28 juli 2012 om 21:58
Als ik iets moet roepen zeg ik PVDD. Maar ik weet het ook nog niet
Welk topic van het forum is jou bijgebleven en waarom?
Anoniem_108401
zaterdag 28 juli 2012 om 23:38
meerdere, maar deze kijk ik nog regelmatig in of er nieuws is:
kind al drie weken ziek
Omdat tja, meerdere redenen. Vrij dramatisch verhaal, en er zit nog een rel in, veels te ingewikkeld om uit te leggen, typisch vivaforum, zeg maar.
"Mijn vader komt te overlijden" We deelden het contact rondom onze op dat moment stervende (schoon-)ouders. Heel heftig, eerlijk, herkenbaar en daardoor een grote steun voor elkaar. Heb er heel veel aan gehad. En ook heel fijn om dingen terug te lezen uit die tijd.