Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Ik heb mijn pakje van mi-jo binnen, er stond een verkeerde postcode op en daarom duurde het wat langer gok ik. Ben er blij mee!

Er zat een briefje bij dat ze tijdelijk niet thuis is dus mochten er dames contact met haar zoeken dan kan dat even duren
Babybadje+ standaard = gratis op te halen in regio eindhoven!!
Merder, voor de zekerheid ook nog even hier: ik heb je mn vriends 06 doorgemaild voor als er iets is. Ik ben zelf niet meer online straks en kan dus niet op eventuele mailtjes reageren.

alvast superbedankt!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Ben een paar dagen weggeweest en vandaag lagen er cadeautjes in de brievenbus!

Zal nog een paar bedanktmailtjes sturen =D
o ja, en hij is er 19 uur!

*heb voor de rest geen trauma opgelopen van gisteren hoor *
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:tammiek schreef op 31 juli 2012 @ 14:01:

[...]

ze zijn helaas vergeven... :(

de andere twee paar schoenen heb ik nog wel.Jammer, had ik dus sneller moeten zijn. Geeft niet, ik hoop dat degene die ze krijgt ze met veel plezier zal dragen!
Yes! Bericht van Dhl,ik kan mijn pakket ophalen! Zaza,dank je wel.( ben je nog op het forum vandaag? Of ben je druk met iets anders?)

Iemand vroeg waar je dozen zou kunnen krijgen....soms kun je ze bij een speelgoedwinkel vragen.
@gewooneenzus, ik ben niet ongeduldig hoor , maar is dat misschien een pakketje voor mij? Met de Dorarugzak e.d?

Dozen, is er een drankhandel of zo in de buurt? Wijndozen? Hoop dat je wat kan vinden!
Dozen; bij de Lidl
quote:hanglamp schreef op 31 juli 2012 @ 15:09:

@zaza + @tammiek, het behang is net binnen, super bedankt!! Tammiek, wat een mooie postzegelverzameling :-), is ook bijna kunst! en Zaza, die vogels krijgen een mooi plekje in de boom!

Ben nu ook al bij bouwmarkt geweest, heel pakket stalen mee. Maar ik mis nog wat echt lekker knalroze behang met een printje. Ook iets in een grasgroene kleur zoek ik nog. Heeft iemand misschien nog wat liggen..over van de baby/kinderkamer? Alvast bedankt! postvakblabla@gmail.com

ja mooi kunstwerk he?! haha jammer dat je geen postzegels verzamelt..

maaruh is het misschien een idee, als je echt niks kunt vinden in groen en roze, om zelf iets te "ontwerpen" en dan in kleur te printen (op iets dikker papier).
@hanglamp.

Ik weet dat de kwantum en de leenbakker wel stalen hebben liggen van van dat leuke kinderbehang, hier althans wel. Weet niet of je daar wat aan hebt?
Ik heb van italië meisje een geweldig pakket gekregen voor ons evenement! Echt wow!

Ron (manlief) zat helemaal te stuiteren van hoe goed de games er nog uitzien! In hoesjes met boekjes, echt super! Ontzettend bedankt dus!

Aan alle dames die ons al hebben geholpen: de mannen zijn aan het overleggen of er een 'Debby en de viva dames' uurtje kan komen (elke dag). Dan zou ik elke dag pakketjes van jullie kunnen maken en die 'veilen'. Dat zou wel heel leuk zijn toch? Ik hou jullie op de hoogte!

Ik ben dus nog steeds op zoek naar games en game gerelateerde spullen om te mogen weggeven (tegen een donatie van de liefhebber van ¤5) tijdens ons evenement terwijl je zelf live kunt meekijken via onze website (livestream). Vorig jaar was ons eerste evenement en wij hebben bijna ¤6000 opgehaald hiermee. Al de donaties gaan naar de stichting. Zoek ons op facebook en twitter, like, share en retweet en vergroot ons bereik! Voor meer informatie mag je mailen op familiespanjer @ hotmail . com

Ik ben een dubbelnicker met toestemming van de moderators. Herken je mij en/of mijn prive nick? Gelieve die nick geheim te houden op het forum ivm mijn privacy, alvast bedankt!
quote:gaby030 schreef op 31 juli 2012 @ 12:48:

Leuk hoor, Biebeltje!!

Ikzelf ben bezig een heel oud poppenhuis aan het opknappen voor mijn lieve nichtje!!

Ik heb daarvoor nog stukjes tapijt nodig of stukjes zeil, zodat ik een vloertje kan leggen, zeg maar.

Behang heb ik al bij de bouwmarkt meegenomen haha!!

Heeft iemand toevallig nog een stukje tapijt of mooi zeil van 25x 25 cm over, of ergens in de schuur liggen? (laagpolig, het is maar een klein huisje, haha)

Kun je niet stukjes ( bijpassend )behang gebruiken. Anders dik gekleurd karton of zelf de vloerbedekking haken of breien.

Juist omdat het laagpolig is kun je het heel goed zelf maken.

Mijn grote droom is, nog eens een heel mooi poppenhuis zelf te maken
quote:gaby030 schreef op 30 juli 2012 @ 12:41:

Soppie, je pakketje ligt bij het postkantoor, ik hoop dat je het morgen of overmorgen krijgt!!Helaas Gaby, vandaag nog niks ontvangen. Maar ja, de post is al lang niet meer wat het geweest is.
quote:zeldamarathonnl schreef op 31 juli 2012 @ 16:22:

Ik heb van italië meisje een geweldig pakket gekregen voor ons evenement! Echt wow!

Ron (manlief) zat helemaal te stuiteren van hoe goed de games er nog uitzien! In hoesjes met boekjes, echt super! Ontzettend bedankt dus!

[/i]Heel heel erg graag gedaan.
woehoe!! verwend door Watervrouw. Pakketje binnen met 3 extra leesvoer voor op vakantie. Super!
wie o wie ??

Boeken

Carry Slee Moederkruid en dochter van Eva

Stephen King Dolores Claiborne

Elizabeth George In de ban van bedrog

Karin Wahlberg De Trooster

Ruth Rendell Het bruidsmeisje

James Patterson Tweestrijd

James Patterson Achste bekentenis

Phillip Margolin Kroongetuige

Lori Andrews Bloedproef

Christiane Heggan Vertrouw niemand

Roisin McCauley mijn Ierse dochter

mailen naar cejo21 at hotmail punt com

of ophalen omgeving 050
Hoi!

Ik heb de kleren van seara inmiddels ontvangen. De legging zit heerlijk, de driekwart broek is mij helaas te groot. Mocht iemand interesse hebben in een driekwartbroek (beige) maat 46 dan kun je mailen naar stiek at live punt nl. Ik kan ook altijd even een foto maken, maar ben nu niet thuis dus kan het er nog even niet opzetten.

Nogmaals bedankt seara!
quote:maylea schreef op 31 juli 2012 @ 16:27:

[...]

Kun je niet stukjes ( bijpassend )behang gebruiken. Anders dik gekleurd karton of zelf de vloerbedekking haken of breien.

Juist omdat het laagpolig is kun je het heel goed zelf maken.

Mijn grote droom is, nog eens een heel mooi poppenhuis zelf te maken

Ja, ik ga eens naar de bouwmarkt om te kijken wat ze daar hebben!

Leuk, gewoon doen! Of een oude leuk opknappen!!
quote:luni schreef op 31 juli 2012 @ 14:33:

Kan ik iemand blij maken met de Spoordeelkaartjes van de NS?

En ik heb nog steeds een dvd van McLeod's daughters te geef.

de 2naar1 kaartjes zijn wel interessant watervrouw2 atgmailpuntcom

Miniboekjes en kinderboeken zijn binnen
quote:Soppie300 schreef op 31 juli 2012 @ 16:55:

[...]

Helaas Gaby, vandaag nog niks ontvangen. Maar ja, de post is al lang niet meer wat het geweest is. Jammer! Ja, klopt. Willemeen heeft ook zeker 4 of 5 dagen op haar pakketje moeten wachten!
@italie_meisje: ik heb wel interesse in de kluitman thrillers, jeugd sentiment!! Die leende ik vroeger over en over bij de bieb! Lijkt me geweldig om ze nog eens te kunnen lezen.
@ Doortje87, ik kreeg vandaag 't bonnenboekje, heel erg bedankt!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik heb ook nog spoordeelkaartjes in de aanbieding.

shenandoah at xs4all .nl
luna ik mail je zo even foto's van de sportschoenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven