nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hb mezelf vanavond vrijstelling gegeven van het hardlopen. Heb we naar de OS gekeken, dat is ook heel sportief toch?

Fijn dat het goed ging met je ouders MDF. Ik kwam laatst thuis na dag werken toen mijn ouders oppasten en toen bleek theezoon ziek (was toen met de zesde ziekte). Mijn verstand zegt dan dat mijn ouders net zo goed voor hem kunnen zorgen als ik, maar mijn gevoel was toch een beetje schuldgevoel......

Vandaag op kraamvisite geweest. Was heel leuk om zo'n kleine hummel weer vast te houden, maar ik kreeg geen last van mijn hormonen

Theeman is weer gerustgesteld.
dames help, ik kom er niet uit.

aangezien ik geobsedeerd ben door politiek ben ik al bezig

met hoe wat straks in september.

ik stem al een paar jaar gr. links, maar door een Interview in de krant met die Ineke van Gent twijfel ik ineens.

echter ik vraag me af of ik me daar door moet laten leiden, het kan ook zijn dat die vrouw gefrustreerd is.

heb net het programma van partij voor de dieren gelezen, die vind ik ook erg goed, nog beter dan grl. echter, het is wel pvdd, vond ik altijd een beetje een naieve partij, bovendien sta je als je dat stemt niet voor lul ?

(wederom geen rede om er niet op te stemmen.....)

pvda en d66 vertik ik, ik doe het niet...

nuttteloos: bovenstaande is al nutteloos genoeg
Ach,MP, het is toch weer een keuze voor maximaal 2 jaar. En we krijgen toch een mega-coalitie. Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit en kan je met je ogen dicht ergens een kruisje zetten.....
theeleut dat ben ik niet met je eens, ik denk niet dat het realistisch is.

punt 1: de pvv zal niet meer in de coalitie komen, (nou ja dat waren ze al niet, maar wel gedoogsteun...) omdat niemand meer zo gek zal zijn om daarmee te reageren.

bovendien denk ik ook dat de meeste mensen het rechtste ook zat zijn....tot zo ver politieke discussie (ik geef toe, ben ik dol op )

*zet nutteloze modes weer aan*
MP, van de PVV klopt dat. Maar hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de SP. Twee partijen die een groot aantal zetels zullen halen. Met een coalitie van x 'middenpartijen' en zo krijgen we een onbestuurbaar land.....

*nu in de juichmodus voor het zwemmen*
Ik kan me nooit zo druk maken om politiek, ik ga tot wel stemmen hoor. Maar ik ben daar niet echt mee bezig, ik vul een stemwijzer in en uit een soort van geemanicipeerd principe stem ik dan wel op een vrouw van die partij die hoog scoort bij mij.

Zo ook op het werk al druk bezig met het nieuwe BTWtarief wat vanaf 1-10 ingaat. Best lastig voor de mensen die slecht zijn in dergelijke sommen. Ikzelf zie er geen problemen in, ben er best nuchter over. Alles wordt duurder, maar meer salaris krijgen we niet :(

Tand is nu al wat beter zichtbaar. Zoon is druk met tijgeren en is heel nieuwsgierig naar alles en iedereen, heel leuk om te zien. Was blij dat ik hem vanavond nog zag toen ik thuiskwam, morgen ben ik later thuis, mogelijk dat hij dan al slaapt. Stiekem hoop ik van niet eigenlijk.

Nutteloos: een mug
mdf ik stem ook altijd op een vrouw.

en op een partij die pro emancipatie is,

dat zijn er twee dus hoef ik niet heel veel te kiezen

theeleut: laten we het maar ff afwachten, peilingen zeggen

niet zoveel...
Haha, ik stem ook altijd op een vrouw! We zijn dit jaar op vakantie tijdens de verkiezingen, dus moet iets gaan regelen met machtiging.

Ben moe, is al te laat, moet nog tandenpoetsen en wil niets meer. Blllllllllllllh!
zucht, ik weer met dat waardeloze ritme van me...

baal er best wel van...

voordeel is wel dat mn nutteloze modus aan staat
jullie houden niet meer van mij.......

en waar is Isa als je haar nodig hebt....

bleeeeeeeeeeeeeeeeehhh ik ben zielig....
Je bent inderdaad wel heel zielig zo alleen MP...

Maar ik hou nog wel van je hoor. Heb het alleen een beetje druk...

Nutteloos: kindjes zijn met man boodschapjes doen, ik zit nog lekker in mijn pyama! Heerlijke luie ochtend. Eindelijk.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ik zit ook nog in pyama, voel me niet zo erg lekker

dus goed excuus. misschien straks nog ff weg, misschien ook niet.

ik heb trouwens een heerlijk nutteloos idee, maar dat is nog leuker als Isa er bij is.... wij zijn hier namelijk erg goed in afkortingen, wat d8 je van onze initalen? daar kan je ook wat leuks mee maken...

(in mijn geval, ff denken... Genoeg Eer, Grote Eikel enz. enz.)
Super Welvend Gevormd .

Sterk Wetenschappelijk Georiënteerd
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
en nou wat op mekaars initialen verzinnen.

ik begin wel:

Slim,Welwillend en Gewillig

of Stoere Wollige Griet

oww die van mij was niet volledig, (heb 2 namen, nou ja eentje van al mn namen of alleen roepnaam dan maar)

Groot en Sterk

of Gevaarlijk Experimenten Strijd

(lig met koppijn op bed, ff flink nutteloos doen is goed voor me...)
Harige Aap

Of

Hollandse Aardappel
goeiemoggel,

mijn keeltje doet zeer, boehoehoe.....

(gloeiende gloeiende, begin ik weer met zangles,

krijg ik keelpijn, grrrrrrrr...)

ja ik weet het, liters kamillethee wegzuipen, al word ik daar

ook niet vrolijk van. ben heel zielig....
dames: weblog update!!
Beterschap MP.

Ik wil de zon terug. Zit in bikini in de tuin. Beetje suf zo zonder zon.
kom hierheen, het is hier prima weer...
Ha, hier is het zonnetje ook weer terug!
Goedemorgen, ik ben ook weer boven water.

Zaterdag geshopt met man, gisteren

Bij ouders geweest, druk rl.

Nu huishouddagje, heb er geen zin in. Zou bezoek krijgen, maar dat is ziek geworden.

Nu de wasmachine even aanslingeren.
goedemiddag,

ik begin meteen goed want nutteloos: ik zit op mijn werk waar het rustig is.......(althans nu, het 1e uur was ik ff bezig met van alles...)

verder: blub.....
Bloeb
boehoe ik ben heel zielig... sinds vrijdag had ik mega keelpijn, nu ben ik snotterdesnipper verkouden. erg irri.....

ga zo maar ff een kilo citroenen halen...
Beterschap MP!

Ik ben ook zielig. Heb een stukje worst gegeten en er zit nu een velletje tussen mijn kiezen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven