Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zou ook kunnen Maroon, maar eigenlijk hebben we nog een andere boodschap die routetechnisch gezien beter eerst kan.

Dus broers huis -> boodschap 1 -> Ikea is handig en dan moet ik eigenlijk wel mee naar boodschap 1.

Vandaar dat het erg handig zou zijn om het spul even te laten liggen bij Ikea.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik heb al een paar keer een poging gedaan om te douchen maar zag telkens iets in de badkamer wat schoongemaakt moest.

Dus de badkamer is nu helemaal gepoetst alleen ik nog niet
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Goh, wat ben je goed bezig, ik ben niet vooruit te branden vandaag, heb alleen mn haren geverfd, en een klein wasje gedraaid..
Owja, ik heb mn ramen ook nog gelapt, maar dan op de snelle manier haha. ingezeept met zo'n lange ramenwasser, en daarna afgespoeld met schoon water, niks droog getrokken of wat dan ook, maar ze zijn goed streeploos opgedroogd
Nou... het is nu wel schoon maar ik heb de spullen even op de gang gezet en die moeten wel hoognodig uitgezocht worden. Flesjes met van alles en nog wat, sommigen bijna leeg. Make-up-spul, haarspeldjes....

Had laatst voor een feestje wat nodig en heb toen allemaal oud spul bij elkaar gezocht wat handig was voor dat ene feestje (speldjes, lippenstift, etc) maar sommige dingen gebruik ik misschien nooit meer.

Nouja of ik daaar nog zin in heb

Haar verven is ook een hele klus toch Maroon... Welke kleur is het?
Ikea: optie bij grote spullen: nummer van product en vindplaats in magazijn opschrijven.

Werkt niet als je ook nog kleine lampjes en ander spul uit de winkel moet hebben (tenzij je precies weet wat je waar wil pakken?)

Dat zou ik doen, briefje op volgorde van de winkel met precieze omschrijving mee te nemen spullen. Kan paar dagen van tevoren ook.

Stilletjes hier.
Ik ga nog even naar buiten. Lopen of fietsen.... iets

Madderijn bedankt voor de tip!
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 augustus 2012 @ 10:54:

[...]

Ja blijkbaar. Ik zal even googlen hoeveel een originele kabel kost. Potverdorie. Alles gaat tegelijk verkeerd. Grrrr.

Hier een universele lader van de Plenty Parts. Die volstaan zeker wel, als je ze gewoon uit de winkel haalt. Zijn dan ook geen laders van 20 euro ofzo, maar van 60 euro. Maar deze is dan ook voor een andere laptop te gebruiken en een Acer-lader is duurder!

Twee (goedekopere) universele laders uit een internetwinkel zijn ook bij mij ontploft, die volstaan absoluut niet! Kosten ook geen drol trouwens.

Mijn reis is trouwens goed gegaan, weer veilig thuis.
Overigens heb ik niet bijgelezen... ga ik denk ik ook niet meer doen.
quote:thee schreef op 01 augustus 2012 @ 16:50:

Heb net weer paar uur geslapen en eigenlijk geen i-net zin omdat ik geen puf heb om op jullie te reageren. Maar vind alle berichtjes wel lief dus toch maar even.

Internist begon met 'mevrouw thee' we denken niet aan kanker maar we komen er nog niet uit wat het wel is. Fijn!

Het is overigens een erg aardige en fijne dokter hoor maar had wel gelijk weer brok in mijn keel van emotie.

Ik heb de (kleuren)foto's gezien en hij heeft eea voor me uitgetekend, tekening ligt hier. In de overgang tussen galblaasuitgang richting ingang 12 vingerige darm zit een 'verstopping'. Het kan een goedaardige tumor zijn maar dat kunnen ze zo nog niet zien. Ze willen verder onderzoeken. Krijg oproep voor maagonderzoek in dit ZH en oproep weer voor LUMC en dan ca 10 dagen na laatste onderzoek weer terug naar internist. Gadverdarrie, wat een naar nieuws! Sterkte thee!
quote:Uncharted schreef op 02 augustus 2012 @ 21:52:

Overigens heb ik niet bijgelezen... ga ik denk ik ook niet meer doen.He welkom thuis. Terugreis goed gegaan? Zeker even wennen weer?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moonlight, succes bij Ikea!

Hier inmiddels zeven mnd zwanger, zou al kunnen slapen ook acht uur, maar zoon is ziek (opnieuw oor). Slaapt nu net eindelijk, en in plaats van naar boven te lopen en te slapen wil ik heel even niks. Later naar bed dan hij. Niet bijzonder volwassen, dus ik drink mijn thee op en ga maar eens plat.

Truste!
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 augustus 2012 @ 21:55:

[...]

He welkom thuis. Terugreis goed gegaan? Zeker even wennen weer?

Goed, goed! We kwamen wel in de warmte thuis, dus qua temperatuuromschakeling is het te doen. Reis ging voorspoedig, wel een tijd vast gestaan bij Parijs, maar dat gebeurt eigenlijk altijd. Nog even kunnen genieten van het zicht op de Eiffeltoren, de Tour Montparnasse en de Sacre Coeur, in de verte. Ben een beetje verliefd op Parijs geworden toen ik er was.

Nu aan het wennen aan de lagere temperaturen en een hoop wasjes draaien en opruimen... vanaf dit weekend weer een beetje het normale ritme in en aan het werk.
fijn dat je er weer bent Unch!

Welterusten alvast madderijn.

Heb een heerlijke dag achter de rug met forumster. Samen heerlijk door een park gewandeld en er was een kermis waar we overheen zijn gelopen. Zijn samen in het spookhuis geweest was lachen. Zelfs nog geschuifd bij een schuifautomaat iets wat ik na Patrick zijn overlijden niet meer gedaan heb. Daarna naar de SS rotterdam geweest en heerlijk gegeten bij het zwembad in de stralende zon. Zo heeft me echt goed gedaan zeg!
Slaap lekker Madderijn.

Een avondwandeling kan best goed doen Moon. Al is het maar om de dag af te kunnen sluiten. Doe ik tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Eerder kon het mij best goed doen.

Uncharted welkom terug.

Mv balen zeg van dat laptopsnoer. Als ik ergens geen verstand van heb, zijn het dit soort dingen. Ben erg blij dat mijn lappie het zo lang 5 jaar, volhoud.
Fijn om te lezen Ieb, dat je een fijne dag hebt gehad! Dat gun ik je zo.
quote:AnneRoos74 schreef op 02 augustus 2012 @ 22:10:

Fijn om te lezen Ieb, dat je een fijne dag hebt gehad! Dat gun ik je zo.

Dat dus

Vandaag veel te lang op mijn werk rondgehangen, dus morgen iets later beginnen en rond 16u de vakantie inluiden denk ik.

Neem morgen een oud tijdschrift mee voor collega, dus de opruimvakantie begint al vroeg
Welkom thuis, Unch!

Wat fijn, Ieb, dat je zo'n leuke middag hebt gehad. Dat doet een mens goed!

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en heb weer een beschaafd hoofd.
dank jullie!

Lekker hoor WV morgen vakantie en goed voornemen om morgen iets korter te werken om vandaag goed te maken.

Fijn hoor Jo een beschaafd hoofd hebben
Lekker Ieb dat het uitje je goed heeft gedaan. Vaker doen.

Unch, leuk is Parijs he, lijkt me heerlijk wonen daar.

Truste Madderijn.

Jo een heel ander kapsel? Herken ik je de volgende keer dan wel?

Oh vergeeet bijna de vakantie van WV, gewoon hier in NL?
Je herkent me nog wel hoor Myleen

Fijne vakantie WV!
Fijne laatste werkdag dan maar WV!

Jo hoi en meteen weer tot ziens.

Ik ga zo maar slapen. Na morgen weekend!!!!!
@AnneRoos: Ik ben even gaan fietsen. WAt een goed idee was dat Echt prachtig buiten, net rond zonsondergang. En lekker fris. Ik moet dat idd ook vaker doen.

Wat scheelde was dat ik nu al fietskleding aangetrokken had, vroeg op de avond.

Maakte de drempel minder hoog
En Ieb, wat heerlijk, dat het met een 'nieuw' persoon zo leuk was. Scheelt wel dat ze jouw verdriet begrijpt als geen ander

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven