Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
vrijdag 3 augustus 2012 om 19:41
Veel plezier met mevrouwtje Poes,Goldie!
Vlonder zit in elkaar,morgen een paar sterke mannen die hem eronder gaan schuiven.
Het lijkt soms wel of we met zijn 2en op vakantie zijn,de kinderen zijn hele dagen weg.
Gelfje,nog gelukt met je lijstje?
Zoeb,een heerlijke Samdag gehad?Gefeliciteerd met je forum-tanteschap
Mamz,laatste weekje gaat bijna in voor onze kinderen..ik kan er wel aan wennen zo hoor
Vlonder zit in elkaar,morgen een paar sterke mannen die hem eronder gaan schuiven.
Het lijkt soms wel of we met zijn 2en op vakantie zijn,de kinderen zijn hele dagen weg.
Gelfje,nog gelukt met je lijstje?
Zoeb,een heerlijke Samdag gehad?Gefeliciteerd met je forum-tanteschap
Mamz,laatste weekje gaat bijna in voor onze kinderen..ik kan er wel aan wennen zo hoor
vrijdag 3 augustus 2012 om 20:58
Hoi
Ben inderdaad weer gewend aan thuis. Al vind ik het wel jammer dat de vakantie er weer opzit. Had best nog wel even willen kamperen. *maar kan altijd nog een tentje in het bos opzetten voor een paar daagjes*
Coe, klinkt allemaal te goed voor volgende week alweer terug zijn.
Goldie, bij jou klinkt het ook heel zonnig. Ben je nog weer in het water gesprongen? En heel veel plzier met mevrouwtjepoes.
Ik hoor op zijn vroegst half augustus verder over het werk. Maar het kan dus best dat ik eind augustus al aan het werk ben. Voor 12 uur. Weer in het ritme komen dus.
Heb nu een goede flow en als die aanhoudt ga ik wat schilderen hier in huis.
Ben inderdaad weer gewend aan thuis. Al vind ik het wel jammer dat de vakantie er weer opzit. Had best nog wel even willen kamperen. *maar kan altijd nog een tentje in het bos opzetten voor een paar daagjes*
Coe, klinkt allemaal te goed voor volgende week alweer terug zijn.
Goldie, bij jou klinkt het ook heel zonnig. Ben je nog weer in het water gesprongen? En heel veel plzier met mevrouwtjepoes.
Ik hoor op zijn vroegst half augustus verder over het werk. Maar het kan dus best dat ik eind augustus al aan het werk ben. Voor 12 uur. Weer in het ritme komen dus.
Heb nu een goede flow en als die aanhoudt ga ik wat schilderen hier in huis.
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:49
Coe, ik lees in een oud topic (google is my friend) dat jij via Hollandsnieuwe een mobiel en een sim hebt. Tevreden?
Ik zou met name heel graag willen weten of je een smartphone hebt en of je daarmee ook kunt internetten buiten Hollandsnieuwe om. Ben nogal een nitwit daarin, heb een prehistorisch telefoontje dat ik graag zo goedkoop (maar dan wel graag goed) mogelijk zou vervangen door een smartphone.
Ik zou met name heel graag willen weten of je een smartphone hebt en of je daarmee ook kunt internetten buiten Hollandsnieuwe om. Ben nogal een nitwit daarin, heb een prehistorisch telefoontje dat ik graag zo goedkoop (maar dan wel graag goed) mogelijk zou vervangen door een smartphone.
zaterdag 4 augustus 2012 om 20:02
Ook een haarbal in huis dus Zoeb.
Leuk he? (maar niet heus)
Mevrouwtje Poes is weer naar huis.
Het was een kort bezoekje, maar oh oh wat hebben we het leuk gehad!
Nu ben ik druk aan de was.
Oudste heeft haar vieze was van een week speelweek net langs gebracht dus ik weet wat ik de komende dagen moet doen .
Leuk he? (maar niet heus)
Mevrouwtje Poes is weer naar huis.
Het was een kort bezoekje, maar oh oh wat hebben we het leuk gehad!
Nu ben ik druk aan de was.
Oudste heeft haar vieze was van een week speelweek net langs gebracht dus ik weet wat ik de komende dagen moet doen .
zaterdag 4 augustus 2012 om 20:30
Fijn om te lezen, Coe.
Goldie en Zoeb, pfoeh, hard werken moeten jullie.
Ik ben vandaag bij mijn mams geweest met Muis. Zal blij zijn als ze op haar definitieve plekje is én als dat plekje ook stimulerend is voor haar. Oei, wat zou er toch goed een bezem door de ouderenzorg heen kunnen, voor wat ik ervan heb gezien.
Goldie en Zoeb, pfoeh, hard werken moeten jullie.
Ik ben vandaag bij mijn mams geweest met Muis. Zal blij zijn als ze op haar definitieve plekje is én als dat plekje ook stimulerend is voor haar. Oei, wat zou er toch goed een bezem door de ouderenzorg heen kunnen, voor wat ik ervan heb gezien.
maandag 6 augustus 2012 om 13:34
Gaat het al een stukje beter nu Coetje?
Wat balen nu net tijdens je vakantie.
Wat heb je verkeerd gegeten?
Pfffft... ik ben druk met het schrijven van een persbericht voor toneel.
Nog nooit eerder gedaan dus ook wel spannend, want ik wil wél dat het goed is.
Er staat ook nog een overhemdenstrijk te wachten,
boeken om te kaften,
en een boodschappenlijstje wat steeds langer wordt...
Alle kinderen zijn weer thuis en Goldman werkt ook thuis dus rustig is anders.
Zoef zoef!
Wat balen nu net tijdens je vakantie.
Wat heb je verkeerd gegeten?
Pfffft... ik ben druk met het schrijven van een persbericht voor toneel.
Nog nooit eerder gedaan dus ook wel spannend, want ik wil wél dat het goed is.
Er staat ook nog een overhemdenstrijk te wachten,
boeken om te kaften,
en een boodschappenlijstje wat steeds langer wordt...
Alle kinderen zijn weer thuis en Goldman werkt ook thuis dus rustig is anders.
Zoef zoef!
maandag 6 augustus 2012 om 21:07
Vandaag gaat het weer wat beter,heb soep en crackers kunnen binnen houden.
We hadden de avond voor ik beroerd werd mosselen gegeten,maar vriend had nergens last van.
Wifi is hier nog steeds niet goed,ze hebben wel 2 masten bijgeplaatst maar iedereen klaagt.Ik word er ook steeds vanaf gegooid.
Vannacht flink onweer gehad maar verder een dag met veel zon en hier en daar een wolkje
We hadden de avond voor ik beroerd werd mosselen gegeten,maar vriend had nergens last van.
Wifi is hier nog steeds niet goed,ze hebben wel 2 masten bijgeplaatst maar iedereen klaagt.Ik word er ook steeds vanaf gegooid.
Vannacht flink onweer gehad maar verder een dag met veel zon en hier en daar een wolkje
dinsdag 7 augustus 2012 om 16:32
Nou is het natuurlijk wel de bedoeling dat je lekker gaat ontspannen, en niet de hele tijd op het forum zit Coe
Hai meissies, sorry voor mijn afwezigheid!
Het is druk, en het loopt even niet lekker met James dus ik ben wat minder online.
Komt allemaal wel weer goed, maar momenteel geldt daarom een computer/smartphone/laptop verbod 's avonds want we begonnen wel erg langs elkaar heen te leven.
Hai meissies, sorry voor mijn afwezigheid!
Het is druk, en het loopt even niet lekker met James dus ik ben wat minder online.
Komt allemaal wel weer goed, maar momenteel geldt daarom een computer/smartphone/laptop verbod 's avonds want we begonnen wel erg langs elkaar heen te leven.
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:19
Ik zit bijna niet achter de laptop,meestal alleen s'avonds.
Vandaag weer een dagje geshopt met Oudste maar nu in Den Helder.scheelt aanzienlijk met de prijzen hier dus dat was leuk.
Zometeen met Uk naar een vliegershow.
Morgen en overmorgen krijgen we visite.
MissM, nooit leuk als je langs elkaar langs gaat leven,maar goed dat jullie dat op tijd hebben ingezien!
Vandaag weer een dagje geshopt met Oudste maar nu in Den Helder.scheelt aanzienlijk met de prijzen hier dus dat was leuk.
Zometeen met Uk naar een vliegershow.
Morgen en overmorgen krijgen we visite.
MissM, nooit leuk als je langs elkaar langs gaat leven,maar goed dat jullie dat op tijd hebben ingezien!
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:38
Fijn dat je weer fit genoeg bent voor de uitjes, Coe.
MissM, in elk geval goed dat jullie allebei bereid zijn voor elkaar aan dat schermverbod te gaan.
Goldie, is het al gelukt met het persbericht?
Ben suffer dan suf. Ook weinig zin meer in computer (dat is niet zo erg). Dus verdoe ik mijn tijd met spinnenwebben maken van bamboestokken, of punniken, of met Oudste een paar krantjes invouwen, en met als de sodemieter 'Paula' van Isabel Allende uitlezen omdat dat toch erg pittige kost is.
Kleintjes zijn volcontinu buiten. Oudste bijna volcontinu binnen.
MissM, in elk geval goed dat jullie allebei bereid zijn voor elkaar aan dat schermverbod te gaan.
Goldie, is het al gelukt met het persbericht?
Ben suffer dan suf. Ook weinig zin meer in computer (dat is niet zo erg). Dus verdoe ik mijn tijd met spinnenwebben maken van bamboestokken, of punniken, of met Oudste een paar krantjes invouwen, en met als de sodemieter 'Paula' van Isabel Allende uitlezen omdat dat toch erg pittige kost is.
Kleintjes zijn volcontinu buiten. Oudste bijna volcontinu binnen.
dinsdag 7 augustus 2012 om 20:36
Grr krijg steeds die stomme 'stack overflow'...
Coe, klinkt naar die voedselvergiftiging, hoop dat je ondertussen nog wat meer opgeknapt bent. Heb dit weekend ook mosselen gegeten en vind ze heerlijk maar ook altijd een beetje 'eng'
Mamz, pittig boek he, Paula? Heb er wel een traantje om gelaten (ok, ik ben een beetje een emo.. )
MissM, lastig dat het niet zo lekker gaat met James maar knap dat jullie in de gaten hebben dat jullie meer tijd voor elkaar moeten nemen. Dat is soms ook heel lastig, wij zijn maar samen en dan nog is het soms lastig. Laat staan met een kleintje erbij. Gewoon omdat het kan een voor jou!!
Ik zit met knallende koppijn op de bank, ga denk ik maar heel vroeg naar bed...
Coe, klinkt naar die voedselvergiftiging, hoop dat je ondertussen nog wat meer opgeknapt bent. Heb dit weekend ook mosselen gegeten en vind ze heerlijk maar ook altijd een beetje 'eng'
Mamz, pittig boek he, Paula? Heb er wel een traantje om gelaten (ok, ik ben een beetje een emo.. )
MissM, lastig dat het niet zo lekker gaat met James maar knap dat jullie in de gaten hebben dat jullie meer tijd voor elkaar moeten nemen. Dat is soms ook heel lastig, wij zijn maar samen en dan nog is het soms lastig. Laat staan met een kleintje erbij. Gewoon omdat het kan een voor jou!!
Ik zit met knallende koppijn op de bank, ga denk ik maar heel vroeg naar bed...
dinsdag 7 augustus 2012 om 23:44
Tja Coetje, er hoeft maar één slechte mossel tussen te zitten en hoppaaaa.
Ik heb het gelukkig nog nooit voorgehad. (*klopt af op ongelakt hout*)
Goed zo MissM, even quallity-tijd.
Goed ook dat jullie zelf op tijd aan de bel trekken.
Ja hoor, het persbericht is af en verstuurd.
Het was nog een pittige klus maar het is best goed geworden vind ik zelf .
Degenen van jullie waarvan ik een mailadres had heb ik een kopie gestuurd.
Ik heb het gelukkig nog nooit voorgehad. (*klopt af op ongelakt hout*)
Goed zo MissM, even quallity-tijd.
Goed ook dat jullie zelf op tijd aan de bel trekken.
Ja hoor, het persbericht is af en verstuurd.
Het was nog een pittige klus maar het is best goed geworden vind ik zelf .
Degenen van jullie waarvan ik een mailadres had heb ik een kopie gestuurd.
woensdag 8 augustus 2012 om 09:43
Mogguh
Ziet er professioneel uit Gold. Wat een werk.
MissM. Lastig is dat langs elkaar heen leven. Ik merk het hier ook wel eens en dan moet je echt een pas op de plaats maken. Hoe is het met Mmetje?
Gelf hoop dat je koppijn weg is getrokken na een nachtje slaap.
Mamz Je hebt het nog druk genoeg zo te lezen.
Moeten de kids maandag alweer naar school?
Coe was er brand ergens bij jou? Hoorde het net op het nieuws.
Ziet er professioneel uit Gold. Wat een werk.
MissM. Lastig is dat langs elkaar heen leven. Ik merk het hier ook wel eens en dan moet je echt een pas op de plaats maken. Hoe is het met Mmetje?
Gelf hoop dat je koppijn weg is getrokken na een nachtje slaap.
Mamz Je hebt het nog druk genoeg zo te lezen.
Moeten de kids maandag alweer naar school?
Coe was er brand ergens bij jou? Hoorde het net op het nieuws.
woensdag 8 augustus 2012 om 09:57
Moggu..
Nee Zoebie,gelukkig is de brand niet bij ons in de buurt,wij zitten in de Cocksdorp en de brand was in Den Burg,aan het begin van het eiland.
Van de week liepen we erlangs en zeiden we nog tegen Oudste...over een paar jaar moeten we jou hier ophalen.
Zonde hoor van die mooie panden,maar gelukkig geen gewonden.
Nee Zoebie,gelukkig is de brand niet bij ons in de buurt,wij zitten in de Cocksdorp en de brand was in Den Burg,aan het begin van het eiland.
Van de week liepen we erlangs en zeiden we nog tegen Oudste...over een paar jaar moeten we jou hier ophalen.
Zonde hoor van die mooie panden,maar gelukkig geen gewonden.