Ik ben bang

05-08-2012 16:54 126 berichten
Sinds gisteren ben ik bezig met hard nadenken welke FB accounts ik nog meer heb....dus ik druk bezig met alles deactiveren. Ik heb er zeker meer dan 10 inmiddels gedeactiveerd, maar bij 1 kwam ik op een gegeven moment na inloggen iets engs tegen:

Je acccount is uitgeschakeld vervolgens wordt ik door verwezen naar deze pagina:

https://www.facebook.com/help/121104481304395

Een van de voornaamste prioriteiten van Facebook is de veiligheid van onze leden. Je account is geblokkeerd omdat je de gebruiksvoorwaarden van Facebook hebt geschonden.

Je account moet je echte voor- en achternaam bevatten.

Je voordoen als iemand of iets anders is niet toegestaan.

Facebook-profielen (-tijdlijnen) mogen alleen individuele personen vertegenwoordigen. Het is in strijd met deze richtlijnen om een profiel (tijdlijn) te gebruiken om iets of iemand anders te vertegenwoordigen dan jezelf (bijv.: bekende mensen, huisdieren, ideeën, objecten).

Accounts die zijn gemaakt voor het verzenden van spam of om anderen lastig te vallen zijn ten strengste verboden.

onder die vier strafrechtelijke verboden staat nog meer angstaanjagends, maar die durf ik niet eens te lezen. Ik ben bang dat de ME bij me binnenvalt Weet iemand wat er met me gaat gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je gelijk antwoord geeft op de waarom-vraag, hoeven wij die niet meer te stellen.
quote:ccake schreef op 05 augustus 2012 @ 18:00:

[...]

Excuses aanvaard, het zij je vergeven.Dank je!
quote:ccake schreef op 05 augustus 2012 @ 18:02:

Ohhhh! Ja, dat is je grootste fout Panadol! Geen redden meer aan! Jij gaat Mieke19877 achterna, zo levenslang de bak in!

Helup waarom wist ik dit niet eerder,dom,dom,dom.

Maar goed de ME komt op de koffie dan kunnen we erover praten.
zonde van het plaatje
quote:-no-nick- schreef op 05 augustus 2012 @ 18:07:

zonde van het plaatje heb ik je bang gemaakt? ik zou maar snel je account hier laten verwijderen! ik zie namelijk meer 'gevaar' voor jou! ook voor mezelf idd, maar ik ga vanwege die uitgeschakelde account toch al voor levenslang
Hebben ze trouwens internet in de bajes??
quote:sweetdevil1 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:14:

Hebben ze trouwens internet in de bajes??

ja! maar dan moet je geen beperkingen opgelegd gekregen hebben.

en nee ik ben er niet 'eerder' geweest niet in die zin....ik heb voor detentierecht twee jaar terug een petentiaire inrichting bezocht.
quote:mieke19877 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:18:

[...]

ja! maar dan moet je geen beperkingen opgelegd gekregen hebben.

en nee ik ben er niet 'eerder' geweest niet in die zin....ik heb voor detentierecht twee jaar terug een petentiaire inrichting bezocht.Wat is dat?
quote:-no-nick- schreef op 05 augustus 2012 @ 18:20:

[...]

Wat is dat? daar ga jij heen wegens het beledigen van een nudist
quote:panadol schreef op 05 augustus 2012 @ 18:20:

quote:sweetdevil1 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:26:

Jouw motto
Tránen
quote:sweetdevil1 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:26:

netelroos bij kind, wat tegen de jeuk?

stel dat jouw mentholzalf tip niet werkt? dat kind verbrand zich? DAN BEN JIJ STR AANSPR en ga je dus ook de cel in.

zie je hoe snel het kan gebeuren dat de ME bij je voor de deur staat en die openbreekt?
.
quote:-no-nick- schreef op 05 augustus 2012 @ 18:29:

Tránen En niet te lui
Zo, ben ik weer. Hier was het politiebureau dicht dus ik moest 20 kilometer verderop om aangifte te doen. Maar ik had maar 1 wachtende voor me. De politie was blij dat ik langs kwam en ging gelijk actie ondernemen. Heb ik nog wat gemist hiero?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
overigens de bron van alle ellende is nog steeds internet dus! want via je ip ben jij te traceren dus de moeder van het netelroos kind doet aangifte en jouw vinden is geen probleem.

Kunnen ze het internet niet gewoon afschaffen?
quote:mieke19877 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:30:

[...]

netelroos bij kind, wat tegen de jeuk?

stel dat jouw mentholzalf tip niet werkt? dat kind verbrand zich? DAN BEN JIJ STR AANSPR en ga je dus ook de cel in.

zie je hoe snel het kan gebeuren dat de ME bij je voor de deur staat en die openbreekt?Ik maak altijd netjes de deur open en vraag dan lusten jullie koffie op de vroege ochtend.Werkt goed.
quote:Fame schreef op 05 augustus 2012 @ 18:31:

Zo, ben ik weer. Hier was het politiebureau dicht dus ik moest 20 kilometer verderop om aangifte te doen. Maar ik had maar 1 wachtende voor me. De politie was blij dat ik langs kwam en ging gelijk actie ondernemen. Heb ik nog wat gemist hiero?hoevele aangiftes heb je gedaan? en jegens hoeveel leden? je kan namelijk wel veel geld ermee verdienen en als je je op andere fora aanmeld kan je nog meer aangiftes doen....
quote:Fame schreef op 05 augustus 2012 @ 18:31:

Zo, ben ik weer. Hier was het politiebureau dicht dus ik moest 20 kilometer verderop om aangifte te doen. Maar ik had maar 1 wachtende voor me. De politie was blij dat ik langs kwam en ging gelijk actie ondernemen. Heb ik nog wat gemist hiero?Ja lees maar terug en alvast sorry maar jij hebt het allemaal fout gedaan. Ik ben voortaan lief.
Heb je wat aan deze adviezen TO?
quote:-no-nick- schreef op 05 augustus 2012 @ 18:35:

Heb je wat aan deze adviezen TO? Heel veel.Ik heb er al van geleerd! Sorry doe ik nooit meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven