Paranoide of echt ingebroken?

06-08-2012 22:14 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden terug is er ingebroken in mijn auto. Niet heel schokkend aangezien mijn auto helaas wel vaker doelwit is. Maar sinds die tijd heb ik al twee keer gehad dat ik dacht dat er iemand in mijn auto is geweest zonder dat er braakschade was.

Het is nogal vreemd allemaal. Die eerste keer waarvan ik dus zeker weet dat er is ingebroken was er niets gestolen en leek alles nog normaal. Het rook alleen raar in mijn auto en er stonden besneeuwde voetstappen. Een dag later viel mijn slot uit mijn auto tijdens het rijden, dus hij was kennelijk wel beschadigd.

De tweede keer was het meer een gevoel dat er iemand in mijn auto was geweest en rook het vreemd. Ik had ook het idee dat er in mijn dashboardkastje was gerommeld en het binnenspiegeltje stond in een rare hoek. Vanochtend liep ik naar mijn auto en was de deur al van het slot. Nu vergeet ik hem wel vaker op slot te zetten dus dat vond ik niet raar. Toen ik instapte rook ik gelijk weer een vreemde geur. Wat ook raar was is dat de zonnekleppen zowel bij de bestuurderskant als bij de passagierskant naar beneden waren. Bij de passagierskant doe ik hem zelf nooit naar beneden en er heeft al een paar weken niemand in mijn auto gezeten. Bovendien was de laatste keer daarvoor dat ik auto reed 's nachts dus het lijkt me sterk dat ik met de zonnekleppen naar beneden heb gereden.

Word ik gek, of snuffelt er echt regelmatig iemand in mijn auto? En waarom doet iemand dit, er ligt niets in mijn auto van waarde. Bovendien ziet mijn auto er echt oud en roestig uit, het is niet echt een auto die nog iets op gaat brengen.
Misschien kun je die camera lenen van iemand die ook nog een beetje handig is? Als ze je verhaal horen is er vast wel iemand die dat voor je wil doen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hi jgaat ongewenst vreemd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou eerst alles terdege onderzoeken voordat je aan je verstand gaat twijfelen. En dan nog eens onderzoeken, net zolang tot je echt een plausibele verklaring hebt.
it's a big club and you ain't in it
Ik zweer het, ik zou de wekker om 3 uur 's nachts zetten.

Wat een goor idee een zwerver in je auto. Ik vind de automonteur al vies...
Heb je een sterke man met zaklantaarn?
Ik vind dit echt een heel spannend topic. Nu al. CSI is er niks bij.

Verder heb je aan mij helemaal niks. Maar ik wil je wel heel veel succes wensen met dit mysterie. Laat je weten wat de uitkomst is?

Ik zou voor de plakbandjes gaan en wekker om 3u snachts.
quote:fladder schreef op 06 augustus 2012 @ 22:16:

Misschien slaapt er iemand in? Sommige zwervers slapen graag in auto's.
quote:Yvonne77 schreef op 06 augustus 2012 @ 23:22:

[...]

[afbeelding]

Ja zo ruikt het wel.

Plakbandjes zijn geplakt. Morgen volgt verslag.
Ik ben benieuwd! Wat lijkt me dat vervelend zeg, als je het gevoel hebt dat er iemand aan je spulletjes zit. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!
He bah! Babyfoon met camera erin?
He bah, het idee alleen al.

Mochten de plakbandjes niet houden zou je ook een klein takje bij iedere deur tussen het portier en de auto kunnen klemmen. Mocht het takje weg zijn weet je dat de portier is geopend.

Misschien ook een takje onopvallend op de stoelen leggen? Gebroken takje = bipscontact
Ben benieuwd naar je verslag.
Ik heb dit lang geleden ook een keer gehad met mijn auto. Het slot werkte niet helemaal goed en iedere keer leek 't alsof er iemand in mijn auto geweest was.

Lang verhaal kort: er bleek dus al maandenlang iedere nacht een zwerver in mijn auto te slapen. Kinderen uit de buurt hadden me erop gewezen (hij lag er overdag ook wel eens in ).
Sowieso even iets aan de sloten laten doen?!
Misschien kan je een camera of webcam vanuit je slaapkamer op de auto richten en dan een nacht opnemen?
Brr lijkt me eng en raar het gevoel dat iemand in je auto is geweest :| Ben benieuwd of je er achter bent gekomen vannacht!
Oh ik ben toch wel erg benieuwd nu hoor!!!
Ik moet even ontzettend lachen om de nick van TO en de icon erbij

En ben nu ook wel nieuwsgierig!
Leg 's avonds een krentenbol voor hem neer, heeft ie ook wat te eten.
..... En?
quote:lilyofthevalley schreef op 07 augustus 2012 @ 09:47:

Leg 's avonds een krentenbol voor hem neer, heeft ie ook wat te eten.En een blikje bier om het weg te spoelen. En misschien wat leuke tijdschriften
Madamecannibale, hoe is het afgelopen?
Is ze zelf ook in die auto gaan liggen..?
En??? Ik ben benieuwd naar de uitslag. Wat is er gebeurd in je auto???
En? En? En?

Zwerver? Alien? Tuinkabouter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven