Seks blijft pijnlijk

07-08-2012 21:25 12 berichten
Hoi dames,

Ik heb een tijd last gehad van diverse infecties down there. Die lijken nu eindelijk over te zijn.

Echter, met vrijen heb ik vooral tijdens het naar binnen gaan last. Eigenlijk voor mijn gevoel alleen aan de rechterkant.

De dag daarna brandt het echt nog de hele dag... Dat maakt het er niet echt leuker op.

Ons seksleven heeft een behoorlijke tijd op zijn gat gelegen en nu het eindelijk weer kan, kan ik er gewoon niet optimaal van gebieden.

Ik ben recent nog naar de dokter geweest en heb dit aangegeven, ben wederom getest op schimmel infecties en die waren niet te vinden....

Ik gebruik actiegel om het brandende gevoel weg te nemen, maar ik hoor natuurlijk geen dagen last te houden na een vrijpartij...

Is dit misschien herkenbaar voor iemand? En hebben jullie tips om de oorzaak weg te nemen?

Héél erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat er een klein wondje/scheurtje zit op je schaamlip/bij de ingang van je vagina, wat bij de seks iedere keer open gaat?

Misschien een keer 'the day after' naar de huisarts en aangeven waar het precies zit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op zijn gat gelegen

Misschien minder pijnlijk?
Ja en?
Hoi Druifje,

Ik heb precies herzelfde probleem als jou.. :(

Ik heb al twee jaar gelopen bij een gynaceloog, eerst bij mijn in de stad en daarna werd ik doorverwezen naar een gynaceloog in het VU, in Amsterdam. Daar zijn ook weer onderzoeken gedaan, en werd ik als eerste doorverwezen naar een bekkenbodem therapeut. Daar heb ik behandelingen gehad en meost ik oefeningen doen. Hierdoor is het toentertijd een beetje beter gedaan. Maar het is nu weer terug, de gynaceloog zei destijds, voordat ik naar de bekkenbodemtherapeut ging, dat als dit niet zou helpen moest ik door naar de seksuoloog.. Maar ik moet nog steeds bellen, ondertussen is mijn relatie voorbij.

Zal ik wachten op een nieuwe relatie of weer bellen?

Hopelijk heb je wat aan mijn informatie! Sterkte, ik weet precies hoe je voelt.. Hopelijk komt het snel goed!
Maak van een mug een vlinder.
Actiegel? Is dat vaginale gel? Daar al mee stoppen, vagina moet je niks insmeren, wordt het altijd erger van

Is je partner ook behandeld tegen schimmel? Zeker weten, dat hij net de infectiebron is?
Bedankt alvast allemaal!

Mijn partner is ook behandeld met een flinke kuur van 9 weken...

Lauwtje wat vervelend dat je er al zolang last van hebt! Ondanks je nu geen relatie hebt zou ik toch gaan voor de behandeling hoor! Himalaya dat is wel een goede tip die ga ik eens proberen!
Ik heb ook zoiets gehad een tijdje terug, al was dat in veel mindere mate. Ik weet niet of je glijmiddel of iets gebruikt, maar daar kan het ook mee te maken hebben. Ik had toen net een ander merkje gekocht, en had er erg veel last van. Heb toen een ander merk gekocht en gelijk geen last meer gehad Ik hoop dat het helpt, succes!
Vergeet te vertellen dat het bij mij zo was dat ik continue last had van schimmels, hier ben ik jaren mee doorgelopen en uiteindelijk werd de pijn onverdraagbaar.. Omdat ik uit eindelijk terecht ben gekomen in zo'n vicieuze cirkel van negatieve gedachten rondom seks en mn bekken te klemmen, kwam er steeds die pijn. Ik denk dat het in mijn geval psychisch is :|

Ik ga denk maar weer is bellen.. Succes nogmaals en ik adviseer je om steeds bij de gyna terug te komen want dit is niet fijn voor je relatie... "--
Ik heb precies hetzelfde gehad, na jaren schimmels, irritatie etc. Pijn op 1 plekje bij de ingang, ik kon ook echt precies voelen waar. Inderdaad tijdens de sex (flink doorbijten en na "een tijdje" ging het wel) en pijn achteraf. Dokter wist het ook niet, uiteindelijk heeft ze me een verdovende zalf voorgeschreven, weet even niet hoe het heet maar weet wel dat t eigenlijk voor...aambeien bedoeld was. Heeel apart ja maar t werkte geweldig! Moest wel kwartier voor de sex opgesmeerd worden, dat was niet bepaald romantisch maar dat was de pijn nog minder dus tja..en het verdoofde dus alleen dat pijnlijke plekje he

Na het vrijen was het ook pijnloos, denk ook door die creme!

Na een tijdje had ik het niet meer nodig maar soms, na een schimmel ofzo, voel ik het weer en dan smeer ik weer!

Hoop dat je er wat aan hebt!
Goeie! Dankje
Ik heb ook af en aan perioden waarbij het erg gevoelig op het pijnlijke af is bij de ingang. Mijn huid is daarna vaak ook nog geirriteerd, gezwollen en rood. Heb er een tijdje voor op de wachtlijst gestaan bij een speciale vagina poli. Maar omdat de klachten toen opeens een tijd weg waren, heb ik me van de wachtlijst laten halen. Toch krijg ik met perioden dat soort klachten weer terug. Geen idee hoe het komt. Kan je dus ook helaas niet helpen aan tips.
@schouderklopje: maar wel hoopgevend dat het bij jou ineens weg was,

! Hopelijk is het voor mij ook maar slechts een periode...

Anders hou ik de zalf van hotorcold zeker in de gaten :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven