Wakkere Vivadames 2!

08-08-2012 18:40 3014 berichten
The saga continues!

Waar alle wakkere dames gezellig kunnen kletsen over uiteenlopende onderwerpen. Van Alan Rickman tot zentangle patronen: het komt allemaal aan bod in dit nieuwe, frisse topic!

Ook hier weer een kaarsje voor iedereen die niet zo lekker in zijn vel zit door ziekte, kwakkelen of andere omstandigheden.

Alle reacties Link kopieren
heppie new topik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Happy new topic!! Ik ga even de OP aanpassen, ik vind hem niet zo leuk!

Edit: Zo, deze afbeelding vind ik leuker!

@Fruitella: Dat leeftijdsverschilletje van pakweg 40 jaar vergeet ik even voor het gemak, maar wat is die man sexy! Pffffoeehh, niet normaal! En ook nog een bloemetje voor jou

@lady-voldemort: Haha, 'een collega'. Overigens 'the dark side' heeft toch wel knappere mannen, vind ik hoor. Lucius vind ik ook niet verkeerd...

@MV: Leuk dat je zo vrolijk wordt van de vrouw van de TZ. Heb zelf ook een tijdje als huishoudelijke hulp gewerkt, met heel veel plezier gedaan. Echt heel leuk werk en over het algemeen heb ik altijd bij hele leuke mensen gewerkt. Wel balen van je pincode, zeg. Hopelijk krijg je het snel voor elkaar om weer te kunnen pinnen, over bureaucratie gesproken...

Prijsuitreiking van individuele springruiters nu aan het kijken, die Schröder heeft hem echt dik verdiend!! Wat een snelle wendingen, wat een lef, hulde, hulde!!
happy new topic
Wordtel, goed hè van Schröder!

Supertof!

Hoe is het hier?
Jaa, echt geweldig! Erg jammer dat hij toch geen goud heeft gewonnen, maar die barrage was fantastisch! Ik zat te juichen aan tafel toen de andere een balkje eraf tikte.
Oh ja... Lucius . Mijn man vindt hem ook zo leuk .

Harry zelf vind ik trouwens ook niet verkeerd in zijn blootje. Alleen een beetje jong .
Happy new topic en dikke knuffels aan jullie allen (en dankjewel mv en wordtel ) Moet er nu weer vandoor, moet nog steeds om eten gaan.
quote:lady-voldemort schreef op 08 augustus 2012 @ 19:03:

Oh ja... Lucius . Mijn man vindt hem ook zo leuk .

Harry zelf vind ik trouwens ook niet verkeerd in zijn blootje. Alleen een beetje jong .Daniel is nogal aangekomen, helaas :(
Nee, ik heb niks met Harry, ik wil de oudere bad guys!

Dag Fruit, hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje een fijne avond hebt!!
quote:fru1t3lla schreef op 08 augustus 2012 @ 19:04:

[...]

Daniel is nogal aangekomen, helaas :(*vangt meteen aan te googlen, ik hou dat ook niet iedere dag bij*
HNT !
HAPPY NEW TOPIC

(namens Bo Ghi )

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha, aawh wat een lief plaatje zeg! Hoe gaat het met de katten?
HNT!

Vind harry idd. best knap nu ik even speciaal kijk op google ervoor. Kan geen foto zien waarop hij is aangekomen. Eerlijk gezegd mag een man van mij best wat dikkig zijn dus denk dat ik hem er alleen maar knapper door zou vinden.
Rotdag gehad op therapie trouwens. Had afspraak vanavond heb die afgezegd. Morgen niks te doen maar las net dat er weer geruild kan worden op de boerderij en daar wordt ik erg blij van en ben daar vaak druk mee bezig!
quote:wordtel schreef op 08 augustus 2012 @ 19:12:

Haha, aawh wat een lief plaatje zeg! Hoe gaat het met de katten?

Ja het gaat heel goed met ze. Ze hebben het heel erg naar hun zin bij de oppas. Bo en Kane zijn weer lekker samen aan het spelen. Floyd krijgt zijn dagelijkse knuffels dus dan is hij tevreden, die is heel makkelijk .

Vrijdagmiddag ga ik ze halen. Ik heb er zin in. Lekker het weekend niets geplant dus ga lekker van ze genieten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Happy new topic
Ach fijn Mylene dat je ze kan ophalen!!

Wat zal je het druk krijgen

Hai Fruit! Doei Fruit!

Wordtel, de teambarrage was ook al zo spannend

Ieb

Hier even eten dus tot straks!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 augustus 2012 @ 19:18:

Rotdag gehad op therapie trouwens. Had afspraak vanavond heb die afgezegd. Morgen niks te doen maar las net dat er weer geruild kan worden op de boerderij en daar wordt ik erg blij van en ben daar vaak druk mee bezig!

He wat vervelend Ieb, de vorige keer ook al. Worden dingen niet uitgesproken voordat je weggaat? Ook naar dat je daar de hele avond nog mee zit.

Wat een tijd gaat erin zitten in die boerderij. Ik heb het 1 dag gedaan maar of ik snap het niet of ik vind het niet leuk. Denk beide, dat ik het niet snap en wat gewassen plaatsen en eruit halen vind ik niet echt leuk. Wie wil mag mijn boerderij erbij pakken hoor.

Ik vind spelletjes als rummicup wel leuk. Wordfeud lijkt me ook leuk maar ik heb geen internet op mijn mobiel.
(wordtel heb je in centr. modtopic al gemeld dat vorige deel dicht mag?)

Harry Potter 5/7 gelezen en 3/8 gezien geloof ik. Staat nog ergens op de to-do om in ieder geval alles te lezen (weer bij 1 beginnen), maar heb geen haast.

Ooit naar 'de premiere' van deel 5 (geloof ik) geweest. Eerder die week deel 1 weer op tv gezien. Was wel even schakelen van de brugsmurfHarry naar de bioscoopversie..
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 augustus 2012 @ 19:24:

[...]

He wat vervelend Ieb, de vorige keer ook al. Worden dingen niet uitgesproken voordat je weggaat? Ook naar dat je daar de hele avond nog mee zit.

Wat een tijd gaat erin zitten in die boerderij. Ik heb het 1 dag gedaan maar of ik snap het niet of ik vind het niet leuk. Denk beide, dat ik het niet snap en wat gewassen plaatsen en eruit halen vind ik niet echt leuk. Wie wil mag mijn boerderij erbij pakken hoor.

Ik vind spelletjes als rummicup wel leuk. Wordfeud lijkt me ook leuk maar ik heb geen internet op mijn mobiel.

Vandaag idd. dingen gezegd door anderen en mijzelf waar nog op terug gekomen moet worden. Morgen een vrije dag dus vrijdag is dat weer aan de beurt.

Ach ik steek idd. veel tijd in de boerderij maar het hoeft natuurlijk niet het kan ook met minder werk. Vind het alleen heerlijke afleiding.

Ik weet wel dat ik het begin van de boerderij ook minder leuk vond hoor daar moet je echt even doorheen.
Ieb:

Heb inmiddels in het moderatortopic gemeld dat het oude topic op slot mag.

Ik ben nu weer opnieuw begonnen in de boeken van Harry Potter. Het viel me trouwens op dat er wel een verwijzing gemaakt werd naar Rickmans rol in Robin Hood: Prince of Thieves in het tweede boek. Daarin wordt de gezichtsuitdrukking van Sneep beschreven 'as if someone had cancelled Christmas'. Denk dat Rowling Rickman al in haar hoofd had voor de rol van Sneep.

Maar goed, ik zal eens stoppen met posten over Rickman, haha... Ik ben wel iets fan, ja!
quote:bankje schreef op 08 augustus 2012 @ 19:06:

HNT !Er vallen net een paar kwartjes van forumnick met mail en echte voorletter naar een echte voornaam.. Maar die tijdschriften regelen we tzt
wordtel, volgens mij zat die al op slot!

Ik luister vaak naar de harry potter boeken op mijn ipod. En met vaak bedoel ik ook echt vaak haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven