Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, was Starman gisteren niet jarig? Nog van harte. Heb je het gevierd? Wat heb je gegeven?

Is Sam vandaag jarig??? Lees ik dat goed Bridges? Die moet nog in de kalender dan! Van harte SAM!!!
Ja heel dichtbij, echt een nachtmerrie. Hoop voor je nichtje en haar man dat ze een oorzaak kunnen vinden.

Starman heeft niks gekregen, als wraak dat ik niks kreeg

Nee hoor, hij wilde niks. Ga binnenkort wel even nieuwe kleren voor hem kopen.

Dierentuin in Jinnystad leuk?
Wat een verdrietige dingen allemaal hier op het forum en nu lees ik dat Vincent er ook niet meer is .

Voor een ieder die het gebruiken kan .
Ik maakte het er ook al uit op dat Vincent er niet meer is. Gelukkig voor kleine ventje zijn strijd over.
Hallo,

Ik ben vandaag in verjaardagssferen. Al vier ik het niet hoor.

Vanmorgen ben ik gewekt met ontbijt op bed en 2 kadootjes; een gouden armbandje en een haarspeld.

We zouden dit weekend naar R'dam gaan, maar we zijn thuisgebleven vanwege CG. Ze is nog niet fit. Toch zijn we vanmorgen naar een boerderij geweest met kleine lammetjes (Bridges, het was er erg leuk, www.deswaan.nl). Daarna was ze total loss. Even kijken of we vanmiddag nog iets kunnen gaan doen.

Fijne dag allemaal!
Ooooo ben je jarig???

Compu, gefeliciteerd!!!!!!
Tralalala
Jinny: wat vreselijk voor je nicht en haar man! Veel sterkte gewenst! Hopelijk komen ze erachter wat de oorzaak was. Lijkt me zo erg om niet te weten wat er gebeurd was....

Mal: ook al zo'n naar bericht. Hopelijk blijft het goed gaan en houdt je neefje er geen nare herinneringen aan.
Compu: gefeliciteerd!

Mamax en familie: Hoop dat jullie ondanks alles toch een fijne dag hebben gehad! Sam alweer bijna 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel! We denken aan jullie en blijven duimen voor goed nieuws!
ehm... Sam is dinsdag jarig hoor, vandaag vieren ze het alleen...
Compu, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Oh, dat is lomp.. Ik haal het snel weer weg

wat heeft dat koffiemeisje hiernaast in haar nek zitten? Storend.
Aan de linkerkant Amalia? Het lijkt mij een plukkie haar?

Dank voor de felicitaties. Het was een gezellige dag. Na het slaapje van CG van 4,5 (!) uur hebben we lekker buiten gezeten en gespeeld met een vriendinnetje van haar (plus ouders). Die kwamen onverwachts langs en wisten niet dat ik jarig was. Precies wat ik leuk vind, lekker ongedwongen. Daarna flink gemacd en dus misselijk oh oh..

Dat was het weer voor dit jaar en nu...op naar de 38 (!!)!

Nare berichten op de pagina hiervoor.. Hopelijk vanaf nu allemaal goed nieuws van ons allen!!
Gefeliciteerd nog Compu, vergat ik er net bij te zetten...

W.b.t. het koffiemeisje: neit wat heeft ze in haar nek, maar wat heeft ze op haar bovenlip???
En het allerbeste nieuws voor Mamax en Pamax morgen!!!!!!!!!!!!
Cappucinoschuim denk ik. Jullie hebben wel oog voor haar zeg. :-)

Over haar gesproken, dat dunne vlechtje al gespot?
Nee zie ik nu pas...
Bridges, er is een discussie over het tuigje bij een kind. Die had jij toch ook? Zoja, vond je het handig of niet?

Ik las dat Fieke ziekjes was? Nu weer beter?

(mmm, kan het nu niet terugvinden maar dacht het me toch te herinneren)
haha compu heb net gereageerd!

Nee hoor Fieke niet ziek. zal misschien over het prikje zijn gegaan van woensdag. Geen last van gehad verder trouwens. Leuke site van de swaan!
Oh ja voor de dametjes vanaf 2 onder ons... (pas op star...) www.c-rose.com

Geen verzendkosten en kosteloos terugsturen en zag zo snel wat leuke jurkjes...
Oja, het was de prik! Gelukkig geen last dan.

Schattige jurkjes!! Nu geen geld, maar ik sla 'm op bij favo's.

Mag ik Fieke in afkleed-pakje nog tonen aan mijn schoonzus morgen? Denk dat ze het enig vindt om te zien.

Welterusten!
Haha ja natuurlijk! Altijd leuk toch? Ze was erbij toen ik hem kocht geloof ik. Staat echt zo leuk vind ik!

Ik ga er ook maar in. welterusten!
Goedenavond

Jeetje Jinny wat ontzettend slecht nieuws van je nicht! Wat een nachtmerrie zeg, sterkte en een dikke

Mal ook een dikke vette

Mamax denk aan jullie en zal duimen morgen. En alvast gefeliciteerd met je ventje!

Compu gefeli met je verjaardag!

Euh, verder niet echt bijgelezen. Hier gaat het goed! Baarmoeder is nog hetzelfde. Totaal geen last van maar maak me er wel wat zorgen over. Ik mag niet tillen maar daar ontkom ik natuurlijk niet aan dus.

Verder had ik ineens vrijdag een borstontsteking en heb gelijk een kuur opgehaald. Had van enkele van jullie wel begrepen dat dat geen pretje is. Was vrijdag harstikke ziek en zielig maar zaterdag was het al behoorlijk opgeknapt gelukkig, was er denk ik op tijd bij en heb mijn borst de hele nacht op een warme kruik gelegd.

Helena doet het echt super! Ze drinkt en slaapt en is echt een lief poppetje

Ik merk echt dat ik me zo supertrots voel, dat voelde ik bij Shanna natuurlijk ook, maar nu is dat gevoel dubbel zo groot! Ik wil de hele dag wel pronken met de dametjes. Ben ook steeds aan het tutten met jurkjes en mutsjes en mooie kanten maillotjes enzo. Voel me nu echt wel een echte meidenmama!

Hoe is het met de zwangere dames? En Suze?! Al duidelijkheid? Sorry misschien overheen gelezen....

Nou ik ga de laatste voeding geven en dan...............slapenzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Dahaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Mamax: sterkte vandaag... ik duim voor je hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven