Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
[quote]gaby030 schreef op 11 augustus 2012 @ 17:18:

[...]

Uit het midden van het land, je mag hem zo komen halen hoor!

quote]

Ik woon in het zuiden, dus misschien gaat het me wel lukken. mijn email is anne.broek @ hotmail.com (is niet mijn eigen naam )

Ik heb nog een bus modifast chocolade staan. Drie schepjes zijn er uit, dus als iemand hier interesse in heeft, mail me maar.
Ah, deel 4 alweer! Happy new topic (of is dat te laat op pag. 3 ?)
He Marels leuk om te lezen hoe blij je met de boeken bent

Ik heb er nog meer liggen he, er is hier geen interesse in boeken (behalve watervrouw) dus roept u maar!
Hallo!

Ik ben nieuw hier maar heb wel wat aan te bieden:

- wipstoel Prenatal eigen merk

- 2 matjes die we voor de zwangerschapscursus hebben gebruikt

- verkleiner voor de Maxi-cosi

Ik zal even op zolder gaan speuren voor meer spullen!

Lies26
Vergeten te melden: omgeving 050
Marels, heb je mijn bericht gezien?
@luna30v

Heb je het winterpakje nog? Ik heb wel interesse!
Happy New Topic!

Welkom thuis Marels!

Heb je het knoopje nog geprobeerd?

Nog steeds in de aanbieding;

Donkere wassing Petrol Spijkerbroek maat 33-32 (heren)

Dikke bodywarmer groen-zwart. maat L-XL

2 grote olielampen groen-blauw
happy new topic allemaal!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Als je er nog kwijt moet Mika

Heb ook zelf wat bij gekocht op vakantie trouwens.

Ik heb er eeeh, vier ofzo gelezen nu, ben nu in een boek bezig wat ik zelf gekocht heb.

Daarna ga ik even wat fantasy doen ofzo, even iets luchtigers tussendoor enzo.
668, the neighbour of the Beast
@marrels, je hebt mail
Ja Lies26, mail me maar
Is Za_za al gespot vandaag? Zal ik gelijk krijgen
Heeft Za nog steeds niet geworpen?

Je hebt mail Mika!
@whoeverhetwasdiepostteoverhettuigje; je mag me mailen hoor.
Wat een supertopic is dit!! Ik heb deze week twee prachtige kussens ontvangen en een leuk tuniek. Zomaar, voor niks, alleen verzendkosten. Ben er zo blij mee!!
Zaza mocht ingeleid worden, vertelde ze. Misschien heeft ze vandaag wel gekozen.... Ik ben benieuwd!
Marels, heb van jou het vakantieveil

ing weekendje gekregen... met wat voor soort boeken kan ik je blij maken? heb er heel veel...
Hey Klonkje!

Ik hoef niet persé boeken hoor. Ik heb van Mika een hele doos boeken over de Tweede Wereldoorlog gekregen. Daar heb ik er een aantal van gelezen al, vind ik heel interessant.

Verder lees ik veel fantasy.

Maar het is niet zo dat ik specifiek nog naar boeken "op zoek" ben, mijn kast puilt al uit.

De enige die ik echt "zoek" nog is Chaïm Potok, maar die heeft niemand
@ biebsel. JA, de matjes en de KID zijn hier zeer welkom. Heb je een mailadres?
Marels, die ken ik idd niet... Nou ja, je weet nog steeds, als je het weekend naar je vriendin in N gaat heb ik nog iets leuks voor je... je reageerde daar niet meer op, maar ik

zou het erg leuk vinden je dat aan te bieden. Mail me anders nog ff?
Oh, ik dacht dat ik daar wel op gereageerd had, sorry!!!

Ik ga je even mailen!
Lieve mensen,

Ik had een aantal dingen opgegeven om weg te geven.

Maar ik heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen, en wacht nu op een operatie.

Ik kan niet lopen en slaap veel door de morfine.

Ik kan dus niet mijn pakjes verpakken, kijken hoeveel het weegt en wegsturen, ik krijg hulp met alle dagelijkse dingen en vind het teveel gevraagd aan de mensen om mij heen om ook dit te regelen. Sorry..

Diegene die wat zouden krijgen van mij heb ik persoonlijk al een mail gestuurd maar wilde het toch even hier neerzetten, dat het geen onwil is dat ik niks kan versturen.

Als de operatie goed lukt en na mijn revalidatie, hoop ik weer meer dingen hierop te zetten.

Ik hoop niet dat jullie het gek vinden, als ik wel reageer als ik iets leuks zie.. elke dag op bed liggen is het wel leuk om dingen te ontvangen en daar naar uit te kijken.

Groetjes Aniek.
Alles is liefde, maar wat is alles?
quote:gaby030 schreef op 11 augustus 2012 @ 21:29:

Zaza mocht ingeleid worden, vertelde ze. Misschien heeft ze vandaag wel gekozen.... Ik ben benieuwd!Ik denk toch niet dat ze op zaterdag gaan inleiden zonder noodzaak?
Aniek wat vervelend, ik hoop dat je snel opknapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven