Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Posting 400!!
668, the neighbour of the Beast
ach ja, ik dacht kom het even melden, scheelt weer loepen...... (ga dat toch eens bij mezelf doen, eens kijken wat ik hier in de loop der tijd eigenlijk uitgevroten heb.......)

nu echt koesen......
Ha, eerst blijkt er een Maria te zijn terwijl die eerder toch echt uit een envelop verdwenen is.... Nu blijkt Ayla te bestaan...

@Flower, ik heb je gisteren gemaild, hoop dat het aangekomen is. Ik zou woensdag met Choco kunnen langskomen voor de kast. Laat maar even weten of dat schikt.
Ik vraag me wel af of Ayla het nu met allebei die holbewoners gedaan heeft of maar met eentje... (of ik heb die andere gemist natuurlijk, dat kan ook)

En hoe zit dat nu eigenlijk met dat kleine leeuwtje???
Huh??? Ik heb echt wat gemist geloof ik......Holbewoners en leeuwen?? Vertel!
Tjaaaa, dat zou je wel willen weten he?

Volgens mij waren ze is gesophisticeerder dan holbewoners hoor, maar het bekte zo lekker.
Maar wie waren het? Waar was het? Wat gebeurde er???

Details graag!
Ik denk dat Marels bedoeld op de boekenserie 'de stam van de Holenbeer'?

*gokje*
Owwwww, dat zou jammer zijn......ik hoopte op sappige verhalen

Moet jij trouwens niet bevallen Zaza???
quote:emma77 schreef op 12 augustus 2012 @ 20:03:

Ik heb een rode damespolo van Tommy Hilfiger weg te geven. Ik heb hem 1 keer gedragen, maar rood is echt mijn kleur niet.

Maat Large.

Precies dezelfde als op deze foto. Gekocht in Amerika.

[afbeelding]

Zelf zoek ik knutselspullen, zoals stukjes vilt (mijn nieuwe hobby) of stukjes stof. Evt. reststukjes. Hoef niet groot te zijn.Bij de Action heb je 8 lapjes vilt voor 99 cent volgens mij.
Goedemorgen!

@luna, gisteren eindelijk de positiekleding-passessie gehad! Bijna alles past goed!! Spijkerbroeken wat aan de grote kand, maar hou ze nog even, ik wordt tenslotten nog dikker

Echt heeeeeeeel erg bedankt!!! Jurkje met groene biezen wordt denk ik mijn favoriet, die zat nu al zo mooi! Super bedankt!!!!
@maylea, bedankt voor de tip, ik ga straks kijken.
quote:emma77 schreef op 13 augustus 2012 @ 08:41:

@maylea, bedankt voor de tip, ik ga straks kijken.Graag gedaan
Vandaag de kinderen bij opa en oma, dus tijd om even wat spullen bij elkaar te zoeken, heb nog een hele doos kleding staan, maat 36/38, inmiddels allemaal te klein. Ook nog wat kinderkleding tot maat 74, zowel jongens, als meiden.

Nog een boekje van Toon Hermans en een brei-doe boek. Zet het vanmiddag even op de foto en op de site.

Nu eerst het duootje herrieschoppers wegbrengen...
quote:Zaza_zebra schreef op 13 augustus 2012 @ 00:04:

Ik denk dat Marels bedoeld op de boekenserie 'de stam van de Holenbeer'?

*gokje*

Waarom weten jullie dat allemaal? Ik heb nog heel blond gevraagd aan Ayla of ze soms ook een Turkse man had

Ik ga nu googlen, is dit iets van voor mijn tijd ofzo (niet dat ik zo jong ben maar misschien zijn jullie allemaal nooooooooooooooooog ouder )
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:hanglamp schreef op 13 augustus 2012 @ 08:41:

Goedemorgen!

@luna, gisteren eindelijk de positiekleding-passessie gehad! Bijna alles past goed!! Spijkerbroeken wat aan de grote kand, maar hou ze nog even, ik wordt tenslotten nog dikker

Echt heeeeeeeel erg bedankt!!! Jurkje met groene biezen wordt denk ik mijn favoriet, die zat nu al zo mooi! Super bedankt!!!! Graag gedaan, geniet van je zwangerschap!
Pfff... Ben je ook even een weekendje weg, is er al weer een nieuw topic met 28 pagina's!

Eens kijken waar ik de tijd vind om bij te lezen.

Watervrouw, boek is nog steeds niet binnen. tijdschrift wel.
Gooi deze nog een keer in de groep.

Kan ik iemand blij maken met een zwembad van Bestway.

Stalen frame, afmeting is 366 x122

Met pomp en trapje.

Af te halen in N-limburg.

Mail: lavendelbleu@hotmail.nl

MamaK77 ik heb veel interesse in kleding maat 36/38! Ben vandaag aan het reizen, maar reageer vanaf vanavond weer uitgebreid en vaak! :-D
quote:MamaK77 schreef op 13 augustus 2012 @ 09:37:

Vandaag de kinderen bij opa en oma, dus tijd om even wat spullen bij elkaar te zoeken, heb nog een hele doos kleding staan, maat 36/38, inmiddels allemaal te klein. Ook nog wat kinderkleding tot maat 74, zowel jongens, als meiden.

Nog een boekje van Toon Hermans en een brei-doe boek. Zet het vanmiddag even op de foto en op de site.

Nu eerst het duootje herrieschoppers wegbrengen...

Ik kan nog wel een paar kledingstukjes maat 74 gebruiken, ik heb al wat gehad via een paar lieve meiden hier. Maar heb een te kort aan truitjes

Zou je mij willen mailen op vivamali30 at gmail punt com?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:tatlitatli schreef op 13 augustus 2012 @ 09:37:

[...]

Waarom weten jullie dat allemaal? Ik heb nog heel blond gevraagd aan Ayla of ze soms ook een Turkse man had

Ik ga nu googlen, is dit iets van voor mijn tijd ofzo (niet dat ik zo jong ben maar misschien zijn jullie allemaal nooooooooooooooooog ouder )Je leest te weinig Tatli
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Marels, ik de de foto van de tuniek naar je verzonden.

weet nog steeds niet wie er nu het boekje van Dolfje Weerwolfje wilde..... Mocht iemand intresse hebben.... Avi 3/4 nivo en een tijdschrift van Dolfje weerwolfje. Beide in nieuwstaat.

Heb tevens nog een leuke PIP Studio portmenonnee in de aanbieding!
mamaK77 : mag ik het breidoeboek overnemen als hij nog niet vergeven is?
Tatli, zo oud ben ik niet hoor.

Toevallig 'moest' ik die boeken echt lezen van iemand in mijn vriendengroep ooit. Zo ken ik ze dus.

Volgens mij geen ernstig gebrek in je opvoeding als je er nog nooit van gehoord hebt.
Wat een mooi zwembad! Ik heb er jammer genoeg de ruimte niet voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven