Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Truste meisjes. Lag even op bed, maar wil naast die man echt niet meer liggen
Heel begrijpelijk prada.

Zet de dingen op een rijtje voor jezelf.

Jij moet gelukkig gaan worden met je kids.

Ik hoop dat je uit deze situatie kan komen.

Tot die tijd wens ik je heel veel kracht toe
Prada, ik hoop dat je de nacht een beetje doorgekomen bent?
En nog een keer voor Ikke:

Soleil wat lief dank je wel!

Voor wie er trek heeft, tast toe

Heb je een beetje een leuke dag Ikke? Niet te hard hoeven werken op je verjaardag, hoop ik/

Lekker, die taart ziet er goed uit.

Haha, ik zit net bij Lijf op een afvaltopic te schrijven, maar vooruit da maar weer
Gefeliciteerd ikke!!!

hallo allemaal!!!

En even speciaal een knuffel voor...

Iry

Soleil

en

Prada
Ha die Claire!

Hoe gaat het met jou meid?
@soleil..heb een fijne dag gehad! ik leef ook echt per dag....dat gaat best oke.

Heb ook zeker wel mijn momenten en dan huil ik. Dat is best bijzonder omdat ik dat vaak niet kan.

Ik kan trouwens ook echt in een deuk liggen nu....ook echt heel fijn. Ben blij dat ik kan voelen ookal is dat niet altijd makkelijk.

Hoe is het met jou meis??
@Claire: Jij ook bedankt voor de felicitaties. Hier en in je eigen topic! Blij te horen dat je al iets gevonden hebt dat werkt en mijn reactie eigenlijk al een beetje mosterd was!

@Soleil: Ja ik heb een leuke dag gehad vandaag ook weer. Daar waar ik eigenlijk mijn verjaardag niet wilde vieren heb ik dat nu 2x gedaan (ken te gek he?? )

En ja, ik moest wel gewoon hard werken bij mijn baas vandaag maar wel gezellig gebakje gegeten vanochtend met de collega's en ben rond vieren naar huis gegaan. Was tenslotte wel jarig :-)

Jij weer in een iets lichtere bui dan gisteren?
Claire, komt dat omdatje met je medicijnen bent gestopt, dat je nu zowel verdrietige als blije gevoelens meer beleeft? Of gewoon omdat het bete met je gaat?

Met mij ging het vandaag wel goed. Het weekend wat minder (dat kun je allemaal nog wel nalezen, ik heb het er gister

veel met Iry over gehad. Even geen zin om het allemaal weer te vertellen, want dan zit ik hier straks alsnog in tranen).
heej ikke!!

Ik hou wel van dat soort mosterd

fijn dat je leuke dagen hebt gehad!!!
Dat is het betere werk, Ikke, 2 keer je verjaardag vieren

Fijn ook dat je wat eerder naar huis kon van je werk.

Ja, vandaag gelukkig een iets betere dag gehad dan gister. Pfff, die weekenden doen mijn geen goed. Heel gek, want op zich is er voor mij nu even weinig verschil tussen een zaterdag of een maandag ofzo. Ik denk dat het vooral het idee is. En ik mis heel erg de leuke dingen die ik met ex altijd deed in het weekend. Dat waren voor ons altijd de actieve dagen, met wat uitstapjes enzo.

Ach, na een slechte dag (of dagen) komt er altijd weer een betere, dat scheelt. Helaas komt na een goede dag da weer een slechte
Ikke;

Ruim een kwartier te laat, maar tóch

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hee dames!!

Ikke leuke verjaardag gehad lees ik,fijn!

Claire ook prima dagje,super.

En soleil klinkt ook als een positiever dagje,fijn om te lezen.

Dank je voor je knuf claire,eentje terug voor je.
quote:Very Cherry schreef op 15 april 2008 @ 00:15:

Ikke;

Ruim een kwartier te laat, maar tóch

Ook vandaag ben ik nog 37 dus dat kwartiertje maakt helemaal niets uit! Dank je wel
ja dat komt ook daardoor.....ik heb 9 jaar...aan en af...geleefd als een mummie. Of als een junk...zo voelt dat nu. Volgepropt met medicatie.

Toen ik had besloten er mee te stoppen...zonder overleg...wél met afbouwen...( afkicken) dat dan weer wel..Gaf het mij na een tijdje zoveel zelfvertrouwen. Ik heb alle adviezen en zorgen van psychiaters van me afgegooid en ben stront eigenwijs mijn eigen weg gegaan. Dus ook dat helpt mij enorm. Ik ken mezelf beter dan wie dan ook......dat helpt me enorm..samen met het voelen wat nu weer komt/ is....

heb het gelezen meid...je hoeft er ook niets over te zeggen.. maar het mag wel...kijk maar.

sommige ervaringen moeten gewoon 1000x verteld worden...van mij mag je in ieder geval!
ha die iry!!!

en ha die very cherry!
@Iry: jij ook nog bedankt voor je felies van gisteren!

@Claire: Na mosterd komen de spekkies toch?

@Soleil: Als je je maar realiseert dat die slechte dagen steeds verder uit elkaar gaan liggen. Want dat is wel wat er gaat gebeuren (trust me..been there..got the t-shirt!)
ja zonder die spekken....ik zou me nu geen raad meer weten...dankzij onze enige echte...iry!!! haha
Hoi Iry!

Wat fijn om te lezen Claire. Volgens mij doe je het ook heel goed. Knap dat je het gedurfd hebt om alle adviezen in de wind te slaan en te kiezen voor wat voor jou het beste voelde. En wat fijn dat het goed uitpakt!

Hoe bevalt de AAT? Ik heb laatst iemand gesproken die zulke therapie op wil zetten.
Ja het gaat goed...kan het alleen niet uitleggen...over hoe en waarom het werkt. En wat het nu precies doet. Gevoel is vaak niet totaal in woorden uit te drukken. Kan wél zeggen dat het totaal iets anders is dan wat ik ken. En dat het heel fijn is...wel moeilijk maar helemaal goed.
Claire
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Zal morgen je topic iets verder doorlezen Claire om te kijken waar AAT voor staat.

Ben benieuwd of het raakvlakken heeft met dat wat ik noemde. Dat is ook heel erg gericht op gevoel/moeilijk maar oh zo goed (als ik vriend mag geloven). Ga het morgen even opzoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven