Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Ja Sweet, hier ook een vroege echo. Met 6,5 week en met 12 weken nog een. Natuurlijk had ik een MK gehad dus wilde ze me snel geruststellen maar het is bij ons toch wel gebruikelijk met 7-8 weken de eerste echo te doen.

En ook als je niet of nog niet zo lang zwanger bent, mag je naar de mama maandag hoor!

Doei!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Harley: ik had het zo gehoopt voor je!! Gaat het een beetje met je? We gaan op naar de volgende ronde meis, ook met ons en Tinkerbel komt het helemaal goed

Tinkerbel: Gefeliciteerd!!! Wat een geweldig kado heb je gekregen! Lekker genieten daar saampies. Op het plein voor het Kuhrhaus zit trouwens links een hele fijne Italiaan mocht je uiteten gaan.

Sweety: heerlijk al die berichten van jou! Ben zó blij voor jou!

Zaza: spannend je contract, maar dat komt vast goed. Krijg je dat snel te horen?

Ongeduld: Dat klinkt goed!!! Een assessment wordt alleen ingepland als ze je wel zien zitten, anders is het weggegooid geld. (Tips om je voor te bereiden op het assessment: www.intermediair.nl en www.gitp.nl en als je nog vragen hebt, ik heb meerdere assessments gedaan)

Nadine: Lijkt me inderdaad een gepuzzel met die tijden, maar dat went wel denk ik? Wel leuk dat ie zo'n deugnietje is.

Fijn dat ik weer in de tabel sta! Mijn volgende NOD is rond 12 mei, dan houd ik 33 dagen aan. Klinkt echt heel ver weg..Zou zo super zijn als het deze maand lukt, want mijn ouders die in het buitenland wonen komen eind mei een weekendje naar NL

Mijn menstruatie is wel raar dit keer hoor, na anderhalve dag stopte het om vervolgens anderhalve dag later weer te beginnen

Nou ik ga me installeren voor Greys!

Ja ik vind het ook nogal ver weg...14 mei maar ja...aan de andere kant dan hebben we zekerheid (voor zover mogelijk) en nu kunnen we toch niks doen.

Ergens vind ik het wel ok, maar aan de andere kant duurt het nog lang.

De mevrouw van MvM is geweest en superpositieve test!

Oef gelukkig toch maar weer..

Vervolgens een stapel info en kadootjes (altijd leuk!) en 2 kratten flessies

Moeten jullie ze ook eens per week zelf naar een verzamelpunt brengen?? of zou dat alleen in het Noorden zijn?

Nou ja goed het is dichtbij dus maakt niet uit.

Ik vind bij de voordeur ook zo wat..stel dat de melkboer zich vergist

Bloem: Ha Bloem leuk je te lezen! Dat van die menstruatie heb ik ook weleens gehad hoor.

Ons vrouwenlijffie doet soms heel raar maar don't worry, het hoort erbij.

Ja gaaf he wat Tinkie gekregen heeft. Zucht zal thuis ook eens een hint geven dat het Kuhrhaus zo geweldig is

Of eh...een lekkere luxe 7 sterren vakantie naar een zonnig oord met een lekkere butler naast mijn strandstoel.......zucht..limonade in de hand ;-( (ipv cocktail)

geintje hoor al moet ik 20 jaar limo drinken geen probleem ik klaag nooit meer....
oef weer zo'n lap tekst...
Zaza: Jij hebt straks ook heerlijk lang verlof! Ik duim voor je dat je contract verlengd wordt! Wanneer weet je hier meer over?

Ik ben ook niet het type dat helemaal op een roze wolk zit toen ik zwanger was. De eerste maanden moe en weeig, de laatste weken zo zat van het logge lijf! En daar voelde ik me dan weer schuldig over... Gelukkig vond ik de middelste maanden wel goed te doen en heb ik ook echt genoten van het trappende wezentje.

Nadine: Heb je de Stokke al opgehaald? Ik heb op mijn andere topic namelijk een tip van een betrouwbare webwinkel gekregen waar ze erg goedkoop zijn.

Bloem: Heerlijk, je ouders een paar dagen in Nederland! Nog bedankt voor de links. Ik heb zelf ook al meerdere assessments gedaan en ook afgenomen, in mijn studie zelfs wel es een klein assessment ontworpen. Ik weet dus hoe ze in elkaar zitten, en vind ze zelfs leuk om te doen! De meeste potentiele werkgevers vinden dat trouwens niet leuk om te horen!

Sweet: Ik moest de kratten ook zelf wegbrengen, ligt inderdaad aan de regio. Ik vond het eigenlijk wel lekker, niet iedere week iemand bij de deur. Ik heb namelijk enorm nieuwsgierige buren.....

De middag bij de gastouder is gelukkig wel goed gegaan! Toen ik hem op kwam halen, zat Guido in de wipstoel naar de box te kijken waar haar zoontje van 11 maanden in zat. Ze zaten vrolijk naar elkaar te kletsen! Gelukkig maar!

Gister heb ik de achterkamer helemaal opgeruimd. Deze willen we binnenkort helemaal aan gaan pakken. Ik heb mijn zinnen gezet op een lange kastenwand voor alle kleding, ik ga maar es meten en tekenen!
@ Ongeduld: Heb gisteren idd de Stokke (+ accesoires) gekocht. Kreeg wel voor ¤ 25,- kortingsbonnen, dus die kan ik volgende week dan weer inleveren als we de autostoel gaan kopen, heb ik toch nog korting! Natuurlijk thuis meteen in elkaar gezet en toen Nick wakker werd hebben we hem erin gezet. Hij vond het geweldig, begon meteen met z'n handjes op tafel te trommelen, hahaha!

Vanaf heden dus fruit en groentehap in z'n eigen stoel! Foto's volgens natuurlijk zsm!

Liefs Nadine
Meiden ik heb toch maar ff het ziekenhuis gebeld en de mevrouw asan de telefoon begreep wel dat ik 14 meio erg ver vond

Nu is het zo dat ik het kon vervroegen naar 2 mei...scheelt best nogal wat...

De ellende is alleen dat ik dan wel bij een veearts van een gyn moet ;-(

Die man is zo gevoelloos en ruw dat ik meestal vriendelijk verzoek NIET bij hem te hoeven,maar ja...het is het een of het ander.Heb het toch maar gedaan en al hij niet menselijk doet zeg ik er wat van! ziezo! Lang leve de hormonen

ps: konden ze die MvM flessies niet wat groter maken??

Pies me rot..
Nadine: Oh leuk winkelen...zal mooi spul zijn denk ik.

Ben benieuwd.
Nou, dit is ie dan (plaatje van de Stokke site) onze kinderstoel

Wij hebben dan de walnotenkleur met deze stoelverkleiner

Natuurlijk plaats ik snel een foto met zoonlief erin, dat is veeeeel leuker!

@ Sweety: goed dat je gebeld hebt! Toch weer 2 weken eerder!

Ik ga snel weer aan het werk, heb 't druk...

Liefs Nadine
Leuk Nadine! Wij hebben best discussies over welke kinderstoel te nemen. Ik wil graag Stokke, maar in ieder geval hout. Vriendlief wil graag zo'n plastic geval.... Volgende week maar es bij Prenatal kijken.

Sweet: Mooi zo, twee weken eerder al terecht! Nog iets meer dan twee weken wachten.
quote:ongeduld2 schreef op 15 april 2008 @ 14:23:

Leuk Nadine! Wij hebben best discussies over welke kinderstoel te nemen. Ik wil graag Stokke, maar in ieder geval hout. Vriendlief wil graag zo'n plastic geval.... Volgende week maar es bij Prenatal kijken.Maar wil je vriend dan een plastic stoel om prijstechnische redenen of vind ie die gewoon geweldig? (kan ik me overigens niet voorstellen....) Mocht de prijs de issue zijn, is Tiamo misschien nog een optie, dat is wel hout, maar goedkoper dan Stokke (geloof ¤ 79,-) Succes!

Mijn man is niet zo moeilijk. Hij weet dat ik me altijd goed verdiep in zaken alvorens iets te kopen en hij ziet er het nut ook zeker van in om een meegroeistoel te kopen (en hij vind de stokke ook mooi, dat scheelt natuurlijk...)

Groetjes Nadine
Het is geen geld kwestie, die plastic krengen zijn ook nog best duur! Het lijkt hem makkelijker schoon te houden en het plankje is vaak groter. Mij lijkt het juist makkelijker om de stoel helemaal tot de tafel aan te kunnen schuiven.
Beetje bang vandaag.....

Sorry voor het gezeur, maar soms voel ik mijn borsten minder en soms beetje meer. Ik wil gewoon ook misselijk zijn en ik heb buikpijn (klien beetje) Ik weet niet hoor maar kan slecht genieten, dit omdat er veel miskramen in mijn familie (moeder/zus) voorkomen.

Misschien maak ik me druk om niks maar toch? Vrouwelijke intuitie??
Lieve Sweet, je onzekerheid is heel erg normaal! Je hoort het zo vaak om je heen en wat zegt zo'n streepje op zo'n test nou? Probeer vertrouwen te hebben! En "zeur" ons maar helemaal gek, daar zijn we voor! Ik moet vanochtend weg, maar rond 1 uur zal ik weer online zijn. Ongeduld, uw klaagmuur!
Ongeduld: Dank je wel meis, lief van je.

Het is zo gek want ik meense altijd ...als ik zwanger mag worden ren,vlieg,dans en zing ik de hele dag.

En nu is het zo ver en ik maak me alleen maar zorgen.

Maar is die buikpijn (lichtjes hoor) normaal?

Ik had dat de afgelopen dagen niet echt.

En die tieten? Moeten die geen enorme pijn doen? Ok ze zijn wel gevoelig hoor maar wordt niet erger.

Zucht...sorry meiden...
Die buikpijn zou het oprekken van de banden kunnen zijn, dus heel normaal. Ik had ook best veel last van mijn borsten, maar dat fluctueerde wel gedurende de dag. Ik heb wel snel een meegroeibh van Anita gekocht. Hartstikke dure krengen, maar het verlichtte echt!

Het is heel gek, maar ons lijf speelt echt een spelletje met ons. De eerste zwangerschapsverschijnselen zijn gelijk aan het bijna ongesteld worden. Ik zat ook geregeld te hopen op misselijkheid. De eerste echo biedt zoveel rust ineens! Maar dan ga je je zorgen maken om de 12 weken grens, en daarna om de 20 weken echo, daarna omdat je het kindje eventjes wat minder voelt, daarna omdat je je dikke buik helemaal zat bent en je je daar weer schuldig over voelt. Poeh, maak je buik maar nat!

Zeg, ik weet dat je in het Noorden woont, maar waar precies? Ben niet nieuwsgierig ;)

Nu ga ik zoonlief in de maxicosi gooien en racen naar mijn afspraak!
Sweety, dat had ik precies hetzelfde in het begin. Borsten gaan snel minder pijn doen en verder voornamelijk buikpijn. En daarna werd ik misselijk.. Maar ook dat was wel eens over en dan word je onzeker. Ook mijn zus en moeder hebben miskramen gehad. Maar, mijn borsten hebben nooit weer echt pijn gedaan, misselijkheid ging weer weg en heb vanaf dag 1 en nu nog steeds heel vaak buikpijn. Heb wel eens liggen janken van de pijn op de bank. En het was niets. Oprekken van je baarmoeder voornamelijk (er gebeurt veel daar binnen) en ook je darmen etc. Alles verandert. Het is moeilijk, maar probeer een klein beetje vertrouwen te hebben.

Wel fijn dat je echo vervroegd is!

Ongeduld, volgens mij wonen er veel van ons in Noord-Nederland toch?
@ Sweety: ik sluit me bij Zaza en Ongeduld aan! De "buikpijn" die je voelt is het oprekken van je baarmoeder en/of je banden. Beetje weeig gevoel is dat, net of je ongi gaat worden. Dat blijf je ook nog wel even houden hoor! En pijn in de borsten kan aanhouden maar hoeft niet. Bij mij werden bijv. de aders op m'n borst heeeel duidelijk zichtbaar.

Tis net wat Zaza zegt, probeer een beetje vertrouwen te hebben, anders maak je jezelf de komende 8 maanden helemaal knettergek

Volgens mij ben ik de enige Brabo hier, haha!

Ik ga ff ontbijten, dat had ik nog ff niet gedaan, moest vanmorgen naar meneer tandarts Ik mag binnenkort ook nog een keer terug, er was een stukje afgebroken en dat moet nu gevuld worden en ik ben al niet zo'n fan van de tandarts....

Tot later maar weer ladies!
Sweety, zag dat je vorige week bij Es had gereageerd en dat ze zei dat ze snel langs zou komen hier. Hoe snel is snel? Wat mij betreft mag ze uit het schema hoor, wat vinden jullie?

Gr. Nadine
Nadine: Ja ik begin ook te geloven dat ze eruit kan....maar begrijpen doe ik het niet.

Ik vond/vind haar aardig en begrijp niet zo goed waarom ze niet meer bij ons wilde meeschrijven.

Misschien vindt zij het daar leuker en dat is haar goed recht maar even afmelden/gedag zeggen had wel leuk geweest.

Spijtig maar ik geloof idd niet dat ze ons mist dus wat mij betreft kan ze eruit.

Meiden bedankt voor de reakties. Dat doet me toch wel goed!

Kon vanmorgen wel janken (lief was al heel vroeg weg)

Ik had echt het idee nou doe je kurk er maar weer in het komt er allemaal uit.

Maar (nog) niks aan de hand hoor

En Sweet maar geloven dat zwanger zijn 9 maanden feest is zonder zorgen.......nou niet dus.

Maar heb beloten nu te genieten van iedere dag dat het goed lijkt te gaan,want dit kan ook niet goed zijn.

En of ik nou wel of niet stress...de situatie is goed of niet goed en daar verander ik niks aan.

(wauw! Sweet verstandig! )

ps Nadine: De tandarts is ook niet mijn vriend hoor eerlijk gezegd. Sterkte!
hoi meiden,

sweety begrijp wel dat je onzeker bent hoor. Hoort er volgens mij allemaal bij! Kan je geen advies geven, want heb het zelf natuurlijk nog niet meegemaakt haha maar er zijn hier gelukkig genoeg ervaringsdeskundigen! Iig fijn dat je nu 2 mei voor een echo kunt.

ik ben bezig met mijn vragenlijst voor de gyn, neem me voor alles te vragen waar ik me onzeker over voel, maar vind dat toch altijd wel lastig zo aan de tel. Voel me altijd een beetje opgejaagd omdat ik weet dat zij zo druk is en dan kom ik met al mijn vragen, begrijpen jullie?

fijne dag allemaal
Lieve Meiden,

Wat kan er een hoop gebeuren in een weekje tijd. Precies een week geleden was ik hier voor het laatst en nu had ik opeens wel vier pagina's te lezen, met zeer uiteenlopend nieuws.

Blink, meid wat een ellende! Ik las je bericht en kreeg kippenvel over mijn hele lijf. Hoe is het nu met jou? En met je moeder? Vandaag hoorde ik ook een ambulance en ik doe dan (haast onbewust) altijd een schietgebedje voor degene die erin ligt of die opgehaald wordt. Ik hoop echt dat het snel goedkomt met je moeder en dat ze in Emmen goed geholpen kan worden. Een heel dikke knuffel van mij.

Harley, ik las de berichten en kreeg steeds meer hoop, maar vermoedde aan de tabel te kunnen zien dat het toch niet zo heeft mogen zijn. Meissie, wat ontzettend jammer! Ik gun het je zo. Hopelijk heb je niet al teveel last van je menstruatie en kan je nog met positieve energie uitkijken naar je volgende cyclus. (Ook jammer dat mijn kaarsje niet heeft geholpen. 't Is natuurlijk geen wondermiddel, maar soms helpt het wel een beetje... Nou ja, ik blijf gewoon aan je denken!)

Bloem, voor jou vind ik het ook zo jammer! Wel fijn dat je tenminste een ovulatie hebt gehad (die nemen ze je niet meer af) en dat je steeds meer inzicht kan krijgen in het verloop van jouw cyclus. Ik hoop echt dat het er binnenkort van mag komen. Vind het bewonderenswaardig dat je met zoveel positivisme kunt zeggen van 'op naar volgende maand', want het is en blijft hoe dan ook zwaar. Ook voor jou een dikke knuffel!

Tinkerbel, ik voel me soms schuldig tegenover je. Ik zou je zo graag geven wat mij nu voor de tweede keer gegund is. Het is niet eerlijk en ik krijg steeds tranen in mijn ogen als ik je droevige berichten lees. Het valt allemaal niet mee, zeker niet als je lief dan ook nog eens weg is en je voor het eerst helemaal alleen moet prikken. Ik hoop echt dat je door te praten met anderen (zoals Sweety) je hart kunt luchten en je zinnen kunt verzetten. Als ik nog eens een wens mag doen laat ik de wereldvrede even voor wat het is en wens ik een baby voor jou. Sterkte!

Bloem, Sweety (en Tink) allemaal van harte welkom terug. Heerlijk dat jullie er weer zijn.

Met betrekking tot Es: ik vind niet dat ik er veel over te zeggen heb, omdat zij al veel eerder meeschreef dan ik, maar omdat we nooit meer van haar horen en er (behalve deze week) niet meer aan of over haar geschreven wordt, is het misschien wel zo overzichtelijk als haar regel uit de tabel verdwijnt. Maar ik vind nogmaals niet dat ik recht van spreken heb, dus de 'oudgedienden' moeten het maar bepalen!

Sweety, wat vind ik het geweldig om je verhalen te lezen. Je twijfels en angsten zijn ook voor mij heel herkenbaar, terwijl ik stukken minder ellende heb meegemaakt dan jij op het gebied van zwanger worden. Je moet maar denken dat het altijd mis kan gaan, maar dat het voorlopig gewoon goed gaat. Ik bedoel geen nieuws is goed nieuws en zolang er geen heel heftige dingen gebeuren kan je ervan uitgaan dat je kindje lekker blijft zitten waar ie zit. Als het echt misgaat is dat vroeg genoeg om je zorgen te maken, nu moet je vooral lekker genieten van al het moois wat er in je lijf (eindelijk) gebeurt. Dus als je even geen pijlijke (.)(.) hebt, wees blij en maak je niet ongerust. Het komt vast allemaal goed! Strakjes dan heb je die echo en dan heb je gezien hoe het met je kind is. (Natuurlijk duurt dat nog absurd lang, dat weet ik ook wel). Langzaam maar zeker krijg je allemaal mijlpalen en dan gaat het opeens zo snel dat je alleen nog maar kunt waggelen en er een uur over doet om je om te draaien in bed (zoals ik). Geniet maar lekker van je zwangerschap, dat gun ik je echt!

Nadine, wat een hilarische foto's van Nick! Vooral dat bekkie dat hij soms na een hapje trekt. Ik heb echt hardop zitten lachen achter de computer. Een geweldig ventje is het! Wij hebben voor Bas destijds ook een Stokke stoel aangeschaft en zijn er nog steeds heel blij mee. Ik gebruik hem (nu de stoelverkleiner en die beugel eraf zijn) ook vaak als trapje. Hij is het geld dubbel en dwars waard gebleken. (Alleen hoop ik wel dat we als de tweede eraan toe is er eentje in dezelde kleur blauw kunnen krijgen, want dat verandert steeds... Tja.)

Ongeduld, nog even over die stoelen: ik vind het ook ideaal dat je de Stokke juist helemaal aan tafel kunt schuiven. Heb trouwens nog wel een tip voor een plastic stoel. Bij Ikea heb je de Antilop voor slechts 12 euro. Als je dan nog 3 euro over hebt kun je er een tafelblad bijkopen en dan heb je alsnog een plastic stoel met een apart tafelblad. Het voordeel van deze stoel is dat de metalen poten (en het plastic tafelblad) eraf kunnen en dattie daardoor heel makkelijk is mee te nemen. Wij hebben hem bijna standaard in de auto liggen en gebruiken hem ook als er een ander kindje mee-eet. Ideaal. Bovendien is het een mooi cadeau geweest voor de diverse grootouders, die nu wel zitplaatsen voor de kleikinderen kunnen creeren, maar niet altijd zo'n kinderstoel in de weg hebben staan als we er niet zijn. Misschien heb je er wat aan. (Kunnen jij en je vriend allebei jullie zin krijgen!)

Veel succes met je assesment en je nieuwe baan (jawel, dit gaat em vast worden!)

Zaza, wat fijn dat het zo gunstig uitkomt met de vakanties en je zwangerschapsverlof! Dat betekent zeker ook dat je na de vakantie nog minstens 10 weken verlof hebt, omdat je waarschijnlijk pas aan het einde van de vakantie bevalt. Of heb ik dat nou mis? En wat bedoelde je met 'ze moeten bezuinigen'? Ik heb even gemist hoe het verder zal gaan met je werk na de bevalling. Nou ja, dat lees ik dan nog wel.

b80, hoe is het met je?

Hier is alles goed. Ik merk wel dat ik nu echt bij de laaste loodjes aan het komen ben en dat het heel zwaar is. Bas zijn tweede verjaardag was een groot succes. We hebben het zondag gevierd, maar de echte dag was maandag. (Was dat tegelijk met Tinkerbel? Hoe dan ook, jij ook nog van harte gefeliciteerd!) Ik heb wel dagen in de keuken gestaan en alles zelf gebakken, gekookt en anderszins gemaakt. Dat vind ik nou eenmaal erg leuk om te doen en ik geniet er enorm van als andere mensen van mijn kookkunst genieten. Toch was het, ondanks de uitgebreide hulp van mijn zusje, een beetje teveel van het goede en moet ik nu nog bijkomen van alle drukte! Vandaag trakteert Bas op de creche en ik ben benieuwd hoe hij het daar met alle verjaardagsfeestelijkheden heeft. Eind van de middag zien we het vanzelf.

Morgen dan is het eindelijk zover: dan gaan we naar de gynaecoloog. Ik heb zoveel vragen te stellen, dat ik me afvraag of er wel genoeg tijd zal zijn. Ik denk en hoop wel dat de gyn me een hoop duidelijkheid zal kunnen geven en dat er veel twijfels en onzekerheden weggenomen kunnen worden. Uiteraard volgt een verslag na afloop! Hihi!

Ik waggel vrolijk in het rond en heb continu het gevoel dat ik moet plassen, omdat het hoofdje van de baby nu echt steeds meer naar beneden aan het drukken is. Soms rekt Bolletje zich een beetje uit in mijn buik. Dan krijg ik dus een enorme optater in mijn maag (lang leve de Rennies!) en tegelijkertijd een enorme druk op mijn onderbuik en blaas. Tja, het hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen. Ik trouwens wel heel blij dat ik sinds die ene keer in het ziekenhuis iedere dag heel veel leven heb gevoeld in mijn buik. Godzijdank krijg ik regelmatig de bevestiging dat Bolletje zich nog prima vermaakt in mijn binnenste! Pfffieuw!

Ik heb wel wat last van mijn schaambeen, maar dat is erg goed te dragen in vergelijking met de bekkenklachten die ik eerder had. En verder gaat het allemaal gewoon erg goed.

Ik zat me laatst nog te bedenken hoe gelukkig ik eigenlijk ben en toen moest ik gewoon janken van het overweldigende geluksgevoel dat zich van mij meester maakte. Ik heb een geweldige man, een geweldig kind, een geweldige zwangerschap, geweldige vrienden en vriendinnen, geweldige forummaatjes, geweldige studie/beroep, geweldige familie, geweldig toekomstperspectief. (Bovenstaande in willekeurige volgorde.) Het kan allemaal niet beter. Nu nog een geweldige bevalling en dan is het weer compleet.

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs en een dikke knuf voor jullie allemaal,

Utah (36w3d)
Sweet: Fijn dat je het vertrouwen weer een beetje hebt gevonden! Schrijf je trouwens al mee met je maandtopic? Vond en vind ik zelf erg prettig. Met jullie heb ik het hele zwanger worden gebeuren gedeeld en inmiddels een fijne band opgebouwd. Ik vind het geweldig om de verhalen over bijv. Nick te lezen, kan ik me vast een beetje voorbereiden! En op het maandtopic heb je meiden die op dat moment zelf in hetzelfde schuitje zitten, ook erg prettig.

Zaza: Klopt volgens mij wel! Ik woon in een klein dorpje bij Emmen. Misschien is het leuk om een keer te meeten? Ben wel benieuwd naar de gezichten achter de nicks!

Nadine: Balen joh! Ik moet 8 mei weer...... Ik heb echt een hekel aan die man!

Bloem: Ik herkenhet niet te veel beslag willen leggen op een professional wel. Helemaal omdat ik mijn eigen vragen nog wel es als onzinnig wil bestempelen. Misschien is het mogelijk om een dubbele afspraak in te plannen, dan voel je jezelf niet zo gehaast. Geen idee of het bij de gyn mogelijk is, bij mijn huisarts doe ik het wel eens.

Utah: Wat een lap tekst weer! Geweldig! Poeh he, hoogzwanger en dan ook nog een volledige verjaardag cateren! Geweldig om te lezen dat je zo goed in je (nu iets opgerekte ;)) velletje zit!

B80: Druk dozen aan het pakken?

Tink: Dikke knuf!

Blink: Hoe is het nu?

Ik ben vanochtend naar een themabijeenkomst van VBN geweest. Guido was natuurlijk mee, maar hij was niet te genieten. Hij wou niet slapen, maar was enorm moe. Dus huilen..... Komt denk ik omdat we hem vanochtend wakker hebben gemaakt en meteen vertrokken zijn. Dus geen rustig ochtendritueel. Kon helaas niet anders, want vriends auto deed het niet en die moest toch naar het werk. Helemaal lullig is dat dit al een leenauto was! Zijn eigen busje wilde gister op het werk ook al niet meer......
Ongeduld, wat is VBN? Altijd balen als het kindje dan niet meewerkt. Ik ken het. En oja, mijn velletje is zelfs een beetje teveel opgerekt: ik heb er nieuwe striae bij. Joepie...

Ik ben soms ook wel nieuwsgierig naar de gezichten achter de verhalen. Grappig dat je bij Emmen woont. Wij wonen nu nog in de Randstad, in de omgeving van Den Haag, maar vertrekken na mijn studie waarschijnlijk richting Emmen (of omstreken). Kan soms niet wachten de Randstad achter ons te laten!

Sweety, ik had nog een tip: caffeinevrije koffie en cola! Of gaat het jou juist om de kick? Qua smaak verschilt het bij cola niet. (Koffie weet ik niet, want daar doe ik niet aan...)

Dat was het weer!
VBN = Vereniging Borstvoeding Natuurlijk. Ik vond het wel handig om tips & trucs van andere moeders die borstvoeding geven te horen.

Ik heb ook striae, is er in de laatste week ineens ingeschoten! Echt balen, ik hoopte wat dat betreft ongeschonden uit de strijd te komen.

Grappig dat jullie deze kant op willen komen! Mag ik vragen waarom? Carrieretechnisch trekt de randstad mij wel, maar als ik dan de huizenprijzen zie! En als ik de verhalen van mijn vriend hoor over het opgroeien op het platteland, gun ik dat Guido ook. Dus wij blijven hier ook mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven