Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Blink: Goed te horen dat het met je moeder de goede kant op gaat! Echt fijn! En logisch toch dat je aandacht nu uitgaat naar je familie! Actief meeschrijven komt wel weer wanneer de rust is wedergekeerd. Want volgens mij krijgen jullie binnenkort toch ook de sleutels van jullie nieuwe huis? Drukte zat zou ik zo zeggen!
Tinkerbell: Spannend meis! Lekker rustig aan doen en veel leuke dingen

Ik blijf me helemaal suf duimen...jouw tijd komt eraan hoor!

Nadine: Hhahaha zo pappie zo kind he? Wat een superfoto's weer! Leuk!

Blink: Wat fijn dat het berter gaat met je moeder.

En wat geeft het nou dat je even niet of minder schrijft?

Doe maar rustig aan hoor,neem je tijd.

Wij vergeten je niet!

Zo vond ik het ook zo lief hoe warm ik hier weer verwelkomd werd..

xxxxxx

ps: Iemand de gouden tip tegen beroerd voelen?

Heb me iets te hard zorgen gemaakt over het niet misselijk zijn

Onze lieve Heer dacht we zullen Sweety even geruststellen...

Sorry is niet spottend bedoeld hoor gewoon even een grapje.

Maar ben zo beroerd hoef niet over te geven maar gewoon slap,moe weeeig en wel heel blij dus niet klagen maar dragen Sweet!

Maar de gouden tip is welkom..

Het beperkt zich niet tot alleen de ochtend helaas.
Bloem en Harley: Hoe gaat ie meiden? knuff voor jullie!
Tinkerbel, een bloemetje speciaal voor jou, dat ie je mag helpen! (f)

Blink, fijn te horen dat het wat beter gaat. We lezen je wel weer als je er aan toe bent!

Sweety, de gouden tip bij was, eten, eten en nog meer eten. Al heb je er absoluut geen zin in, zodra er toch wat in mn maag zat, was de ergste misselijkheid over. Succes!
b80, vraag voor jou. Is er geen juli 2008 topic? Vind het wel leuk om hier en daar af en toe mee te lezen, maar van juli vond ik alleen het oude topic.
@ Sweety: ik sluit me geheel bij Zaza aan. Eten, eten en nog eens eten. Dat werkte voor mij ook het beste. Ik hoefde ook niet te spugen, maar ik moest wel zorgen dat er altijd iets in m'n maag zat. Gewoon elk uur een beetje eten (rijstewafel, 1/2 of hele krentebol, sultana-koekje, opkikker-soepje etc) Probeer er wel op te letten dat je niet veel suikerhoudende dingen gaat eten, dan kom je in no-time kilo's aan!

Ik ben er weer van tussen, ga ff beneden bij manlief op de bank hangen!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
quote:_zaza_ schreef op 20 april 2008 @ 16:03:

b80, vraag voor jou. Is er geen juli 2008 topic? Vind het wel leuk om hier en daar af en toe mee te lezen, maar van juli vond ik alleen het oude topic.Heb het al gevonden.. verhuisd naar hyves, maar is weer een nieuwe.
Dank jullie wel meiden. Het is inderdaad alsof het even oplucht als ik wat gegeten heb. En ik klaag niet hoor, geeft allemaal niks alleen ...maak me gewoon zorgen over werk enzo.

Want hoe kom ik de week door zo?

Nou ja ga gewonn mijn best doen.

Bedankt dames..zal rijstwafels etc halen want idd als ik zo door ga weeg ik binnen een maand 110 hahahaaaaa

Ik ga maar mijn bedje opzoeken want ben moe van het hele dag bankhangen
WELTERUSTEN ALLEMAAL!
Sweet: Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de dames al gezegd hebben. Eten, eten en eten......

Guido is ziek! Echt heel zielig. Het begon met een verstopt neusje. Da's nog niet zo erg, maar hij kreeg er gister ook verhoging bij dat opliep naar koorts. Vannacht begon hij ook nog te hoesten. Zo'n droge hoest die zeer doet aan je keel. Gelukkig was de koorts inmiddels wat gezakt. Hij is vannacht veel wakker geweest en kwam zelfs nog voor een voeding. Dat is echt al weken geleden! Vandaag heb ik hem dus ook maar niet naar de gastouder gebracht, ik heb hem dan liever thuis. Hij komt nu wat vaker om te drinken, dus dat is wel een goed teken. Hij slaapt alweer, ik hoop dat het snel over is.
@ Ongeduld: ik val maar meteen met de deur in huis met bergen goeie tips!

1. Het hoofdeinde van zijn bedje verhogen (met bijv. bierviltjes of 'n boek) dan komen zijn luchtwegen beter vrij.

2. Een gesneden ui onder z'n bedje zetten

3. Luuf (dampo voor baby's) gebruiken en verzorgende neusspray gebruiken (otrivin vind ik het fijnst).

4. Ik weet niet hoe het met de luchtvochtigheid op z'n kamertje gesteld is, maar je zou ook nog 1 of 2 bakjes water in z'n kamertje kunnen zetten. Hierdoor verdampt eerst dat vocht ipv de lucht in Guido's neus en mondje.

Alles helpt, en ik kan het weten, Nick is om de haverklap verkouden! Veel beterschap met je mannetje!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Voor Guido.... BETERSCHAP!
Tinkerbell: Hoe gaat ie?? Spannend he?
Nadine: Bedankt voor de tips! Zijn bedje staat omhoog en er staat een bakje water in zijn kamer. Ik ben gek op dit soort tips, want baat het niet, dan schaadt het niet. Ik ga ook maar wat Luuf ophalen. Ik wilde gister niet naar buiten met de kleine man. Het zonnetje scheen wel lekker, maar het waaide ook enorm hard. Vandaag is ie een stuk beter. De verhoging en het nare hoesten is weg, dus hij heeft alleen nog een matig verstopt neusje.

Sweet: Hoe is het? Kun je de misselijkheid een beetje de baas? En hebben jullie het al verteld aan mensen?

Tink: Kun je de spanning een beetje aan?

B80: Alles goed? Volgens mij heb ik je hier al eventjes niet meer gezien.

Utah: Hoe is het nu? Trek je het nog een beetje? Hoe was het gister bij de gyn?

Bloem: Heb je al een afspraak kunnen maken?

De rest krijgt allemaal een dikke knuffel!
Tink: spannend spannend spannend...ik ben zo voor je aan het duimen!! Bedankt voor je berichtje, ik ga er nog maar even vanuit dat ik geen cyste heb, en je hebt me niet bang gemaakt, maar wel alert gemaakt!

Utah: hoe was het vandaag??

Ongeduld: hoe is het met Guido?

Blink: hoe is het? Niet balen van het niet kunnen reageren, je aandacht is ergens anders nodig!

Sweety: hoe is het met de misselijkheid? Haha iets te hard geroepen dat je je zwanger wilde voelen he? nou ik hoop voor je dat de kleine beetjes eten, je zal helpen!

Ik heb een afspraak op 13 mei. Baal er goed van dat het pas zo laat is, want ondertussen heb ik nog steeds pijn. De ene dag wat minder dan de andere dag, maar ik kan nu pas over 3 weken terecht! Alle spreekuren zitten vol...Maar ik mag elke dag bellen of te vragen of er iemand is uitgevallen, nou dat zullen ze weten

En als de pijn ondraaglijk wordt, ga ik, na de tip van Tink, naar de Eerste hulp hoor.

ik ga lekker bankhangen, dag meiden voor jullie allemaal een
ik lees het zo terug en vind de eerste hulp een beetje overdreven hoor haha maar goed ik ga dan ergens aan de bel trekken!
Bloem: Dat moet je niet accepteren hoor 13 mei!

Zijn ze nou helemaal?? Please ga bellen en zeg dat het zo niet kan. Hier mag je niet mee wachten!

Niet om je bang te maken maar wel om beschadiging te voorkomen! Zo! Sweet heeft gesproken.

Wat betreft de misselijkheid.. het is niet best hier maar doe rustig aan en blijf wel eten en verder hoop ik dat het snel beter wordt.

Utah: Alles goed met je?? Hoe is het gegaan? xxxx

Ongeduld : Hoe is het met Guido?? xxxxxx
He meiden!

Wat een rust, vergeleken met een week geleden!

Bloem: 13 mei pas! Ik moet zeggen dat ik er altijd van sta te kijken dat dit soort afspraken soms zo'n eind weg gepland worden. Ze houden namelijk altijd wat ruimte in de agenda. Ik liep om de dag in het ziekenhuis, en de afspraak voor de volgende keer werd dus pas 2 dagen van tevoren gemaakt. Logisch dat ze deze plekken niet allemaal vol willen plannen, maar voor iemand die pijn heeft.....

Utah: Hoe is het met je?

Sweet: Kun je de misselijkheid een beetje de baas? Heb je al geshopt?

Met Guido gaat het gelukkig een stuk beter! Hij heeft nog een verstopt neusje en is wat schor. Maar dat schijnt er bij babytjes wel een beetje bij te horen. Hij is in ieder geval nog mooi vrolijk.

Duimen jullie met me mee? Ik ben vanochtend op sollicitatiegesprek geweest en hoor vanmiddag of ik vrijdag door mag naar een gesprek met de directie. SPANNEND!
Hier gaat alles oke hoor met de spanning haha morgen is het 5 dagen na de behandeling en vanaf dan kan het zich gaan innestelen als het raak is. Nog ff afwachten dus. NOD is 3 mei. Ik hou jullie op de hoogte. Ik wil ook zere tieten haha.

@Ongeduld, spannend meid. tuurlijk duim ik voor je.
Ongeduld: en ene en?? Wat gehoord? Ik hoop het!

Tinkerbel, ik duim me suf!

Even een kort berichtje: ik heb vanmorgen weer gebeld met het afsprakenbureau en yes ik kon vanmiddag komen!!

Kwam goed uit dat ik vandaag mijn vrije dag had. En het is goed nieuws: er is geen cyste te zien, de eierstokken zien er goed uit en rechts was een follikel aan het rijpen (zo zeg je dat toch?). Ben zo blij dat ik ben gegaan en dat het er goed uitziet! Dit was op de laatste echo in november nog niet te zien. Die pijn kan ze niet verklaren, dat kan de endometriose zijn, maar dat is alleen te zien met een kijkoperatie. En daar heb ik geen behoefte aan, ik ben nu gerustgesteld.

liefs
Tinkerbell: Die pijnlijke tieten had ik ook niet direct na het innestelen hoor. Sterker nog ik was al weer heerlijk sjaggie want voelde mijn ongy aankomen. (dacht ik)

En niets is minder waar dus don't worry als je tieten (haha) volgende week geen pijn doen hoor.

Duimen duimen en duimen..........jouw tijd komt eraan!!

Bloem: Wat super dat het goed gaat meid!! En dat er een follikel groeit...jaja zo zeg je dat we zijn al helemaal volleerd he? Kunnen zo aan de slag op de afdeling gynaecologie

Ongeduld: Nee die misselijkheid wint het nog van me.

Serieus ik hang en lig en hang en lig weer.....maar het is even niet anders. Alles beter dan niet zwanger worden ...

Hoe gaat ie met je kleine man?

Maar hier een grote teleurstelling...kreeg vanmorgen een brief van het ziekenhuis dat de afspraak van 2 mei niet door kan gaan wegens roosterverandering.

Ze hadden me maar "ff" verschoven naar 18 mei!!!!

Ja halloooo dit gaat over mijn eerste echo hoor ....

Dus ik in tranen... (hormonen hahaha)

Ik heb de afdeling zelf maar even gebeld en niet het afsprakenbureau en die vonden dat gelukkig ook te ver weg.

Nu is het dus de 15e...terwijl ik in eerste instantie de 14e zou gaan en die had ik juist weten te verzetten naar 2 mei....

Zucht maar het is niet anders...ze zitten met zieken en vakanties.....dus Sweet moet nog 3 weken wachten..
Ongeduld: Al wat gehoord van je sollicitatie?????
eh ik bedoelde ze hadden me doorgeschoven naar 18 juni...
Tinkerbel, ik duim, duim, duim, duim!! Ik gun je zere tieten!

Bloem, Wat fijn dat je toch zo snel kon komen en dat er geen cyste was.

Ongeduld, ben aan het duimen hoor. Heb je wat gehoord??

Sweety, wat k**! Kan me voorstellen dat je daar heel erg van baalde. Vind het ook gek dat ze je "zo lang" laten wachten, maar dat zal in elk ziekenhuis wel anders gaan. Bah, geduld is zo moeilijk bij dit soort dingen en zeker als je zo lang hier op gewacht hebt. Helpt het eten wat tegen de misselijkheid? Wel een kleine troost: het schijnt heel goed te zijn dat je misselijk bent, de hormonen doen goed hun best! (Hoewel het ook wel bij sommige mensen zo weer over is, en dat is dan weer niet negatief.. )

Harley, hoe is het met jou?

juni?! Dat is toch te gek voor woorden, dat hadden ze toch ook wel zelf even kunnen bedenken..

Utah, hoe is het bij jou? Hoe was het bij de gyn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven