Wilt u de bon ?

woensdag 15 augustus 2012 om 17:55
woensdag 15 augustus 2012 om 17:57
quote:shogubo schreef op 15 augustus 2012 @ 17:53:
Soms klopt de kassabon niet omdat er te veel en/of verkeerd is aangeslagen en hoe kun je dat reclameren zonder kassabon ?
Kijk jij de bon na dan? Ik ben zo iemand die de bon niet eens hoeft, laat staan dat ik m nakijk.
Overigens, het gaat dan om bonnen van de AH/benzine etc. Voor elektronische apparaten en duren kleding bewaar ik uiteraard wel de bon.
Soms klopt de kassabon niet omdat er te veel en/of verkeerd is aangeslagen en hoe kun je dat reclameren zonder kassabon ?
Kijk jij de bon na dan? Ik ben zo iemand die de bon niet eens hoeft, laat staan dat ik m nakijk.
Overigens, het gaat dan om bonnen van de AH/benzine etc. Voor elektronische apparaten en duren kleding bewaar ik uiteraard wel de bon.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:58

woensdag 15 augustus 2012 om 17:58
quote:lemonlover schreef op 15 augustus 2012 @ 17:56:
goh daar heb ik me nu nog nooit aan geërgerd eigenlijk. gekke vraag misschien.... als iemand geen bon wil... wordt de bon dan alsnog wel geprint? anders zou het misschien uit millieu oogpunt kunnen zijn.Nee hoor, bij ons vragen ze of je 'm wil, en pas als je 'm wil, printen ze 'm uit.
goh daar heb ik me nu nog nooit aan geërgerd eigenlijk. gekke vraag misschien.... als iemand geen bon wil... wordt de bon dan alsnog wel geprint? anders zou het misschien uit millieu oogpunt kunnen zijn.Nee hoor, bij ons vragen ze of je 'm wil, en pas als je 'm wil, printen ze 'm uit.

woensdag 15 augustus 2012 om 18:00
9 van de 10 keer gaan bonnen bij mij ongezien bij het oud papier, dus vaak hoef ik inderdaad geen bon. Als die dan niet geprint hoeft te worden kies ik daar voor. Uiteraard bewaar ik wel bonnen van dure aankopen en aankopen met garantie.
Ik denk dat het veel papier scheelt. Net zoals het afschaffen van de gratis plasticzakjes bij de kassa... ja, in het begin vond ik dat vervelend, maar tegenwoordig heb ik gewoon standaard in iedere tas een opgevouwen plastictas zitten. Werkt prima.
Ik denk dat het veel papier scheelt. Net zoals het afschaffen van de gratis plasticzakjes bij de kassa... ja, in het begin vond ik dat vervelend, maar tegenwoordig heb ik gewoon standaard in iedere tas een opgevouwen plastictas zitten. Werkt prima.
woensdag 15 augustus 2012 om 18:15

woensdag 15 augustus 2012 om 18:29

woensdag 15 augustus 2012 om 18:33
Is ook om die kassa´s een beetje ordentelijk te houden. Als iedereen m erbij krijgt terwijl veel mensen m niet hoeven dan liggen binnen no-time al die banden en de vloer vol met bonnetjes.
Ikzelf wil wel altijd de bon trouwens, maar ik houd mijn huishoudelijke uitgaven dan ook bij en zonder bon vergeet ik hoeveel het was.
Ikzelf wil wel altijd de bon trouwens, maar ik houd mijn huishoudelijke uitgaven dan ook bij en zonder bon vergeet ik hoeveel het was.

woensdag 15 augustus 2012 om 18:37
Soms zeg ik dat ik hem wel wil omdat ik hem dan bij het oud papier gooi en de supermarkt hem waarschijnlijk bij het gewoon afval gooit. Als ze hem niet uitprinten hoef ik hem ook niet voor simpele boodschappen.
Hoe kunnen ze eigenlijk je bon nazoeken bij AH? Moet je dan exact weten hoe laat je bij welke kassa stond? Of onthouden ze je rekeningnummer of bonuskaart?
Hoe kunnen ze eigenlijk je bon nazoeken bij AH? Moet je dan exact weten hoe laat je bij welke kassa stond? Of onthouden ze je rekeningnummer of bonuskaart?

woensdag 15 augustus 2012 om 18:47
De enige keren dat ik uitdrukkelijk om een bon vraag of 'ja' zeg op de vraag of ik de bon wil, is als ik dure apparaten koop en de bon als garantiebewijs geldt. In de kledingwinkels waar ik kom stoppen ze over het algemeen het bonnetje al bij in de tas. Daarnaast neem ik in de supermarkt alleen de bon mee als ik booodschappen heb gedaan voor mijn collega´s tijdens de lunch. En dan afstrepen wie wat heeft besteld en heeft betaald.
Ik kom nooit bij de Albert Heijn, dus bonusproducten heb ik niet. Ik ben een Plus- en Nettoramaganger-;). De keren dat ik de bon heb nagekeken klopte het gewoon. Die paar cent of euro die ik dan misloop in het jaar neem ik dan wel op de koop toe.
Ik kom nooit bij de Albert Heijn, dus bonusproducten heb ik niet. Ik ben een Plus- en Nettoramaganger-;). De keren dat ik de bon heb nagekeken klopte het gewoon. Die paar cent of euro die ik dan misloop in het jaar neem ik dan wel op de koop toe.