Mode & Beauty alle pijlers

DE legging

15-08-2012 22:26 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.

ik hou dus niet van leggings.

omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.

heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.

sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten

het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?

sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.

ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
quote:shabbies schreef op 16 augustus 2012 @ 17:29:

[...]

zijn niet meer als de helft van alle topics op fora's niet/nauwelijks belangrijk?? ik vraag gewoon of ik de enigste ben die het niet mooi vind. lijkt me een hele normale vraag. of is het gewoon omdat iemand nieuw is kijken hoe deze reageert en kijken of hijz/zij tegen stomme reacties kan? Is niet meer dan de helft van alle topics op fora's niet of nauwelijks belangrijk?? Ik vraag gewoon of ik de enige ben die het niet mooi vind. Lijkt me een heel normale vraag. Of is het gewoon omdat iemand nieuw is, kijken hoe deze reageert en kijken of hijz/zij tegen stomme reacties kan?
quote:Murdoch schreef op 16 augustus 2012 @ 17:45:

[...]

(Ter demonstratie: juist gebruik van het icoon)

(Oh en voor de on topic: legging.)jij vindt jezelf wel echt heel goed he? is dat alleen hier of in het echte leven ook?
quote:shabbies schreef op 16 augustus 2012 @ 17:47:

[...]

nee jammer he? maar op elke forA zitten er personen tussen die het erg leuk vinden mensen te treiteren en op spelfouten te pakken. nou meid ik zal je zeggen... ik woon pas sinds 3 jaar in nederland. ik ben spaanse dus sorry als ik je irriteer met mijn spelfouten. of is het verboden hier voor mensen die de nederlandse taal misschien nog niet helemaal machtig zijn

Gebruik je het weer verkeerd!

Je irriteert me niet, ik wil je juist wat bijbrengen. Reageer je ook zo op je taaljuf als ze je corrigeert?

Ben je familie van MEFSie?
quote:shabbies schreef op 16 augustus 2012 @ 17:49:

[...]

jij vindt jezelf wel echt heel goed he? is dat alleen hier of in het echte leven ook? Nee in het echte leven eigenlijk ook wel.
(Het is ook nog 'heel' in plaats van 'hele').

Legging.
quote:SeptemberGirl schreef op 16 augustus 2012 @ 17:49:

[...]

Gebruik je het weer verkeerd!

Je irriteert me niet, ik wil je juist wat bijbrengen. Reageer je ook zo op je taaljuf als ze je corrigeert?

Ben je familie van MEFSie?ik dacht dat ik je niet gevraagd had om mij wat bij te brengen toch.
quote:SeptemberGirl schreef op 16 augustus 2012 @ 17:48:

[...]

Is niet meer dan de helft van alle topics op fora's niet of nauwelijks belangrijk?? Ik vraag gewoon of ik de enige ben die het niet mooi vind. Lijkt me een hele normale vraag. Of is het gewoon omdat iemand nieuw is, kijken hoe deze reageert en kijken of hijz/zij tegen stomme reacties kan?

Als je iemand verbetert moet je het wel goed doen.

'Ik vraag me af of ik de enige ben die het mooi vindT'.
Ik draag regelmatig leggings tot net onder de knie. In het zwart, roze en zelfs wit (bijvoorbeeld: witte knie legging/tregging met een tuniekje met roze bloemetjes erboven).

Vind ik gekleder staan dan een kort jurkje met niets er onder. Bovendien ook praktischer. Ik vind het mooi.

Knielange jurken met legging vind ik wel lelijk, net als wit onder spijkerrokjes. En de enkellange legging met net een cm huid zichtbaar boven de schoenen vind ik ook niets.

Maar ieder zijn eigen smaak he.
quote:shabbies schreef op 16 augustus 2012 @ 17:49:

[...]

jij vindt jezelf wel echt heel goed he? is dat alleen hier of in het echte leven ook? Zie antwoord van SeptemberGirl.
quote:Merelin schreef op 16 augustus 2012 @ 17:52:

[...]

'Ik vraag me af of ik de enige ben die het mooi vindT'.
quote:shabbies schreef op 16 augustus 2012 @ 17:51:

[...]

ik dacht dat ik je niet gevraagd had om mij wat bij te brengen toch.Tsja, ik had ook niet gevraagd naar jouw mening over DE legging, die geef je ook ongevraagd.

Que sera, sera.
quote:SeptemberGirl schreef op 16 augustus 2012 @ 17:49:

[...]

Je irriteert me niet, ik wil je juist wat bijbrengen.Jij mij wel.
En gaan we nog verder met "shabbies"uitproberen"?, of kunnen we gewoon normaal met elkaar "kletsen
quote:Merelin schreef op 16 augustus 2012 @ 17:52:

[...]

'Ik vraag me af of ik de enige ben die het mooi vindT'.Volgens mij schrijf je 'ik vindt' nooit met -dt.
quote:SeptemberGirl schreef op 16 augustus 2012 @ 17:54:

[...]

Tsja, ik had ook niet gevraagd naar jouw mening over DE legging, die geef je ook ongevraagd.

Que sera, sera.Maar ik had jou niet gevraagd te reageren.
Hier wel SG, moest ook even denken. Nog een vout dus.

Hoezo "kletsen"? Vanwaar die aanhalingstekens? Suggestief.
quote:SeptemberGirl schreef op 16 augustus 2012 @ 17:56:

[...]

Volgens mij schrijf je 'ik vindt' nooit met -dt.Klopt. Maar er staat dus ook niet 'ik vindt'.
OK on topic: ik vind het fout om over de legging te spreken, in de werkelijkheid is er alleen maar een pluralisme van leggings, in alle soorten en maten. Door van de legging te spreken universaliseer je het fenomeen, alsof er een essentiële 'leggingheid' in de wereld is. Zo krijg je aannames, misschien conformeert mijn legging niet aan jouw genaturaliseerde legging-idee, en voor je het weet wordt mijn legging, de deviatie, gemarginaliseerd en buitengesloten van het centrale legging-schap. Nou, daar pas ik voor.

Ik vind dat de topictitel veranderd moet worden in 'leggings, in al hun meervoudige pracht'.
quote:Murdoch schreef op 16 augustus 2012 @ 17:57:

Hier wel SG, moest ook even denken. Nog een vout dus.

Hoezo "kletsen"? Vanwaar die aanhalingstekens? Suggestief.Oh oké, omdat je refereert aan 'enige' (enigste in het geval van TO)?
quote:Murdoch schreef op 16 augustus 2012 @ 18:00:

Ik vind dat de topictitel veranderd moet worden in ''leggings, in al hun meervoudige pracht'.........het liefste wit, maar mag ook zwart.''
Gezellig hier.
Kom je mee kletsen? Het gaat over leggings.
Ik ga net even eten. Maar vriend gaat zo naar Lowlands, dan heb ik tot maandag 12.00 uur zeker de tijd. (Tussendoor wel even werken.)
Hmm, het gaat wel over leggings, maar misschien kunnen we vóór maandagmiddag de belangrijkste fundamenten en parameters van de discussie schetsen. Echt de diepte in, dat gaat wel wat langer duren.
Ja dat begrijp ik. Natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven