hoe vaak bed verschonen?
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:29
Ik vraag me af hoe vaak jullie je bed verschonen? en doen jullie dat in de zomer vaker dan in de winter?
Ik doe het meestal om de 2 a 3 weken soms 4, maar dat vind ik soms nog te lang 4 weken...
Ik heb soms best wel de neiging om vaak mijn bed te verschonen, ik heb het 2 weken geleden nog gedaan en soms twijfel ik of ik mijn bed wel of niet zou verschonen, soms vind ik het ook gewoon heerlijk om onder een schone laken te slapen:)
Ik doe het meestal om de 2 a 3 weken soms 4, maar dat vind ik soms nog te lang 4 weken...
Ik heb soms best wel de neiging om vaak mijn bed te verschonen, ik heb het 2 weken geleden nog gedaan en soms twijfel ik of ik mijn bed wel of niet zou verschonen, soms vind ik het ook gewoon heerlijk om onder een schone laken te slapen:)
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:05
quote:Pinkelot schreef op 18 augustus 2012 @ 12:02:
[...]
Of je liegt of je werkt niet
Hier elke twee weken tenzij het echt super warm is. Ik douche ook altijd voor het slapen, toen ik dat niet deed verschoonde ik elke week.Ik werk niet Maar dan nog, zo veel tijd kost het toch allemaal niet?
[...]
Of je liegt of je werkt niet
Hier elke twee weken tenzij het echt super warm is. Ik douche ook altijd voor het slapen, toen ik dat niet deed verschoonde ik elke week.Ik werk niet Maar dan nog, zo veel tijd kost het toch allemaal niet?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:07
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:07
quote:carenza schreef op 18 augustus 2012 @ 12:06:
TO: je bent een smeerkees. Gatverdarrie, 4 weken!!!!
Dat moet gewoon 1x per week en bij hitte zoals nu 2-3x per week.
Zou niet graag bij je komen logeren!!!!
Zou niet graag bij je komen logeren!!!!
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:09
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:10
Zomers elke week echt verschonen , wel hang ik het s morgens direct buiten en zodra de zon doorkomt en t dus 25 graden wordt haal ik t weer naar binnen)
Winter 1x in de 2 weken echt verschonen , maar hang het wel elke ochtend buiten
(mits het niet regent natuurlijk , moet vaak de onderbuurman ff bellen of hij mijn beddengoed naar binnen wil halen omdat het regent)
Winter 1x in de 2 weken echt verschonen , maar hang het wel elke ochtend buiten
(mits het niet regent natuurlijk , moet vaak de onderbuurman ff bellen of hij mijn beddengoed naar binnen wil halen omdat het regent)
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:14
quote:carenza schreef op 18 augustus 2012 @ 12:06:
Zou niet graag bij je komen logeren!!!!dan heb je niet goed gelezen!:) k slaap niet vaak thuis meer, maar meer bij mijn vriend dan dat ik thuis slaap, dus wat voor nut heeft het dan om elke week mijn bed te verschonen als ik doordeweeks vaak bij mijn vriend slaapt? en hooguit maar 1 of 2 keer in de week thuis slaapt. Overigens verschoon ik dan wel vaker mijn bed, maar ik bedoel echt niet om de 4 weken...
Zou niet graag bij je komen logeren!!!!dan heb je niet goed gelezen!:) k slaap niet vaak thuis meer, maar meer bij mijn vriend dan dat ik thuis slaap, dus wat voor nut heeft het dan om elke week mijn bed te verschonen als ik doordeweeks vaak bij mijn vriend slaapt? en hooguit maar 1 of 2 keer in de week thuis slaapt. Overigens verschoon ik dan wel vaker mijn bed, maar ik bedoel echt niet om de 4 weken...
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2012 @ 12:13:
[...]
Ja, weet ik. Maar ik heb smetvrees.
Ow, wat erg voor je.
Heb je daar hulp bij?
Ow, sjit, knuffelen wil je dan zeker ook niet? *high5* Kan een high 5 wel?
[...]
Ja, weet ik. Maar ik heb smetvrees.
Ow, wat erg voor je.
Heb je daar hulp bij?
Ow, sjit, knuffelen wil je dan zeker ook niet? *high5* Kan een high 5 wel?
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:15
quote:my_little schreef op 18 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
dan heb je niet goed gelezen!:) k slaap niet vaak thuis meer, maar meer bij mijn vriend dan dat ik thuis slaap, dus wat voor nut heeft het dan om elke week mijn bed te verschonen als ik doordeweeks vaak bij mijn vriend slaapt? en hooguit maar 1 of 2 keer in de week thuis slaapt. Overigens verschoon ik dan wel vaker mijn bed, maar ik bedoel echt niet om de 4 weken...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ga je gewoon lekker niet verdedigen, wacht gewoon nog een maandje langer met het verschonen van je bed.
Gewoon, omdat het kan.
[...]
dan heb je niet goed gelezen!:) k slaap niet vaak thuis meer, maar meer bij mijn vriend dan dat ik thuis slaap, dus wat voor nut heeft het dan om elke week mijn bed te verschonen als ik doordeweeks vaak bij mijn vriend slaapt? en hooguit maar 1 of 2 keer in de week thuis slaapt. Overigens verschoon ik dan wel vaker mijn bed, maar ik bedoel echt niet om de 4 weken...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ga je gewoon lekker niet verdedigen, wacht gewoon nog een maandje langer met het verschonen van je bed.
Gewoon, omdat het kan.
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:16
quote:my_little schreef op 18 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
En toch ga je nu elke week je bed verschonen
Laat je toch niet zo op de kast jagen joh.
[...]
En toch ga je nu elke week je bed verschonen
Laat je toch niet zo op de kast jagen joh.
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:16
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:17
quote:altijdonderweg schreef op 18 augustus 2012 @ 12:16:
Ik verschoon het vaak zodra er hier weer een topic voorbij komt met deze vraag. Prima reminder
Met een beetje geluk wordt de vraag elke twee weken gesteld, soms duurt het wat langer.Gatver, het vorige topic is al bijna 2 maanden geleden.
Ik verschoon het vaak zodra er hier weer een topic voorbij komt met deze vraag. Prima reminder
Met een beetje geluk wordt de vraag elke twee weken gesteld, soms duurt het wat langer.Gatver, het vorige topic is al bijna 2 maanden geleden.