hoe vaak bed verschonen?
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:29
Ik vraag me af hoe vaak jullie je bed verschonen? en doen jullie dat in de zomer vaker dan in de winter?
Ik doe het meestal om de 2 a 3 weken soms 4, maar dat vind ik soms nog te lang 4 weken...
Ik heb soms best wel de neiging om vaak mijn bed te verschonen, ik heb het 2 weken geleden nog gedaan en soms twijfel ik of ik mijn bed wel of niet zou verschonen, soms vind ik het ook gewoon heerlijk om onder een schone laken te slapen:)
Ik doe het meestal om de 2 a 3 weken soms 4, maar dat vind ik soms nog te lang 4 weken...
Ik heb soms best wel de neiging om vaak mijn bed te verschonen, ik heb het 2 weken geleden nog gedaan en soms twijfel ik of ik mijn bed wel of niet zou verschonen, soms vind ik het ook gewoon heerlijk om onder een schone laken te slapen:)
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:33
Elke week. Maar met deze hitte soms wel 2 keer. Maar dan slaap ik onder een laken en dat is makkelijker dan dat hele circus met een dekbedovertrek.
In de winter wil ik nog wel eens een laken leggen onder het dekbed, dan slaap je onder het laken en is het dekbed voor de warmte. Dan vervang ik wat vaker enkel het laken en het onderhoeslaken en het dekbedovertrek waar je dus niet rechtstreeks onder ligt laat ik dan wat langer liggen.
Ik word nergens zo blij van als lekker fris gedoucht zijn en dan onder pas gewassen lakens liggen
In de winter wil ik nog wel eens een laken leggen onder het dekbed, dan slaap je onder het laken en is het dekbed voor de warmte. Dan vervang ik wat vaker enkel het laken en het onderhoeslaken en het dekbedovertrek waar je dus niet rechtstreeks onder ligt laat ik dan wat langer liggen.
Ik word nergens zo blij van als lekker fris gedoucht zijn en dan onder pas gewassen lakens liggen
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:34
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:37
Ik vergeet meestal wanneer ik het voor het laatst heb verschoond.... En met dit warme weer lig ik gewoon onder een laken en niet onder dekbed maar ik gebruki daarbij vaak een schone laken...
Ik wou gewoon even wat zekerheid, want soms verschoon ik vaak mijn bed en andere keer schiet het niet bij mij in... Het is bij mij afwisselend, in de zomer doe ik het sowieso vaker!:)
Ik wou gewoon even wat zekerheid, want soms verschoon ik vaak mijn bed en andere keer schiet het niet bij mij in... Het is bij mij afwisselend, in de zomer doe ik het sowieso vaker!:)
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:39
sorry ik bedoelde meer van ik slaap niet vaak thuis, slaap dan ook vaak bij mijn vriend enzo, en dan heeft het toch weinig zin om vaak je bed te verschonen als je meer daar bent dan thuis? ik heb 2 weken geleden mijn bed verschoond voordat ik op vakantie ging, ben gisteren net thuis gekomen, omdat ik onder schone lakens wil slapen als ik thuis kom van vakantie!:) maar als ik vaker thuis ben en hij slaapt hier doe ik het sowieso elke week, 1,5 week