Oud huis opknappen. Tips?

17-08-2012 22:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_154030 wijzigde dit bericht op 21-08-2012 01:11
Reden: .
% gewijzigd
mensen in je omgeving hebben misschien wel een verbouwing laten doen en hebben goed ervaringen met aannemers, bouwkundigen, loodgieters en dergelijke. Vraag even rond in je omgeving dus.
Geen bouwkundige keuring laten doen? Degene die onze keuring deed had aan de lopende band het soort tips dat jij zoekt, over prioriteiten, materialen en het handig combineren van bepaalde klussen en dergelijke. Een goede bouwkundige kan je dus denk ik verder helpen.
John bellen>
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
.
anoniem_154030 wijzigde dit bericht op 21-08-2012 01:12
% gewijzigd
Bob laten langskomen!
Nooit een oud huis kopen als je zelf totaal niet handig bent...volkomen kansloos ( om met Bob's woorden te praten:))
.
% gewijzigd
Tuurlijk,meiske!!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wij hebben onlangs ook een huis gekocht waar behoorlijk wat aan geklust moet worden. Gelukkig heb ik een handige man maar voor klussen die hij niet kan of wil doen schakelen we via werkspot.nl in. Heel handig, vaklui kunnen bieden op jouw opdracht en uit recensies kun je opmaken hoe goed ze zijn.

Voor klusvragen heb ik klusidee.nl gevonden. Dus handig voor je vragen over hout e.d.

Succes!!!
Laat een onderhoudsplan maken en kijk dan welke dingen je zelf kunt doen..al doende leert men, je wordt vanzelf steeds handiger!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Er zijn ook sites waar je een klus kan aanbieden en aannemers reageren daar met scherpe prijzen.Daarna kun je nog altijd in gesprek gaan om te kijken of het naar je zin is zo niet next aannemer.
Via websites als: werkspot of kluswebsite. Kan je klussen aanbieden waar bedrijven, aannemers op kunnen reageren.

Zo zijn wij aan onze aannemer gekomen. Hij had een relatief kleine klus bij ons gedaan en wij vertelde over wat we nog meer wilde laten doen in het huis. Hij gaf daarop direct al tips en gaf aan dat hij dat ook deed en wel een offerte zou willen maken. Klus 2 is bijna afgerond en met klus 3 word volgende week gestart. Tot nu toe erg tevreden over.

Hij geeft ons ook tips over dingen die we gewoon zelf kunnen doen. Erg fijn.
Per deze maand heb ik een Bouwkundige als broertje. Ik vind hem natuurlijk heel betrouwbaar;), Helaas gaat hij naar het buitenland:(, dus ik Wilde hem wel aanbevelen, maar dat gaat nu niet meer.

Wat anderen zeggen: werkspot. De opdrachtnemers krijgen ook een cijfer van eerdere opdrachtgevers, dat helpt je bij het schiften.
Ben je niet handig omdat je een kluns bent, of omdat je geen ervaring hebt? Ik denk dat dat wel uitmaakt. Ik heb zelf ook eigenlijk geen ervaring, maar kan wel logisch nadenken en een hamer vasthouden en samen met de klusjesmannen en mijn broertje kom ik toch wel waar ik zijn wil.
.
% gewijzigd
.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven