Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 19 augustus 2012 om 20:17
Haaaaiiii !
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb maar was van het weekend met het warme weer gereduceerd tot een plasje..echt zat weg te smelten hier. Maar hier gaat ie dan:
@italiemeisje: Dank je wel voor de leuke kapstok ! De meiden hebben papa meteen order gegeven om m op te hangen ; )
En natuurlijk ook dank je wel voor het lieve kaartje en de knuffel (wordt nu al heerlijk mee gespeeld)
@blondie: Dank je wel voor de mooie rugzak ! Echt een fijne, ga m zo snel mogelijk uitproberen ! : )
Voor de liefhebber heb ik nog een mooi babyledikantje op te halen in grenenkleur. Bij interesse hoor ik het wel : )
Fijne avond allemaal !
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb maar was van het weekend met het warme weer gereduceerd tot een plasje..echt zat weg te smelten hier. Maar hier gaat ie dan:
@italiemeisje: Dank je wel voor de leuke kapstok ! De meiden hebben papa meteen order gegeven om m op te hangen ; )
En natuurlijk ook dank je wel voor het lieve kaartje en de knuffel (wordt nu al heerlijk mee gespeeld)
@blondie: Dank je wel voor de mooie rugzak ! Echt een fijne, ga m zo snel mogelijk uitproberen ! : )
Voor de liefhebber heb ik nog een mooi babyledikantje op te halen in grenenkleur. Bij interesse hoor ik het wel : )
Fijne avond allemaal !
zondag 19 augustus 2012 om 20:36
Ik heb nog twee ledikantjes staan. Een witte en een gele, beide van hout. De witte staat gewoon op pootjes en heeft spijltjes aan alle zijden. De gele kan ook omgedraaid worden waardoor hij kan schommelen, de zijkanten hebben spijltjes en de voor en achterkant zijn dicht. Beide kunnen een likje verf gebruiken, maar zijn verder in prima staat. Ik heb eer ook nog matrasjes bij eventueel.
Verder in de aanbieding een hobbelpaard. Hij lijkt qua model wat op deze, maar is een stuk ouder:
een houten poppenwagen, lijkt op deze: amper gebruikt.
Boerderij van abrick:
Alles af te halen in de omgeving van doetinchem/zutphen.
Verder in de aanbieding een hobbelpaard. Hij lijkt qua model wat op deze, maar is een stuk ouder:
een houten poppenwagen, lijkt op deze: amper gebruikt.
Boerderij van abrick:
Alles af te halen in de omgeving van doetinchem/zutphen.
The time is now
zondag 19 augustus 2012 om 20:38
quote:Liedjepiedje schreef op 19 augustus 2012 @ 19:52:
maylea. Dat is een gaaf poppenhuis! Lekker groot, dat trappetje naar boven! Die lade is ook handig!
Op welk waddeneiland woon je? Wij zijn nu naar twee verschillende eilanden geweest de afgelopen zomers en dat bevalt erg goed!
En ik vind dat terras boven ook zo mooi.
Ik woon op Texel
maylea. Dat is een gaaf poppenhuis! Lekker groot, dat trappetje naar boven! Die lade is ook handig!
Op welk waddeneiland woon je? Wij zijn nu naar twee verschillende eilanden geweest de afgelopen zomers en dat bevalt erg goed!
En ik vind dat terras boven ook zo mooi.
Ik woon op Texel
maandag 20 augustus 2012 om 09:24
Joda, Jet, MamaK en Italie_meisje: jullie pakketten staan verzendklaar! Die van Joda stuur ik vandaag op, en ook die van MamaK. Italie_meisje: heb je net gemaild met de overmaak-gegevens zodra dat klaar is, doe ik jouw pakket ook op de post. Jet, ik heb je adres niet, haha, ik kan het dus nergens heensturen Mail je me even?
maandag 20 augustus 2012 om 09:27
maandag 20 augustus 2012 om 09:59
In de herhaling:
Ik heb te geef:
Tijdschriften. Stuk of tien nog.
Een doosje foto papier van Unicorn. Er zijn een paar blaadjes uit, maar zit behoorlijk vol. A4 formaat
Doosje Premium Photo Glossy Inkjet Paper - Volgens mij geheel vol, anders misschien 1 of 2 velletjes uit.
Kussenhoezen:
Leifheit keukenpapier-afrits-ding
Schoenen, maat 39, niet voor brede voeten
Boeken:
Dan Simmons - Aasgieren
Christel en Isabell Zachert - We zien elkaar weer in mijn paradijs
Stephen King, de Vervloeking
Bibbi Dumon Tak - Laika tussen de sterren
Verder:
Partylightset, drie stuks, van glas.
Kleren:
Rokje van Mexx, kleine M.
Oranje T-shirt van Mexx, maat S met tekst One Kiss and I am on fire.
Spijkerjasje van MissSixty, staat medium in, maar is echt een XS.
Echt hele mooie bikini, oranje, merk Luna Mare, was zeker 65 euro destijds. Omtrek 70, cup is een kleine B. Broekje is M.
Bikini Livera, maat 38.
Rok Watcher, maat S.
Zwart T-shirt, Watcher, maat 3.
Kettingen: Van de parelketting/armband zijn de parels wat afgesleten, misschien leuk voor een verkleedpartij? Van de parelarmband is het elastiek slap, die moet vervangen worden.
Vierkante groene kussentjes, drie stuks.
Beige vierkante kussens, drie stuks, met vast-maak-lint
Broek mannen, Chasin, maat XS
Schaatsen, ik vermoed maat 38/39, voor de smalle voet
Fotolijst
Plantenbak
Mijn Album: klik
Bij interesse even mailen. islesviva@gmail.com
Ik heb te geef:
Tijdschriften. Stuk of tien nog.
Een doosje foto papier van Unicorn. Er zijn een paar blaadjes uit, maar zit behoorlijk vol. A4 formaat
Doosje Premium Photo Glossy Inkjet Paper - Volgens mij geheel vol, anders misschien 1 of 2 velletjes uit.
Kussenhoezen:
Leifheit keukenpapier-afrits-ding
Schoenen, maat 39, niet voor brede voeten
Boeken:
Dan Simmons - Aasgieren
Christel en Isabell Zachert - We zien elkaar weer in mijn paradijs
Stephen King, de Vervloeking
Bibbi Dumon Tak - Laika tussen de sterren
Verder:
Partylightset, drie stuks, van glas.
Kleren:
Rokje van Mexx, kleine M.
Oranje T-shirt van Mexx, maat S met tekst One Kiss and I am on fire.
Spijkerjasje van MissSixty, staat medium in, maar is echt een XS.
Echt hele mooie bikini, oranje, merk Luna Mare, was zeker 65 euro destijds. Omtrek 70, cup is een kleine B. Broekje is M.
Bikini Livera, maat 38.
Rok Watcher, maat S.
Zwart T-shirt, Watcher, maat 3.
Kettingen: Van de parelketting/armband zijn de parels wat afgesleten, misschien leuk voor een verkleedpartij? Van de parelarmband is het elastiek slap, die moet vervangen worden.
Vierkante groene kussentjes, drie stuks.
Beige vierkante kussens, drie stuks, met vast-maak-lint
Broek mannen, Chasin, maat XS
Schaatsen, ik vermoed maat 38/39, voor de smalle voet
Fotolijst
Plantenbak
Mijn Album: klik
Bij interesse even mailen. islesviva@gmail.com
maandag 20 augustus 2012 om 10:50
maandag 20 augustus 2012 om 16:16
Wat een ramp met die pakketjes! Ten eerste liet de tape los door het warme weer :sarcastic , dus alvast excuses voor de manier van verpakken. Ten tweede ben ik vier keer het postkantoor binnen gesjokst (die vrouw zag me aankomen ). Ten derde: ik ben er zojuist achter gekomen dat men maten heeft voor pakketpost. Ik dacht dat het 6,75 was. Hoppa. Nou, niet dus. Bij het pakketje voor Italie_meisje werd het meetlint gepakt. Wel 5 (!) heule centimeters te breed! Nou, halleluja. Dus toen naar de AH, dozenbak leeg, winkel afgestruind op zoek naar een geschikte doos. Daar eentje gespot met de perfécte maten, die leeggekiept in een andere doos, en doos nummer 1 overgepakt in de nieuwe. Tape eraf gerukt en op de nieuwe doos geplakt. Meisje, als je denkt "wat-voor-idioot-heeft-het-zo-kunnen-verpakken", dan weet je waarom. Maar ze zijn weg! Op de bus! Die van Joda (dacht ik) en Meisje waren trouwens net onder de tien kilo. Hehe. Dat wist ik, want ik heb me namelijk vanochtend mét en zónder doos gewogen. Zo, en nu maar eens even die codes doormailen. Hoop dat ik ze niet heb verwisseld!