Bangkok
zaterdag 18 augustus 2012 om 16:54
We hebben gisteren besloten om met vrienden 10 dagen Bangkok te gaan doen. Waarschijnlijk van daaruit nog een eilandje pakken.
Is het beter (goedkoper) om gewoon een ticket te boeken en daar een hotel te zoeken of een pakket te doen via een reisorganisatie?
Hebben jullie misschien tips voor leuke niet te dure hotels?
Wie kan mij helpen. Alvast bedankt.
Is het beter (goedkoper) om gewoon een ticket te boeken en daar een hotel te zoeken of een pakket te doen via een reisorganisatie?
Hebben jullie misschien tips voor leuke niet te dure hotels?
Wie kan mij helpen. Alvast bedankt.
dinsdag 21 augustus 2012 om 12:43
Nou we hebben geboekt hoor. Bij E-Bookers vlucht met superdeluxe 5 sterren hotel voor best wel weinig geld. Hotel is Oriental Residence. Heb er zin in.
Allemaal bedankt voor jullie reacties en Zamm nog veel plezier daar.
Tips om leuke dingen te doen of zien zijn nog altijd welkom natuurlijk.
Gr. Annmary
Allemaal bedankt voor jullie reacties en Zamm nog veel plezier daar.
Tips om leuke dingen te doen of zien zijn nog altijd welkom natuurlijk.
Gr. Annmary
dinsdag 21 augustus 2012 om 13:08
Ik vind guesthouses vaak veel leuker als die grote hotels.
Vond BKK even wennen, was er niet gelijk bij eerste bezoek weg van ofzo. Nu we de weg een beetje kennen wel. Kiezen altijd guesthouse in buurt van lumpini park-silom. Als ik een dagje genoeg heb vd hitte en drukte met een ipod,boek en drinken in het park... zucht.... 10 dgn zou mij persoonlijk te lang zijn, maar dat kun je ter plaatse besluiten toch?
Qua eilanden zou ik het (regen) seizoen laten bepalen, als het regentijd is aan de ene kust kies je een plek aan de andere.
Vond BKK even wennen, was er niet gelijk bij eerste bezoek weg van ofzo. Nu we de weg een beetje kennen wel. Kiezen altijd guesthouse in buurt van lumpini park-silom. Als ik een dagje genoeg heb vd hitte en drukte met een ipod,boek en drinken in het park... zucht.... 10 dgn zou mij persoonlijk te lang zijn, maar dat kun je ter plaatse besluiten toch?
Qua eilanden zou ik het (regen) seizoen laten bepalen, als het regentijd is aan de ene kust kies je een plek aan de andere.