Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ik vind het nu heerlijk buiten.

Weerzien met vriend was emotioneel,ook voor de kinderen,want die hadden hem enorm gemist.

Tot vanochtend 4 uur gepraat en elkaar vastgehouden.

Man,wat ben ik gek op die vent

Ik blijf heel dicht bij mijn gevoel en de toekomst zal uitwijzen of hij mijn vertrouwen wel verdient.

Lijstje:

wassen,vouwen (strijken)

boodschappen

stofzuigen

badkamer poetsen
Moeilijk Coetje als de liefde het overwint.

Ik hoop inderdaad dat hij jou waard is.
Dat hoop ik ook Coetje.

Ik begrijp heel goed dat je het toch weer met hem wil proberen.

Ik heb vannacht heel erg slecht geslapen dus ik hoop straks nog een powernap te doen.

Vanmorgen al getennist en de bestelling voor toneel bij de bakker geregeld voor aanstaand weekend.

Vanmiddag maak ik met Oudste nog een ronde door het huis op zoek naar rommelmarktspul.
Voor nu voelt het iig goed..

Ik doe met je mee met de powernap,na een lang weekend van weinig slaap hangen de wallen op mijn knieen.

Ik breng dus zometeen Uk naar school en dan ga ik op de bank.
Als het goed voelt dan is het goed he Coetje?

Van die powernap is (nog) niks gekomen.

Ik heb wat zitten pielen op de toneel-facebookpagina en 'we' waren net op de radio .

Er is ook al gestofzuigd, dus ik heb niet helemaal niks uitgevoerd .
Coetje als het voor jou goed voelt dan is het goed.

Ik hoop dat vriend weet wat hij doet en jou niet meer zo achterlaat. Ga je nu dit weekend wel weer naar Texel?

Whaha mijn renaultje 4 is weer goedgekeurd. Heerlijk.
Wat fijn van je 4tje Zoebie!

Ik heb wel op de bank gelegen maar niet geslapen,buren waren aan het bidden en dat gaat gepaard met veel lawaai.

Dit weekend gaan we wel naar Texel,jammer dat ze slecht weer voorspellen.
Hou op over slecht weer komend weekend!

Mijn mantra voor de komende dagen:

Het gaan NIET regenen dit weekend Het gaat NIET regenen dit weekend Het gaan NIET regenen dit weekend Het gaat NIET regenen dit weekend Het gaan NIET regenen dit weekend !!!!!

Oke, één buitje mag, maar daar moet het dan ook bij blijven.

Top dat je autootje weer goedgekeurd is Zoeb!
Nee hoor het gaat vast en zeker heel mooi weer worden aan de kust. Dus aan alle kusten Van Texel tot Zeeland.
Ik hoop het toch zo Zoeb..

Het zou meer dan balen zijn als het slecht weer wordt.

Het is zowel voor ons spelers als voor het publiek toch het fijnst als het droog is.
Wat is er dit weekend dat het niet mag regenen gold?

Drukke dag vandaag op het werk, flink wat plusuren gemaakt, donderdag staan er nog een paar op de planning, vrijdag ook, dus dat bouwt lekker op. Weet ik in ieder geval heel zeker dat ik de herfstvakantie voldoende uren heb voor een week verlof.

Coe, als die keuze goed voelt, is het de juiste keuze.
quote:Zoebie schreef op 21 augustus 2012 @ 17:40:

Nee hoor het gaat vast en zeker heel mooi weer worden aan de kust. Dus aan alle kusten Van Texel tot Zeeland.

Deal!!

En tot mijn grote schande moet ik bekennen dat ik buiten wat opruimen en koken,helemaal niks gedaan heb!
Een openlucht toneeluitvoering Shadow. We zijn er als vereniging al maanden mee bezig en het zou zó fijn zijn als het weer ook mee zou werken...

Ik stuur je via Facebook wel een link naar de facebookpagina van de toneelvereniging dan kan je zien waar het over gaat.

Lekker Coetje, een luie dag mag af en toe best wel eens hoor.

Ik moet morgen vroeg op voor een doktersafspraak. Medicijnen ivm vitamine D-tekort zijn op en de klachten zijn niet weg dus even kijken wat nu..
Moggu..

Succes bij de huisarts Goldie.
Tanks :-)
Goedemorgen!

Gold, succes bij de huisarts.

Vandaag weer een flinke bezemlijst om weg te werken:

Stofzuigen

Dweilen

Stoffen

Wc poetsen

Bovenverdieping incl badkamers poetsen

Afwassen
Succes bij de HA Gold.

Ik moet eigenlijk ook poetsen, maar de zin ontbreekt me. Shame on me.

Gisteren na mijn werk "even" de stad in geweest en ik heb een flinke stapel nieuwe kleren in de uitverkoop gescoord. Altijd leuk als het de helft van de helft is. Mooie spijkerbroek voor weinig en nog een paar broeken met felle kleurtjes. Okergeel, rood, lila en wit. En een jasje bij V&D. Zag het hangen en was meteen verknocht. Het paste en ik kijk naar de prijs. ¤ 9.-

Suede, kort met een bontrand langs de mouwen en de kraag. Geweldig is dat. Nou ja dat laat je dan niet hangen he.

Ik ga maar eens een was buitenhangen. Het blijft wel droog toch??
Dokter houdt het bij zijn eerste diagnose: Fibromyalgie dus.

Ik heb nu pijnstilling. Is eigenlijk een antidepressiva die ook gegeven wordt aan mensen met fibro.

Geen doorverwijzing, niks.

Over twee weken wel weer terug om te vertellen hoe de medicijnen bevallen. Misschien dat ik dan toch nog om een doorverwijzing vraag.

Na dokter de stad in geweest met Oudste.

Pasfoto's laten maken (af-schu-we-lijk ), nieuw paspoort aangevraagd en bij Hema de overgordijnen voor Troela's kamer opgehaald.

Vanmiddag heb ik dus als klusje de oude gordijnen vermaken zodat die bij Oudste op haar kamer passen.

Shadow, volgens mij heb ik je al een uitnodiging gestuurd voor de facebookpagina van toneel.
Oja, we vonden ook nog een redelijk goedgevulde portemonnee op straat. We hebben het ding meegenomen en net via facebook de eigenaar getraceerd. Het mensje had hem nog niet eens gemist maar komt hem zo ophalen :-)
Ze wilde me 20 euro geven, maar dat heb ik natuurlijk niet aangenomen.
Nog geen uitno diging ontvangen.

Bijna de hele lijst al weggewerkt, alleen nog afwassen, maar wat heb ik daar GEEN zin in.

Fybromyalgie, dat is niet niks. Second opinion geen optie?
Nou nee, want ik geloof het eigenlijk wel. Ik voel het dus ik weet dat het kan kloppen Shadow.

Maar omdat het voornamelijk van uit mijn heupen komt zou ik best wel eens foto's willen laten maken of zo. Dat is dus mijn vraag als ik volgende keer naar hem toe ga.

Ik begin trouwens na het weekend pas met de medicijnen want de bijverschijnselen zijn niet niks en ik wil moet de komende dagen wél helder blijven.

Moesten we verdorie nog een keer de stad in om een klosje garen in de goede kleur.

3.30 voor één klosje garen! Zijn ze nou helemaal gek geworden?
Daar had ik bijna een jas voor Gold.

Ben alweer aan het werk. Alweer. Blugh.
Ja nou Zoeb, dan ga ik liever op jouw manier shoppen hoor

Alleen nu nog aan het naai-karwei beginnen ...

En het moet af anders heeft Oudste vanavond niks voor haar ramen want de oude gordijnen zijn al weg.
Coetje, alles goed?

En waar zijn alle andere bezemerTs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven