Wat een gekke titel Maar ik wil iemand een schilmesje van Global cadeau doen en die hebben een gratis graveerservice. Je kan zowel wat tekst als een plaatje laten graveren. Maar ik ben totaal inspiratieloos. Zat te denken aan initialen maar (het is voor mijn lieve mama waar ik een hele goeie band mee heb) iets van dat het van mij afkomstig is en ik van haar hou lijkt me ook wel leuk maar wat is dan kort, krachtig en treffend?
"Sorry, dat ik af en toe chagerijnig kan reageren" - dat doe je hier wel dus waarschijnlijk doe je dat ook naar je moeder.
Huh? Dat is een niet zo'n leuke aanname.
Maar Blauwbloempje, zit er iets tussen waar je wat aan hebt?
Anoniem_12394
woensdag 22 augustus 2012 om 14:03
quote:vamosalaplaya schreef op 22 augustus 2012 @ 13:57:
For you. Cut.
Ooooooowwww die vinden een paar vrienden van me fantastisch!
Anoniem_52246
woensdag 22 augustus 2012 om 14:06
To, ik weet dat je het niet leuk vind maar ik heb even heerlijk gelachen om een aantal reacties. Sorry voor jou ,maar leuk voor mij. Ach, dat is dan toch ook wel weer goed, toch?
quote:eleonora schreef op 22 augustus 2012 @ 12:53:
'hier, voor in je rug...'
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anoniem_63bd63aace67e
woensdag 22 augustus 2012 om 14:33
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anoniem_63bd63aace67e
woensdag 22 augustus 2012 om 14:41